Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

 ΤΟ ΝΑ ΧΎΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΊΜΑ ΤΩΝ ΆΛΛΩΝ ΔΕΝ ΑΠΑΛΕΊΦΕΙ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΊΕΣ


Ο Ιησούς δίδασκε τους μαθητές του στην εξωτερική αυλή του ναού και ένας από αυτούς  του είπε Δάσκαλε ,λέγεται από τους ιερείς ότι χωρίς να χυθεί αίμα δεν υπάρχει  απαλλαγή  .μπορεί η προσφορά αίματος του νόμου να αφαιρέσει την αμαρτία;
2 Και ο Ιησούς απάντησε Καμία προσφορά αίματος, ζώου η πτηνού ,η ανθρώπου δεν μπορεί να αφαιρέσει αμαρτία. Γιατί πως μπορεί  να καθαριστεί η συνείδηση από την αμαρτία χύνοντας αίμα αθώων .Σαφώς όχι ,θα αυξήσει την καταδίκη . 3  Οι ιερείς πράγματι λαμβάνουν τέτοιες προσφορές σαν συμφιλίωση των προσκυνητών για τα παραπτώματα έναντι του Μωσαϊκού νόμου αλλά  για παρακοή των νόμων του Θεού δεν υπάρχει  απαλλαγή παρά μόνο αλλαγή του νου (μετάνοια) και διόρθωση.
3  Οι ιερείς πράγματι λαμβάνουν τέτοιες προσφορές σαν συμφιλίωση των προσκυνητών για τα παραπτώματα έναντι του Μωσαϊκού νόμου αλλά  για παρακοή των νόμων του Θεού δεν υπάρχει  απαλλαγή παρά μόνο αλλαγή του νου (μετάνοια) και διόρθωση
Και παραθέτει εδάφια από τον ΙΕΡΕΜΙΑ 7  ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΟΦΑΓΙΑ
4 Αυτά λέγει ο Κυριος· Μαζέψτε και πάρτε από τα μάτιά μου τα ολοκαυτώματα σας, όπως και όλας τας άλλας θυσίας σας, και φάγετε μόνοι σας τα κρέατα. Τίποτε δεν έχετε να ωφεληθήτε από αυτά, διότι εγώ δεν ωμίλησα προς τους προγόνους σας, δεν έδωσα εις αυτούς εντολήν, κατά την έποχην εκείνην, που τους έβγαλα ελευθέρους από την χώραν της Αιγύπτου, περί ολοκαυτωμάτων και άλλων θυσιών.
Ιερ. 7,23             Ιερ. 7,23                   Αλλά κυρίως τους έδωσα αυτήν την εντολήν λέγων· Ακούσατε τους λόγους μου, συμμορφωθείτε προς τας εντολάς μου και εγώ θα είμαι ο Θεός σας και σεις θα είσθε ο λαός μου. Βαδίζετε όλους τους δρόμους των εντολών μου, δια να κατευοδωθείτε και ευτυχήσετε.
Ιερ. 7,24             Αλλά εκείνοι δεν με άκουσαν. Δεν ήνοιξαν τα αυτιά των να προσέξουν εις τα λόγια μου, άλλα πορεύθηκαν σύμφωνα με τας πονηράς επιθυμίας των διεφθαρμένων καρδιών των και έτσι οπισθοδρόμησαν δεν προώδευσαν.
Ιερ. 7, Ιερ. 7,25                   Από την εποχήν, κατά την οποίαν οι προπάτορές των εβγήκαν ελεύθεροι από την χώραν της Αιγύπτου, και μέχρι της ημέρας αυτής έστειλα προς σας όλους τους δούλους μου, τους προφήτας, τους έστειλα να ομιλούν προς αυτούς από πρωΐας μέχρις εσπέρας.
Ιερ. 7,26             Ιερ. 7,26                   Εκείνοι όμώς δεν με ήκουσαν, δεν ηνοιξαν τα αυτιά των, να προσέξουν τα λόγιά μου και εσκλήρυναν τον τράχηλον αυτών περισσότερον από τους προγόνους των.

3Δεν είναι γραμμένο ότι στην αρχή ο Θεός  έδωσε  τα φρούτα των δέντρων και τους καρπούς και τα χόρτα για να είναι ο τροφή για πάσα σάρκα ;  αμετανόητοι έλθετε και σταθήτε ενώπιόν μου στον οίκον μου, ο οποίος φέρει το Ονομά μου, και όρθιοι να μου ειπήτε, ότι ημείς έχομεν απομακρυνθή από όλα αυτά τα βδελυρά πράγματα,
Ιερ. 7,11             Ιερ. 7,11                     εγώ σας απαντώ· μήπως δια σας ο ναός μου, ο αφιερωμένος στο Ονομά μου, εγινε σπήλαιον ληστών; Ιδού εγώ βλέπω καλά, ποίοι είσθε και τι πράττετε, λέγει ο Κύριος.
Ιερ. 7,12            

48Αλλά έχουν κάνει τον οίκο των προσευχών άντρο ληστών και αντί το καθαρό θυμίαμα  έχουν μολύνει το βωμό μου με αίμα και τρώνε τις σάρκες από τα σφάγια  8
.Αλλά εγώ σας λέω μην χύνεται αθώο αίμα και ούτε να τρώτε σάρκες. Περπατήστε δίκαια, αγαπήστε το έλεος και κάντε δικαιοσύνη  και οι ημέρες ας θα είναι πολλές επί της γης
9Το καλαμπόκι που φυτρώνει στην γη μαζί με τους άλλους σπόρους  δεν μετατρέπεται από το πνεύμα  μέσα στην σάρκα μου;Τα σταφύλια από το αμπέλι  μαζί και άλλλα φρούτα δεν μετατρέπονται από το πνεύμα μέσα στο αίμα μου;Ας είναι με αυτά τα σώματα σας και οι ψυχές σας εις ανάμνηση του Αιώνιου
10 Μέσα σε αυτά είναι εκδηλωμένη η παρουσία του Θεού σαν ουσία και σαν Ζωή στον κόσμο Εσύ θα τρως και θα πίνεις για την απαλλαγή των αμαρτιών και για αιώνια Ζωή ,για όλους όσους υπακούουν το λόγο μου
11 και τώρα υπάρχει δίπλα στην αγορά των προβάτων μια κολυμπήθρα που λέγεται Βηθεσδά  έχει πέντε σκάλες  σε αυτές κάθονται ένας μεγάλος αριθμός αρρώστων τυφλοί χωλοί  αποκαρδιωμένοι  που περιμένουν να ταραχτούν τα νερά.
12 κάθε  ορισμένο χρόνο ένα άγγελος πήγαινε κάτω μέσα στην πισίνα και τάραζε τα νερά και όποιος έμπαινε πρώτος γινόταν καλά από οποιαδήποτε ασθένεια Και ένας άνδρας ανήμπορος από την γέννηση του ήταν εκεί.
..13Και ο Ιησούς του είπε δεν θεραπεύουν τα νερά; Και αυτός του είπε ναι Κύριε αλλά δεν έχω άνθρωπο να με βάλει μέσα όταν ταράζεται το νερό και ενώ προσπαθώ να μπω κάποιος άλλος προλαβαίνει και μπαίνει μέσα Και ο Ιησούς του είπε σήκω πάρε το κρεβάτι σου και περπάτα. Και αμέσως σηκώθηκε και περπάτησε .Και ήταν ημέρα  Σάββατο
14 και οι Ιουδαίοι  του είπαν  Είναι Σάββατο και δεν επιτρέπεται να μεταφέρεις το κρεβάτι σου και ο θεραπευμένος δεν είπε ότι ήταν ο Ιησούς  Και ο Ιησούς είχε απομακρυνθεί μέσα στο πλήθος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE