Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015




ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΨΥΧΗ

 Αδελφή μου ψυχή ,δίδυμη φλόγα μου.

το γιν και το γιάνγκ μου
 Αδάμ και  Εύα μου
 Άντον και Φόντα
Ο αιώνιος εραστής και ερόμενος

Σε  προαιώνιο παγανιστικό χορό
μέσα στο χάος ανταμώνουμε.
Συνθέτουμε και καταστρέφουμε.
.

Στροβιλιζόμαστε σαν τις φλόγες της φωτιάς
σε αρχέγονη παγανιστική τελετή.
Κι από μια ακατανίκητη δύναμη έλξης απώθησης
σκορπάμε γύρω μας δυνάμεις τρομερές,
που  σώμα υλικό δεν δύναται να αντέξει.



-Ας ορκιστούμε Αγαπημένε εδώ μαζί στον Πολικό αστέρα
και στο Σταυρό του Νότου ποτέ να μην χωρίσουμε.


-Ναι ορκίζομαι Όπου κι αν είσαι θα σε βρω Ευρυδίκη.
-Όπου κι αν πας θα σε βρω Ορφέα

-Και χείλια  να μην έχεις πάλι θα σε φιλήσω.

Και χέρια να μην έχεις πάλι θα με αγκαλιάσεις.

Γιατί η ψυχή μου είναι αυτή που σε φιλά.

Και αυτήνε  αγκαλιάζεις.

Πάντα θα συναντιόμαστε είτε στα τάρταρα  
των νοητικών μας αδιεξόδων.
Η στα Ηλύσια πεδία από τον θείο Έρωτα ελκόμενοι
Αιώνιοι εραστές.

  


γιώτα σούλη 2-2-2015




Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE