Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022

Thich Nhat Hanh «έφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 95 ετών.




Thich Nhat Hanh «έφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 95 ετών.

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, αρμόζει αυτό το ποίημα του:
"Αυτό το σώμα δεν είμαι εγώ.
Δεν με περιορίζει αυτό το σώμα.
Είμαι η ζωή χωρίς όρια.
Δεν έχω γεννηθεί ποτέ,
και δεν θα πεθάνω ποτέ.
Κοίτα τον ωκεανό και τον ουρανό γέμισε αστέρια,
εκδηλώσεις από το θαυμαστό αληθινό μυαλό μου.
Από πριν, ήμουν ελεύθερος.
Η γέννηση και ο θάνατος είναι μόνο πόρτες από τις οποίες περνάμε,
ιερά κατώφλια στο ταξίδι μας.
Η γέννηση και ο θάνατος είναι ένα παιχνίδι κρυφτούλι.
Γι' αυτό γέλα μαζί μου,
κράτα μου το χέρι,
ας πούμε αντίο,
πες αντίο, για να συναντηθούμε ξανά σύντομα.
Συναντιόμαστε σήμερα.
Θα συναντηθούμε ξανά αύριο.
Θα συναντιόμαστε στην πηγή κάθε στιγμή.
Συναντιόμαστε σε όλες τις μορφές ζωής. "
21-1-2022

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE