Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

«Και τώρα σας αγαπώ»

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ αποδεσμευμένα
ΜΕΡΟΣ 04
«Και τώρα σας αγαπώ»
Κάμερον
Και τώρα σας αγαπώ.Και δεν υπάρχει κόσμος. Και ευχαριστώ τον Θεό που ξύπνησα επειδή όσοι από εσάς βιώνετε τον εαυτό σας μη δημιουργικά αυτό είναι το αντίθετο της ζωής. Η ζωή είναι αγάπη, γεμάτη επέκταση, γεμάτη …αγάπη από κάθε άποψη σε κάθε διάστημα , σε κάθε χρονική ζώνη και σε κάθε…Προφανως προσπαθώ να μιλήσω για κάτι που δεν μπορεί να περιγραφεί επειδή είναι βιωματικό.
Τζοαν
Ξέρεις, εκείνες οι σύντομες στιγμές μέσα στην ζωή μου, τελικά με έφεραν στα Μαθήματα Θαυμάτων, μου προσφέρθηκε μια άλλη εναλλακτική. Ζητώντας κάτι το απόλυτα εναλλακτικό και όντας πρόθυμη να το δεχτώ , μου έδειξε , κυριολεκτικά αφύπνισε τον νου μου στο γεγονός μιας ολοκαίνουργιας πραγματικότητας ακριβώς εδώ και τώρα.
Τεο
Γίνεται τόσο εύκολα .Θα πρότεινα σε όποιον θέλει να έχει την εμπειρία που ξεπερνά κάθε δική του δημιουργία, να βρει τα Μαθήματα Θαυμάτων.Παρτο και άσε να σε διορθώσει.Αυτο μόνο μπορώ να πω γιατί υπάρχει μόνο ένας από εμάς .Η αφύπνιση μου είναι και η δική σου αφύπνιση. Η αφύπνιση μου είναι και η δική σου αφύπνιση
Γκρέτα
Και έτσι η ιστορία της δικής μου ενθυμησης , της δικής μου αφυπνισης , του θεου που είναι παντα παρών , της αλλαγής της συνειδητότητας μου, ήρθε επειδή με την χάρη του θεου ήταν το ραδιόφωνο ανοιχτό και οι λέξεις Μαθήματα Θαυμάτων ειπώθηκαν και θυμήθηκα.
ΣΕΝΑΡΙΟ
Μαστερ Τιτσερ
Είναι η εμπειρία του μοιράσματος της αγάπης μας , που είναι αυτό που είναι η αγάπη του Θεού. Το βιώσαμε μαζί τώρα σε αυτόν τον χρόνο και τόπο, και ότι ε λαβε μέρος στην μνήμη του εαυτού σας, σαν σώμα, στον χωροχρόνο , όσον αφορά αυτό , δεν θα σας αφήσει ποτέ. Έγινε μέρος της ολότητας αυτού που είστε στο δικό σας όνειρο. Για αυτό ονομάζεται Μαθήματα Θαυμάτων –έτσι δεν είναι-επειδή το θαύμα τους συμβάντος που σας πρόσφερε τον σύνδεσμο με την Θεϊκή Πραγματικότητα δεν μπορεί πραγματικά να περιγραφεί μέσα στο φάσμα της αντίληψης .Τι γίνεται; Μια εμπειρία .Γίνεται εμπειρία της αγάπης που εκφράζουμε ο ένας στον άλλο όταν φθάνουμε στην ολότητα συνειδητοποίησης του ένα και μοναδικού νου.
Τζειν
Τα Μαθήματα θαυμάτων αρχίζουν σαν μια θεολογία, αρχίζουν σαν πειθαρχική άσκηση του νου, και καθώς τα εμπόδια στη επίγνωση της παρουσίας της αγάπης διαλύονται έρχομαι σε μια βαθύτερη , πλουσιότερη , ουσιαστικότερη εμπειρία του θείου, στον εαυτό μου και στον αδελφό μου ο οποίος είναι εγώ. Σας ευχαριστώ.
Χάνα
Είμαι ευγνώμων που έχω τα Μαθήματα και επίσης και άλλα βιβλία που γράφτηκαν από διάφορους ανθρώπους που πέρασαν την ίδια εμπειρία. Ήταν Διδάσκαλοι της Ανατολής , βιβλία για την αφύπνιση της κουνταλινη , που όλα μαζί έφεραν αυτό που ονομάζεται « φώτιση» ή «ανάσταση» .Τώρα, η λέξη «ανάσταση» εμφανίζεται στα Μαθήματα και προέρχεται από τον Ιησού, ο οποίος σου λέει τι θα συμβεί σε εσένα με το σώμα σου.
Ραφαελ
Το πεδίο της πνευματικής αφύπνισης βρίσκεται στην ιδέα της υποκειμενικής ανακάλυψης του εαυτού σου. Ο φωτισμός του νου σου βρίσκεται στην εμπειρία ‘άμεσα ότι δεν είσαι χωρισμένος από τίποτε στο χώρο και στον χρόνο και σε υποατομικό, επίπεδο είσαι άμεσα συνδεδεμένος με όλους και με όλα. Έτσι το πρόσωπο που προσπερνάς στο δρόμο και πιστεύεις ότι δεν γνωρίζεις, στην πραγματικότητα μοιράζεσαι ηλεκτρόνια μαζί του και αν δεν το έκανες θα σταματούσες να υπάρχεις . Έτσι να που έχεις μια σχέση με κάποιον που ονομάζεις τελείως ξένο και όμως ξέρεις εκείνο το πρόσωπο πιο πολύ από ότι θα μπορούσες να γνώριζες οποιοδήποτε άλλο.
Λίντα Μαίρη
Όταν άρχιζα να το διδάσκω μπορούσα να το ακούω ακόμη περισσότερο.Και μετά συνέβη η ένωση που συμβαίνει τώρα εδώ με εμένα, με εσας.Υπάρχει μια ένωση που λαμβάνει χώρα που είναι τα πάντα. Χωρίς αυτή την ένωση , ξανά, δεν συμβαίνει τίποτε.
Ροτζερ
Τα Μαθήματα Θαυμάτων μου δώσανε σκοπό. Με κάνανε να καταλάβω ποιος είναι ο σκοπός μου εδώ και αποτελούν τον τέλειο οδηγό για αυτό.
Τζένιφερ
Αυτό είναι κάτι που έχει γεμίσει το κενό μέσα μου , στον εαυτό μου. Για αυτό δεν μπορούσα να το βρω σε κανέναν από τους ανθρώπους σε κανένα άλλο μέρος πουθενά, επειδή έψαχνα σε λάθος τόπο. Το πρόβλημα ήμουν εγώ .Και ποια νόμιζα ότι ήμουν. Και το που πίστευα ότι βρισκόμουν .Και τι θα έπρεπε να κάνω εδώ. Και όλα αυτά ήταν λάθος , και νόμιζα ότι ο Θεός ήταν μακριά και εσύ απλά προσευχόσουν σε Αυτόν .Είμαι Αυτός. Βρίσκομαι σε ιερό έδαφος οπουδήποτε κινούμαι.
Αφηγητής
Είσαι ο Υιός του Θεού
Ολοκληρωμένος /πλήρης/ τέλειος και θεραπευμένος και πλήρης
λάμποντας στην αντανάκλαση της Αγάπης Του
Σε εσένα η Δημιουργία Του εξαγνίζεται
Και η αιώνια ζωή γίνεται βέβαιη.
Σε εσένα η Αγάπη τελειούται , ο φόβος γίνεται αδύνατος
Και η χαρά εγκαθιδρύεται χωρίς αντίθετο της
Εσύ είσαι το ιερό σπίτι του Ίδιου του Θεού.
Εσύ είσαι ο Παράδεισος όπου κατοικεί η Αγάπη Του.
Εσύ είσαι η Ιερή Του Αναμαρτησία
Γιατί στη αγνότητα σου βρίσκει καταφύγιο η Δική Του.

Νόρα
Η εμπειρία που έψαχνα και είμαι βέβαιη ότι και εσείς το ίδιο ψάχνετε, είναι να βρείτε τον εαυτό σας• να βιώστε την αλήθεια του ποιος είστε όπως ο Θεός σας δημιούργησε. Δεν είστε σώμα, δεν μπορείτε να πεθάνετε, δεν υπάρχει κόσμος , αλλά υπάρχει κάτι αλλού να βιώσετε και σας το δείχνω.
Γκλαντ
Έκανα τελείως λάθος για όλα όσα πίστευα ότι πάθαινα σαν άνθρωπος .Όλες μου οι ιδέες διαχωρισμού και πόνου και οδύνης ήταν τελείως λάθος.
Κριστος
Τότε όλες μου οι προσκολλήσεις με τον κόσμο διαλύθηκαν και απαλά και σίγουρα πέρασα στην άλλη άκρη όπου η αφοσίωση μου στο πνευματικό μου μονοπάτι στη φώτιση μου, είναι βέβαιη. Τα Μαθήματα Θαυμάτων , όπως λέει και ο τίτλος ,είναι μια θαυματουργική εμπειρία φώτισης.
Λίλα
Είναι απίστευτο, δεν υπάρχει άλλο βιβλίο σαν και αυτό! Ποτέ δεν είχα τίποτε άλλο σαν και αυτό. Απίστευτο! Γράφτηκε έξω από τον χρόνο για να μας φθάσει στον χρόνο, να μας πει , «Ξυπνήστε, δεν υπάρχει κόσμος!» Γουάου!
Κόναν
Υπάρχει ένας Θεός παντοδύναμος , παντογνώστης, που καλύπτει τα πάντα με αγάπη που είναι έτοιμος , πρόθυμος ,ικανός και αδημονεί να προσφέρει την εμπειρία του τι υπάρχει πέρα από τον κόσμο των αντιληπτικών φαινομένων
Σιμπιλ
Άφησα τον κόσμο πίσω μου επειδή δεν υπήρχε τίποτε άλλο. Και ανακάλυψα ότι ονειρευόμουνα , ότι αυτό ήταν κάποιο όνειρο που το είχα φτιάξει εγώ.
Ζαν
Έτσι εντάξει, ήμουν ευγνώμων που έμαθα ότι ο Θεός δεν δημιούργησε έναν κόσμο χωρίς νόημα. Στην αρχή τρομοκρατήθηκα όταν μου είπαν « Ναι, εσύ τον έκανες. Οι ιδέες της αμαρτίας και του Θανάτου και του γήρατος είναι δικές σου, δεν είναι του Θεού.» Πήρε κάποια στιγμή για αυτό να το καταλάβω και να αναλάβω την ευθύνη αλλά πάντα γνωρίζοντας ότι αυτό είναι μια ψευδαίσθηση ,ότι δεν μπορούσα να το προκαλέσω αυτό παρά μόνο σε ένα όνειρο .Δεν μπορούσα να επηρεάσω αυτό που δεν μπορεί να επηρεαστεί, αυτό που ο Θεός δημιούργησε τέλειο παρά μόνο σε ένα όνειρο .Και κάπου στη Βίβλο- φαντάζομαι στη αρχή λέει –«Ο Αδάμ έπεσε σε βαθύ ύπνο»
Τζας
Ξύπνησα! Ξύπνησα σε αυτό το όνειρο και ανακάλυψα ότι υπήρχε Θεός και ανακάλυψα ένα καινούργιο τρόπο να σκέφτομαι, ένα καινούργιο τρόπο να βλέπω, μέσω της χάρης του Θεού , μέσω του Μάστερ Τιτσερ, μέσω του Ιησού του σωτήρα μου, ο οποίος είναι πάντα μαζί μου και μόλις ανακάλυψα ένα καινούργιο τρόπο να βρίσκομαι εδώ και τώρα και…. .γουαου!!

ΣΕΝΑΡΙΟ
Κλαιρ Ντιαν
Όλο το σύμπαν άνοιξε .Σαν ένα σύννεφο άγνοιας σηκώθηκε από πάνω μου ,απλά έφυγε και μπορούσα να δω καθαρά.
Μαίρη
Κάτι έγινε. Σαν κάποιο πέπλο να σηκώθηκε και ήμουν σπίτι .Ήμουν σπίτι και το γνώριζα. Και ήταν φωτεινό και ήταν καθαρό και ήταν χαρούμενο ,ήταν πλήρες , ήταν η εστία.
Λοις
Ξαφνικά τα πάντα άνοιξαν. Τα μάτια μου άνοιξαν και ξαφνικά ο νους μου άνοιξε τελείως σε μια τελείως διαφορετική κατάσταση συνείδησης και ειχα απόλυτη επίγνωση της τελειότητας των πάντων .Κοίταζα γύρω μου και μπορούσα να αισθανθώ, ήμουν σε κατάσταση απόλυτης χαράς και αγάπης που δεν μπορώ να περιγράψω. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορώ να αρνηθώ τι μου συνέβη και αυτή η εμπειρία μου έδειξε ότι συνέβαινε κάτι τελείως διαφορετικό εκτός από αυτό.
Σπρινκς
Τα πάντα εξαφανίστηκαν , το Κσπίτι εξαφανίστηκε, η βεράντα εξαφανίστηκε, τα πάντα εξαφανίστηκαν.Δεν υπήρχε καμιά μορφή που μπορούσα να αντιληφτώ σαν ανθρώπινη καθόλου. Δεν υπήρχαν καθόλου χρώματα, δεν υπήρχε τίποτε. Αλλά σε αυτό το φαινομενικό κενό υπήρχαν τα πάντα.Σαν να με κρατούσε ο Θεός από το χέρι και ένοιωθα αυτήν την συντριπτική γαλήνη, την φροντίδα, την αγάπη που δεν μπορώ να περιγράψω. Υπήρχα μόνο εγώ με τον Θεό να με κρατάει από το χέρι και γνώριζα ότι ήμουν σπίτι.
ΣΕΝΑΡΙΟ
Τζουπι
Ένα πράγμα που μπορώ να πω είναι ότι άλλαξα τελείως. Και ο δρόμος πίσω στην ανθρώπινη συνείδηση εξαλείφτηκε. Δεν υπάρχει δρόμος πίσω στην ανθρώπινη συνείδηση. Ένα άνοιγμα φωτίστηκε μέσα μου και με κανένα τρόπο δεν θα κλείσει ξανά. Είμαι ζωντανή, δεν μπορώ να πεθάνω.
Ματ
Δεν είχα σημείο αναφοράς από εκεί που ήμουν και της είπα « Θέλω να γυρίσω πίσω» Και συνεχίζει « Πίσω σε τι, chicken shit»
Μαριο
Όταν συνδεθείς με αυτό το φως , με αυτό τον σκοπό, αυτή την λειτουργία, είναι κάτι τόσο άμεσο δεν θα είσαι ικανός να αναγνωρίσεις ότι έχεις εκσφενδονιστεί στην πραγματικότητα.
Ρικυ
Και οι ορίζοντες, το σύμπαν που ανοίγεται μπροστά σου είναι καταπληκτικό.
Αλντεν
Η εμπειρία του φωτός από μόνη της δεν έχει νόημα εκτός από την μετατροπή η την θεραπεία του νου μου που προφανώς σαν ένας μηχανισμός διδασκαλίας γίνεται με τον χρόνο .Αν και ο χρόνος δεν είναι πραγματικός , προφανώς αυτό χρειαζόταν.
Ζωη
Στην μεταμόρφωση σου κυριολεκτικά , στην αφύπνιση σου, στην φώτιση σου , κυριολεκτικά έρχεσαι στο τέλος του χρόνου, στην πληρότητα , στην απόλυτη πληρότητα που είσαι, την τελειότητα , αυτό που είναι η πραγματικότητα.
Πεγκ Λ
Νομίζω ότι η μεγαλύτερη αποκάλυψη είναι ότι αυτό στα αλήθεια μου συμβαίνει. Αυτό στα αλήθεια είναι κάτι που συμβαίνει καθώς αρχίζω να βλέπω τον εαυτό μου ,είναι καταπληκτικό. Η ευγνωμοσύνη μου δεν έχει όρια.
ΣΕΝΑΡΙΟ
Σουζ
Είμαι ευγνώμων που έχω την ευκαιρία να επεκτείνω το παθος μου, να επεκτεινω την χαρά μου, να εοεκτείνω το μήνυμα του Μαθήματα Θαυμάτων το οποίο είναι αλήθεια αρκετά απλό. Είμαι ένας ξένος σε εξορία εδώ και δεν χρειάζεται άλλο να το κάνω αυτό, δεν χρειάζεται άλλο. Υπάρχει διέξοδος. Μου δίνεται και μπορώ απλά να πω ναι, να επιτρέψω στον εαυτό μου να ανατραπεί. Είναι καταπληκτική εμπειρία να μαθαίνεις ότι δεν το κάνεις εσύ , ότι όλα γίνονται από το Άγιο Πνεύμα. Δεν μπορεί να γίνει ευκολότερο από αυτό.

Αφηγητής
Καθώς μοιραζόμαστε αυτό τον στόχο, αυξάνουμε την δύναμη του να προσελκύουμε όλη την Υιότητα και να την φέρνουμε πίσω στην ενότητα στην οποία δημιουργήθηκε. Θυμήσου ότι «ζυγός» σημαίνει «ενώνομαι μαζί σου» και «φορτίο» σημαίνει «μήνυμα».

Ονομα
Θυμάμαι εκείνο τον μπόγο που μου έδωσε ο Ιησούς και άρχισα να το σκέφτομαι .Έμοιαζε με πολλά βρώμικα ρούχα ή πολλά κουρέλια δεμένα όλα μαζί .Και όταν άρχισα να κάνω τα Μαθήματα κάθε ένα από αυτά καθάριζε σαν τις φλούδες του κρεμμυδιού. Και καθώς καθάριζαν , ο μπόγος γινόταν όλο και πιο ελαφρύτερος και άρχισε να λάμπει. Ήταν απλά η αφύπνιση μου πέρα από κάθε περιγραφή. Ήταν σαν να υπήρχε ένα μεγάλο ανόητο αστείο εκεί έξω. Έτυχε ποτέ να βρεθείτε με παρέα όπου λέγονται αστεία και ίσως οι οκτώ από τους δέκα τα πιάνουν και εσύ είσαι ο ένας από τους δύο που δεν τα πιάνει; Και ξαφνικά πας σπίτι την νύχτα και στις τρεις το πρωί καταλαβαίνεις το αστείο και γελάς δυνατά; Έτσι ένοιωσα.

Τονυ Σ.
Η βασική μου εμπειρία ήταν η απελευθέρωση της αντίληψης του εαυτού μου. Και αυτό προσπαθούσα να κάνω. Και μετά από αυτό απλά γίνεται διασκέδαση. Και αρχίζεις να γελάς στον παραλογισμό του πως κατασκεύασες τον εαυτό σου και πως θα ήθελες να είναι ο Τονυ Σαφερ. Και πως νόμιζες ότι ο Τονυ Σαφερ Και ευχαριστώ τον Θεό που δεν είναι έτσι.



ΣΕΝΑΡΙΟ
Μαστερ Τιτσερ
Αυτό που θα συμβεί και έχει συμβεί σε πολλούς από εμάς και είναι σίγουρα μέρος της διαδικασίας , είναι ότι κοιτάς τον κόσμο με το καινούργιο φως της ανακάλυψης του εαυτού σου . Και αρχίζεις να γελάς με το αστείο ότι θα μπορούσες να βρίσκεσαι σε αυτό το σώμα και να είσαι χωρισμένος από αυτό που είσαι πραγματικά. Σίγουρα αν βλέπεις τον εαυτό σου σαν άνθρωπο και υφίστασαι τις συνέπειες αυτής της παρεξήγησης δεν είναι αστείο. Σίγουρα η ιδέα ότι μπορεί να χάσεις τα πράγματα που αγαπάς , ότι βρίσκεσαι σε αυτό το σώμα και υποφέρεις , ότι πρέπει να θυσιάσεις , να προστατεύεις τον εαυτό σου …..Δεν ξέρεις ποιος είσαι, τι κάνεις , από πού ήρθες, που είσαι, αλλά εντούτοις σου διδάσκουν να μένεις πιστός σε αυτή την ταυτότητα . Τι παραλογισμός!!!!
Μαικλ λ.
Είμαι ένα ζωντανό θαύμα . Το ίδιο και εσύ. Είμαστε ολοκληρωμένοι και πλήρεις όπως μας δημιούργησε ο θεός. Αυτή είναι η εμπειρία μου.
Αμπι
Είδα πόσο τέλεια ήμουν. Όλος ο κόσμος εξαφανίστηκε και ήμουν τέλεια .Δεν είχε καμία σχέση με τις αντιλήψεις που έτρεφα για το ποια ήμουν. Ήμουν τέλεια .Και αυτό ήθελα. Τα παράτησα όλα και ήρθα στο Γουισκόνσιν να το διδάξω αυτό , να γίνω αυτό, επειδή τίποτε άλλο δεν σήμαινε κάτι μετά από αυτό. Και από τότε τα θαύματα έρχονται έτσι απλά στην ζωή μου .Αυτό συμβαίνει και βασίζομαι σε αυτά για τα πάντα. Οτιδήποτε και αν κάνω ,με αυτό θέλω να ασχολούμαι και να το χαρίζω. Και από τότε καταλαβαίνω πως όλες μου οι σχέσεις κτίζονται από την εξάρτηση μου στον θεό.
Χάνα
Και στα αλήθεια δεν καταλάβαινα τι συνέβαινε μέχρι που ήρθα στο Γουισκόνσιν και μου είπαν ότι ήταν μια διαδικασία φώτισης. Αυτό που μου συνέβαινε ήταν ένα στάδιο στην εξέλιξη μου και αυτό που περνούσα είναι αυτό που συμβαίνει συνήθως. Δεν ήταν κάτι παράξενο, ήταν απόλυτα φυσιολογικό.
Αλντεν
Τα παιδιά που είχαν σχέση με την εκκλησία των Μαθημάτων Θαυμάτων μου μίλησαν για κάποιο τύπο που είχαν επισκεφτεί πρόσφατα στο Γουισκόνσιν και έκανε τούτο και το άλλο. Και αμέσως είχα αυτή την απίστευτη εμπειρία που ήταν ότι μεγαλύτερο είχα περάσει μέχρι εκείνη την στιγμή. Και άλλαξε τελείως ότι και αν σκεφτόμουν. Έγινε ένα παράθυρο αναφοράς , μια επαφή φωτός που ποτέ δεν έφυγε .Και από εκείνη την στιγμή δεν αμφέβαλλα ποτέ για το τι θα έκανα με την ευρύτερη έννοια. Αυτή η εμπειρία φωτός μου έδωσε αληθινό σκοπό. Θα ήταν αυτό που θα ζητούσα και όλη μου η ζωή θα ήταν αφιερωμένη σε αυτό.
Γκρεις
Και όταν ήρθα εδώ και βρήκα τον Μαστερ Τιτσερ το σύμπαν του σύμπαντος μου άνοιξε στο νου μου .Νομίζω ότι πρέπει να το κόψετε αυτό. Νόμιζα ότι καταλάβαινα τα Μαθήματα. Μετά ανακάλυψα ότι δεν τα καταλάβαινα καθόλου. Η λύση που μου πρόσφεραν ήταν πλήρης , απόλυτη και ολική. Πέρασα όλους τους φόβους ,όλες τις αντιστάσεις , και κάθε έλλειψη εμπιστοσύνης που ένας άνθρωπος μπορεί να περάσει. Ο Ιησούς λέει στα Μαθήματα : « Έρχεστε στην αγάπη με μίσος ακόμη». Και αυτή είναι ακριβώς η εμπειρία μου. Φοβήθηκα αλλά την ίδια ώρα η επιθυμία μου ήταν τόσο δυνατή που τίποτε δεν μπορούσε να με σταματήσει ούτε και ο εαυτός μου.
Μαστερ Τιτσερ
Η άρνηση της Αγάπης του Θεού δεν είναι τίποτε άλλο παρά η απόφαση του αντιληπτικού σου εαυτού να αρνηθεί ποιος είσαι πραγματικά .Σας προσφέρω την αλήθεια του ποιος ξέρω ότι είσαστε με την βεβαιότητα του ποιος είμαι με την βεβαιότητα που μοιραζόμαστε ότι ήρθαμε εδώ για μία στιγμή και μετά επιστρέψαμε στον Ουρανό .Και θυμόμαστε μαζί τώρα ότι είμαστε πίσω στον Ουρανό. Είμαι μέρος της μνήμης σας –οκ- μέσω της οποίας μπορείτε να αναγνωρίσετε τον εαυτό σας εάν το διαλέξετε Αλλά έχετε να ομολογήσετε κάτι πολύ βασικό: ότι η λύση που σας προσφέρω δεν περιέχεται μέσα στον κόσμο. Δεν περιέχεται στον συντελεστή του χρόνου και του χώρου που σας αρνείται στιγμές επικοινωνίας πέρα από τα αστέρια. Αυτό είναι που σας προσφέρει ο νους της Αγάπης του Θεού.
Γουιμ
Γνωρίζω ότι υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να εμπιστευτώ και μπορώ να είμαι σίγουρη ότι ο φόβος δεν είναι αληθινός .Και αυτό είναι σπουδαίο που συμβαίνει. Δεν χρειάζεται να φοβάμαι τίποτε πια.
Λιλιάνα
Αυτό που είναι αλήθεια δεν μπορεί να βλαφτεί και δεν θέλω να φοβάμαι πια .Απλά θέλω να σας αφήσω να έρθετε σε μένα να ενωθείτε μαζί μου και να πάμε σπίτι.

Τοντ
Όταν αποκτήσεις την αληθινή γαλήνη που τα Μαθήματα σου φέρνουν είναι μια όμορφη, όμορφη μέρα. Είναι μια υπέροχη εμπειρία και δεν υπάρχει τρόπος να την περιγράψεις με συμβατικούς όρους.
Ρει



Αντριάνα(ισπανικά)

Χάρτμουτ
Βρήκα τα Μαθήματα Θαυμάτων και πήρα τα εργαλεία να βελτιώσω τον νου μου σε αυτού του είδους τις εμπειρίες, να ανοιχτώ , να παραιτηθώ και να ανοιχτώ το οποίο είναι το ίδιο πράγμα. Και δεν έχω πάντα συνείδηση του φωτός αλλά έχω συνείδηση της κατεύθυνσης. Γνωρίζω πολύ καλά που να πάω να βρω το φως. Και υπό αυτήν την έννοια, τι να κάνω εδώ για να πάω στο φως και να ανοιχτώ αντί να κλείσω.
Γουόλτερ
Μοιάζει σαν μια χρονική εξέλιξη. Και ένα από τα πιο καταπληκτικά πράγματα που συνειδητοποίησα πρόσφατα μέσα από την εμπειρία μου -αυτό βέβαια υπάρχει και στην διδασκαλία, αλλά μερικές φορές κάποια πράγματα μπορούν να σε ξαφνιάσουν-είναι η ιδέα της προσδοκίας. Είναι η ιδέα ότι το μόνο πράγμα που μπορείς να κάνεις ,είναι να περιμένεις τον Θεό. Η αλήθεια είναι ότι αν μείνω σε αυτήν την διαρκή προσδοκία μπορώ να είμαι χαρούμενος. Είναι αυτό που λέει ο Ιησούς στην Βίβλο: «H ώρα θα έρθει και είναι τώρα.» Κυριολεκτικά το εννοούσε. Κυριολεκτικά το εννοούσε. Και έτσι, ακόμη και αν η εμπειρία σου δείχνει ότι δεν είναι τώρα , δεν πειράζει καθόλου.
Αφηγητής
Η Βασιλεία του Θεού είναι εγγύς .Η Βασιλεία του Θεού δεν έρχεται παρατηρώντας την .Ούτε θα σου πουν, Εδώ ή εκεί! Γιατί , δείτε, η Βασιλεία του Θεού είναι μέσα σας.
Αληθώς ,αληθώς σας λέγω, έρχεται ώρα και νυν εστίν ότε οι νεκροί ακούσονται της φωνής του Υιού του Θεού και οι ακούσαντες ζήσονται.

Γκλόρια (ισπανικά)


Καθριν
Υπήρχαν στιγμές φόβου αλλά την ίδια στιγμή υπήρχε και η απόλυτη εμπιστοσύνη σε αυτόν που ήταν μαζί μου. Η προθυμία να μείνω γαλήνια , γνωρίζοντας ότι η Χάρις του θεού είναι για πάντα παρούσα σε μένα και σε όλους.

Σαμπιν
Υπάρχει Θεός και το γνωρίζω. Είναι στοργικός , με αγαπάει απόλυτα και είμαι τέλειο δημιούργημα.

Πεγκ Λιζ
Το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν, Θεέ μου, υπάρχει Θεός! Είμαστε Θεϊκοί ,είμαστε ένα με αυτό το θεϊκό ον που ονομάζουμε θεό και αυτό είμαστε μόνο. Και κάπου στην διαδρομή χαθήκαμε, πιστέψαμε ότι αυτό είναι πραγματικότητα. Δεν είναι. Μόνο ο Θεός είναι πραγματικός , ακαταμάχητος και έτσι αργά ή γρήγορα θα σε πάρει στην παλάμη του χεριού Του επειδή εκεί ήσουν πάντα.

Ταμαρα
Και είμαι τόσο πολύ ευγνώμων. Σώθηκα από πολλές παγίδες. Δεν ξέρω με τι λόγια να αρχίσω να διηγούμαι το πως αισθάνομαι όταν δεν χρειάζεται να είμαι χωρισμένη από εσάς ή φοβισμένη ή μόνη ή οτιδήποτε άλλο .Πρόκειται για μια απόλυτη χαρά και απόλυτη ένωση με τον Θεό. Είναι όλα όσα ήθελα.

Νταγκ
Και η λαχτάρα εξελίσσεται σε μια χαρούμενη ,ευτυχισμένη εμπειρία που δεν είναι αυτού του κόσμου.

Μάλκολμ Ο
Το μόνο πράγμα που κοιτώ να δημιουργώ κάθε μέρα στην ζωή μου είναι να εμπιστεύομαι την διαδικασία που βρίσκομαι. Να έχω εμπιστοσύνη ότι θα υπάρξει φροντίδα για μένα στην τάξη των πραγμάτων./στην φυσική τάξη

Υβόν
Θέλω να είμαι παιδί του Θεού. Θέλω να είμαι ένα μικρό παιδί , να με αγαπάν και να νοιώθω τα χέρια Του γύρω μου και αυτό ακριβώς κάνω. Για μένα το φως έχει έρθει και το σκοτάδι έχει διαλυθεί.

ΣΕΝΑΡΙΟ

Αρτι
Ευχαριστώ τον Θεό , ευχαριστώ τον Ιησού που γράφτηκαν τα Μαθήματα Θαυμάτων. Ευχαριστώ τον Μαστερ Τιτσερ που είναι για μένα εδώ κάθε μέρα ,κάθε μέρα ,λέγοντας μου την αλήθεια ότι δεν είμαι σώμα, ότι δεν είμαι αυτή η μορφή του ονείρου που εγώ επινόησα.
Ελι
Όλα συμβαίνουν εδώ και τώρα. Ναι , αυτός ο κόσμος τελείωσε πολύ καιρό πριν .Είμαι πολύ ευγνώμων που είμαι στον κόσμο αλλά δεν είμαι καθόλου εκ του κόσμου. Και η τελική μας ανάληψη είναι διαπρεπής. Στα Μαθήματα Θαυμάτων ο Ιησούς λέει, μετά βίας θα προλάβω να πω , σε ευχαριστώ Θεέ μου, λίγο πριν Αυτός κάνει το τελευταίο βήμα. Και , ξέρετε, πάντα νομίζω ότι βρίσκομαι στο «Ευχαριστώ Θε…» επειδή είμαι τόσο χαρούμενος και τόσο ευγνώμων και μπορώ να δω τον Παράδεισο από εδώ. Σας βλέπω στην άλλη πλευρά. Ήδη βρισκόσαστε εκεί μαζί μου.

Ρόζι
Είμαστε τέλειοι. Σαν ένας αφυπνισμένος νους είμαι τέλεια και το ίδιο και εσύ. Σε αυτή την συνειδητοποίηση φτάνουμε, ότι καθένας από αυτούς είναι απόλυτα τέλειος. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να κάνεις λάθος. Είναι αδύνατον.

Μπαστιαν
Είμαι στα αλήθεια ευγνώμων που είμαι εδώ σήμερα με ομοϊδεάτες οι οποίοι είναι δραστήριοι , συνεχώς δραστήριοι, και ποτέ βολεμένοι στον χρόνο και στον χώρο. Πάντα δραστήριοι ψάχνοντας τρόπους να το εκφράσουν αυτό ολοκληρωμένα έτσι ώστε και η δική μου αποστολή να εκπληρωθεί, το δικό μου έργο εδώ επειδή το μήνυμα που πήρα είναι πολύ προσωπικό και το ίδιο θα είναι και το δικό σας.

Αλντεν
Τα πάντα εμπεριέχονται σε αυτήν την εμπειρία φωτός και έτσι γιατί να μην προσανατολίσετε τον νου σας σε αυτό; Τίποτε δεν υπάρχει που να μην σας δοθεί για να επεκτείνετε αυτήν την εμπειρία στον Εαυτό σας. Έτσι σας ευχαριστώ και σας αγαπώ.

Αν
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε και για την ευκαιρία που μου δώσατε να εκφραστώ και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου και την αγάπη μου.

Ροζι
Σας αγαπώ

Χενρι
Σας αγαπώ

Σας αγαπώ

Τζουμπι
Σας αγαπώ

Αλλοι
Σας αγαπώ
Σας αγαπώ

Τεο
Σας αγαπώ. Σας ευχαριστώ, Σας ευχαριστώ, Σας ευχαριστώ.

Ανα Ανα
Και σας αγαπώ ,αγαπώ τον Θεό, αγαπώ τον Ιησού, αγαπώ τον Μάστερ

Τόνι
Σας αγαπώ πολύ περισσότερο από ότι θα μπορούσα να πω.

Τρινιτι
Σας αγαπώ με όλη μου την καρδιά.

Ανίτα
Σας αγαπώ

Άλλος
Σας αγαπώ

Νελι
Σας ευχαριστώ ,σας αγαπώ

Γουόλτερ
Και σας αγαπώ πάρα πολύ. Σας αγαπώ πάρα πολύ.

Σιμπιλ
Και σας αγαπώ

Άλλος
σας αγαπώ

Αμριτ
Σας ευχαριστώ, σας αγαπώ. Ευχαριστώ.

Χάρτμουτ
Σας αγαπώ,ευχαριστώ

Τζέμινι
Σας αγαπώ και σας ευχαριστώ που με ακούσατε.

Μαστερ Τιτσερ
Σας αγαπώ, σας αγαπώ .Θα σας δώ σε αυτό το καινούργιο ολόγραμμα φωτός.

Φιλι
Ο Θεός να μας ευλογεί όλους

Άλλος
Καλώς ήρθατε σπίτι.

Λοις
(ισπανικά)

Γουόλτερ
Κόφτο, κόφτο

Νορα
Αυτά είναι τα Μαθήματα Θαυμάτων .Είναι μια απαραίτητη σειρά μαθημάτων.

Μιτς και Νταρλα τραγουδάνε:
Μιτς
Πώς να εκφραστώ, σε ξέρω καλά , τέλεια

Ντάρλα
Δεν χρειάζεται να εκφραστείς, και εγώ σε ξέρω , πολύ καλά , πολύ καλά.

Μαζί
Ας σταθούμε μαζί στον Παράδεισο, μια στιγμή την φορά
Ας είμαστε μαζί αιώνια, ακριβώς τώρα

Μιτς
Αν όχι τώρα, πότε;

Νταρλα
Και αν όχι εδώ, τότε πότε;
Μιτς
Κάποτε ήσουν ένας ξένος έξω από εμένα .

Ντάρλα
Αλλά ήταν μόνο ένα όνειρο

Μαζί
Τώρα και ενώ περίμενα βλέπω ότι σε γνωρίζω καλά , τέλεια

Μιτς
Θα ακουμπήσω κάτω το σπαθί μου , θα αφήσω την ασπίδα μου
Και θα σηκωθώ από το πεδίο μάχης

Μιτς
Έτσι από αυτή την ημέρα μπορώ να πω ότι σε ξέρω καλά , τέλεια

Ντάρλα
Θα ακουμπήσω κάτω τα παιγνίδια μου, θα σπάσω αυτούς τους τοίχους
Θα απαντήσω στο κάλεσμα Του.

Μιτς
…….Θα απαντήσω στο Κάλεσμα Του

Ντάρλα
Και από αυτήν την ημέρα μπορώ να πω ότι σε γνωρίζω καλά , τέλεια.

Μαζί.
Ας μείνουμε για πάντα στον Παράδεισο, μια στιγμή την φορά/μια αιώνια στιγμή
Ας είμαστε μαζί αιώνια, ακριβώς τώρα.

Μιτς
Γιατί αν όχι τώρα , τότε πότε;

Nτάρλα
Γιατί αν όχι εδώ, τότε πότε;

Μιτς
Κάποτε ήσουν ένας ξένος έξω από εμένα

Νταρλα
Γιατί αν όχι τώρα, τότε πότε;

Μιτς
Και αν όχι εδώ, τότε που;

Μιτς
Κάποτε ήσουν ένας ξένος έξω από εμένα

Ντάρλα
Αλλά ήταν μόνο ένα όνειρο

Μαζι
Τώρα περιμένοντας μπορώ να δω ότι σε γνωρίζω καλά, τέλεια
Σε γνωρίζω καλά, τέλεια
Σε γνωρίζω καλά, τέλεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE