Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 1 ΕΡΜΗΝΕΙΑ

μαθηματα θαυματων 
Μάθημα 1
Τίποτα απ’ αυτά που βλέπω μέσα στο  Δωμάτιο ή  στο δρόμο, από αυτό το παράθυρο, σε αυτό το μέρος .Δεν έχει οποιαδήποτε σημασία.
Τώρα κοίταξε αργά γύρω σου, και άσκησε  την εφαρμογή αυτής της ιδέας εξειδικευμένα σε ότι βλέπεις.

Αυτό το τραπέζι δε σημαίνει τίποτα.

Αυτή η καρέκλα δε σημαίνει τίποτα.

Αυτό το χέρι δε σημαίνει τίποτα.

Αυτό το πόδι δε σημαίνει τίποτα.Αποτέλεσμα εικόνας για drawing of a foot



Αυτό το στυλό δε σημαίνει τίποτα.Αποτέλεσμα εικόνας για drawing of a pen







Έπειτα κοίταξε πιο πέρα από την άμεση περιοχή σου, και εφάρμοσε αυτή την ιδέα σε ευρύτερη κλίμακα:

Αυτή η πόρτα δε σημαίνει τίποτα.Αποτέλεσμα εικόνας για drawing of a door
Αυτό το σώμα δε σημαίνει τίποτα.
Αποτέλεσμα εικόνας για drawing of a body
Αυτή η λάμπα δε σημαίνει τίποτα.
Αποτέλεσμα εικόνας για drawing of a lamp

Αυτή η πινακίδα δε σημαίνει τίποτα.

Αυτή η σκιά δε σημαίνει τίποτα.
Αποτέλεσμα εικόνας για drawing of a shadowΣημείωσε ότι αυτές οι δηλώσεις δεν είναι τοποθετημένες με  κάποια σειρά, και μην επιτρέψεις  να γίνουν διαφοροποιήσεις στα είδη των αντικειμένων που εφαρμόζονται. Αυτός είναι ο σκοπός της άσκησης. Η δήλωση θα πρέπει να εφαρμόζεται σε όλα όσα βλέπεις. Όσο εφαρμόζεις την ιδέα για μια μέρα, να την εφαρμόζεις εξ ολοκλήρου χωρίς διακρίσεις. Μην προσπαθήσεις να την εφαρμόσεις σε όλα όσα βλέπεις, γιατί αυτές οι ασκήσεις δεν πρέπει να γίνουν τελετουργικές. Μόνο βεβαιώσου ότι  δεν εξαιρείς τίποτα από ό,τι βλέπεις . Το κάθε πράγμα είναι σαν το άλλο όσον αφορά την εφαρμογή αυτής της ιδέ


ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΑΡΑ
Mε πλήρη συνείδηση ( επικεντρώνομαι μόνο σε αυτό που κάνω).
Τι κάνω ; Παρατηρώ τα αντικείμενα γύρω μου
 Που ; Εδώ
 Πότε ;Τώρα
Συναισθηματική προσκόλληση  ; Καμία
Αξία των αντικειμένων ; Χρηστική
Αποτέλεσμα ; Καθαρός νους.
Και τώρα κάνω το μάθημα της ημέρας .ας.
 Το κάθε ένα από τα πρώτα τρία μαθήματα δεν πρέπει να γίνεται πάνω από δύο φορές την ημέρα το κάθε ένα, κατά προτίμηση πρωί  και βράδυ. Ούτε θα πρέπει να το επιχειρείς για περισσότερο από περίπου ένα λεπτό, εκτός κι αν αυτό το θεωρείς πολύ βιαστικό. Είναι βασικό να υπάρχει μια αίσθηση άνεσης .


ΤΟ ΣΗΜΑΙΝΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΙΝΟΜΕΝΟ
 ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ

ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
ΣΗΜΑΙΝΟΝ
Το κάθε αντικείμενο ,πρόσωπο ,κατάσταση έχει τον σκοπό του μέσα στην δημιουργία και είναι ουσιαστικό αυτό  στην σημειολογία που είναι παράρτημα της Γλωσσολογίας λέγεται σημαίνον.
ΣΗΜΑΙΝΟΜΕΝΟ
Ο προσδιορισμός που δίνουμε στα ουσιαστικά είναι τα σημαινόμενα.
Π.χ το τραπέζι είναι το σημαίνον αλλά το τραπέζι( μου) περιέχει την λέξη ΜΟΥ που του δίνει την σημασία που έχει για εμένα.
ΕΣΦΑΛΜΈΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
Όταν δεν βλέπω το σημαίνον μόνο όπως είναι τώρα  αλλά μαζί με κάποιο σημαινόμενο που του έχω δώσει στο παρελθόν.
ΟΡΑΣΗ
Βλέπω τα σημαίνοντα χωρίς κανένα σημαινόμενο.
ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ
Αντιλαμβάνομαι τα πράγματα(σημαίνοντα) με προσδιορισμούς(σημαινόμενα) του παρελθόντος.
ΝΟΥΣ(νους)
Όταν το συναντάμε με μικρό ν σημαίνει την εγκεφαλική λειτουργία που ασχολείται με την εκδηλωμένη στην ύλη δημιουργία
ΝΟΥΣ
Με κεφαλαίο Ν σημαίνει τον Νου στο Θεικό επίπεδο στην ανεκδήλωτη δημιουργία τον συναντάμε και ως ανώτερο Νου αλλά και ως Υπέρ Νου
ΙΕΡΟΣ ΕΑΥΤΟΣ  η ανώτερος Εαυτός
Είναι Ενεργειακή Πνευματική –Νοητική οντότητα όπως δημιουργήθηκε και υπάρχει ανεξάρτητα από το υλικό σώμα .




Translation  from English to Greek

Christina Tsintea 




ΜΑΘΗΜΑ 2



ΜΑΘΗΜΑ 2Αποτέλεσμα εικόνας για drawing of a hand
Έχω δώσει Σε ότι βλέπω* σε αυτό το Δωμάτιο
Έξω στο δρόμο, από αυτό το παράθυρο, σε αυτό το μέρος.
Την σημασία που έχουν για μένα.

ΤΟ ΣΗΜΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΝΟΝΤΟΣ
Οι ασκήσεις με αυτή την ιδέα είναι οι ίδιες όπως και της πρώτης.
Άρχισε με τα πράγματα που είναι κοντά σου, και εφάρμοσε την ιδέα σε ό,τι πέφτει το μάτι σου. 
Μετά επέκτεινε το οπτικό σου  πεδίο . Γύρνα το κεφάλι σου έτσι ώστε να συμπεριλάβεις ό,τι βρίσκεται σε όλες τις πλευρές σου. Αν είναι δυνατό, γύρνα και κοίτα και ό,τι βρίσκεται πίσω σου.
 Να μην κάνεις εξαιρέσεις όσο είναι δυνατό ως προς την επιλογή των αντικειμένων που θα εφαρμόζεις αυτή την ιδέα, μην επικεντρώνεσαι συγκεκριμένα σε τίποτα ,και μην επιχειρήσεις να συμπεριλάβεις τα πάντα μέσα σε μια συγκεκριμένη περιοχή, Γιατί θα δημιουργήσεις ένταση.
Απλά κοίταζε γύρω σου  άνετα και  γρήγορα, προσπάθησε  να αποφύγεις να επιλέξεις ανάλογα με το μέγεθος, την φωτεινότητα, το χρώμα, το υλικό, ή με την σχετική σημασία που έχουν για σένα.**
 Πάρε τα αντικείμενα απλά όπως τα βλέπεις.
Αποτέλεσμα εικόνας για drawing of a buttonΑποτέλεσμα εικόνας για drawing of a button
 Προσπάθησε να Εφαρμόσεις  την άσκηση με την ίδια ευκολία σε ένα σώμα, ή ένα κουμπί, μια μύγα ή ένα πάτωμα, ένα χέρι ή ένα μήλο.Αποτέλεσμα εικόνας για drawing of a hand
Το μοναδικό κριτήριο για την εφαρμογή αυτής της ιδέας σε οτιδήποτε, είναι ότι τα μάτια σου  έχουν συλλάβει την σχετική εικόνα .(ΣΗΜΑΙΝΟΝ)
Μη κάνεις προσπάθεια να συμπεριλάβεις   κάτι , αλλά βεβαιώσου και ότι δεν έχει αποκλειστεί ειδικά  τίποτα συγκεκριμένο.
Μετάφραση απόδοση 
Π ΣΟΥΛΗ
Τα μαθήματα εργάζονται στην κατεύθηνση να επανορθώσουν την λάθος αντίληψη μας και να την αποκαταστήσουν με την ορθή αντίληψη οι παραπομπέςπου έχουν καταχωρηθεί από διάφορες επιστημονικές πυγές και έχουν σκοπό να μας πληροφορήσουν για τις ιδιότητες της αντίληψης  
* Το μάθημα εστιάζεται στην διάκριση μεταξύ (ΣΗΜΑΙΝΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΝΟΜΕΝΟΥ)Το σημσαίνον είναι το αντικείμενο η η κατάσταση και το σημαινόμενο είναι η σημασία που έχει για τον καθένα).
*Η αντίληψη είναι ίσως η βασικότερη γνωστική µας λειτουργία, υπό την έννοια ότι αποτελεί προϋπόθεση για όλες τις υπόλοιπες διεργασίες του γνωστικού µας συστήµατος. Ένας οργανισµός που στερείται αντίληψης, δεν έχει τη δυνατότητα µάθησης, µνήµης κλπ. Η αντίληψη είναι ο βασικός τρόπος µε τον οποίο παίρνουµε πληροφορίες για το περιβάλλον που ζούµε. Πώς όµως ορίζουµε την αντίληψη, και ποιες είναι οι διαφορές µεταξύ αντίληψης και αίσθησης;
ftp://ftp.soc.uoc.gr/Psycho/Oikonomou/Peiramatiki%20Psy%202/READINGS/Perception-Economou.pdfς .
** 1. Φαινοµενολογία. Η φαινοµενολογία συνίσταται στην αναγνώριση των πηγών πληροφορίας στο περιβάλλον. Περιγράφει τα ερεθίσµατα του περιβάλλοντος και τα συνδέει µε τις αντιλήψεις που δηµιουργούν.

ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
ΣΗΜΑΙΝΟΝ
Το κάθε αντικείμενο ,πρόσωπο ,κατάσταση έχει τον σκοπό του μέσα στην δημιουργία και είναι ουσιαστικό αυτό  στην σημειολογία που είναι παράρτημα της Γλωσσολογίας λέγεται σημαίνον.
ΣΗΜΑΙΝΟΜΕΝΟ
Ο προσδιορισμός που δίνουμε στα ουσιαστικά είναι τα σημαινόμενα.
Π.χ το τραπέζι είναι το σημαίνον αλλά το τραπέζι( μου) περιέχει την λέξη ΜΟΥ που του δίνει την σημασία που έχει για εμένα.
ΕΣΦΑΛΜΈΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
Όταν δεν βλέπω το σημαίνον μόνο όπως είναι τώρα  αλλά μαζί με κάποιο σημαινόμενο που του έχω δώσει στο παρελθόν.
ΟΡΑΣΗ
Βλέπω τα σημαίνοντα χωρίς κανένα σημαινόμενο.
ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ
Αντιλαμβάνομαι τα πράγματα(σημαίνοντα) με προσδιορισμούς(σημαινόμενα) του παρελθόντος.
ΝΟΥΣ(νους)
Όταν το συναντάμε με μικρό ν σημαίνει την εγκεφαλική λειτουργία που ασχολείται με την εκδηλωμένη στην ύλη δημιουργία
ΝΟΥΣ
Με κεφαλαίο Ν σημαίνει τον Νου στο Θεικό επίπεδο στην ανεκδήλωτη δημιουργία τον συναντάμε και ως ανώτερο Νου αλλά και ως Υπέρ Νου
ΙΕΡΟΣ ΕΑΥΤΟΣ  η ανώτερος Εαυτός
Είναι Ενεργειακή Πνευματική –Νοητική οντότητα όπως δημιουργήθηκε και υπάρχει ανεξάρτητα από το υλικό σώμα .





 

ΜΑΘΗΜΑ 3


ΜΑΘΗΜΑ 3
Δεν κατανοώ  τίποτα Από αυτά που βλέπω μέσα σε αυτό το δωμάτιο
σε αυτό το δρόμο, από αυτό το παράθυρο, σε αυτό το μέρος.
Εφάρμοσε αυτή την ιδέα καθώς και στις προηγούμενες, χωρίς να κάνεις καμία διάκριση. Ό,τι βλέπεις  είναι κατάλληλο θέμα για να εφαρμόσεις αυτή την ιδέα.
Βεβαιώσου ότι δεν αμφισβητείς την καταλληλότητα του οτιδήποτε για την εφαρμογή αυτής της ιδέας. Αυτές δεν είναι ασκήσεις κρίσης. Οτιδήποτε είναι κατάλληλο αν το βλέπεις. Μερικά από τα πράγματα που βλέπεις μπορεί να σε φορτίζουν συναισθηματικά. Εγκατέλειψε αυτά τα συναισθήματα, και απλά  κάνε με αυτά  τα πράγματα ακριβώς ότι έκανες και με τα άλλα.
Ο σκοπός αυτής της άσκησης είναι να σε βοηθήσει να καθαρίσεις το νου σου από όλους τους προηγούμενους συσχετισμούς,  και να δεις  τα πράγματα καθαρά όπως εμφανίζονται  τώρα μπροστά σου, και να κατανοήσεις  πόσο λίγο τα  καταλαβαίνεις.

Επομένως είναι σημαντικό να διατηρείς το νου σου , ανεμπόδιστο  από κρίσεις, στην επιλογή των πραγμάτων στα οποία θα εφαρμόσεις την ιδέα της ημέρας. Γι αυτό το σκοπό το ένα πράγμα είναι σαν το άλλο, εξίσου κατάλληλο και επομένως ίδια  χρήσιμο

*********************************************************************
Η Άσκηση αποσκοπεί να αποκοπούν οι παλιοί συνειρμοί που μας συνδέουν με αισθ
ήσεις του παρελθόντος και δεν μας αφήνουν να ζήσουμε ελεύθεροι τώρα. Διάβασε τα κλειδιά *των ασκήσεων (απαλλαγή του σημαίνοντος από τα σημαινόμενα που έχεις προσθέσει ) 
blogger




*ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
ΣΗΜΑΙΝΟΝ
Το κάθε αντικείμενο ,πρόσωπο ,κατάσταση έχει τον σκοπό του μέσα στην δημιουργία και είναι ουσιαστικό αυτό  στην σημειολογία που είναι παράρτημα της Γλωσσολογίας λέγεται σημαίνον.
ΣΗΜΑΙΝΟΜΕΝΟ
Ο προσδιορισμός που δίνουμε στα ουσιαστικά είναι τα σημαινόμενα.
Π.χ το τραπέζι είναι το σημαίνον αλλά το τραπέζι( μου) περιέχει την λέξη ΜΟΥ που του δίνει την σημασία που έχει για εμένα.
ΕΣΦΑΛΜΈΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
Όταν δεν βλέπω το σημαίνον μόνο όπως είναι τώρα  αλλά μαζί με κάποιο σημαινόμενο που του έχω δώσει στο παρελθόν.
ΟΡΑΣΗ
Βλέπω τα σημαίνοντα χωρίς κανένα σημαινόμενο.
ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ
Αντιλαμβάνομαι τα πράγματα(σημαίνοντα) με προσδιορισμούς(σημαινόμενα) του παρελθόντος.
ΝΟΥΣ(νους)
Όταν το συναντάμε με μικρό ν σημαίνει την εγκεφαλική λειτουργία που ασχολείται με την εκδηλωμένη στην ύλη δημιουργία
ΝΟΥΣ
Με κεφαλαίο Ν σημαίνει τον Νου στο Θεικό επίπεδο στην ανεκδήλωτη δημιουργία τον συναντάμε και ως ανώτερο Νου αλλά και ως Υπέρ Νου
ΙΕΡΟΣ ΕΑΥΤΟΣ  η ανώτερος Εαυτός
Είναι Ενεργειακή Πνευματική –Νοητική οντότητα όπως δημιουργήθηκε και υπάρχει ανεξάρτητα από το υλικό σώμα




ΠΕΡΙΛΗΨΗ 181 - 220