Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

ΕΠΙΓΝΩΣΕΙΣ61-67







ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ ΕΠΙΓΝΩΣΕΙΣ 61-67

61-Είμαι το φως του κόσμου. Αυτή είναι η μόνη λειτουργία μου. Γι αυτό βρίσκομαι εδώ.

62-Η συγχώρεση είναι η λειτουργία μου ως φως του κόσμου. Επιθυμώ να εκπληρώσω την λειτουργία μου έτσι ώστε 
να είμαι ευτυχισμένος.
63 Το φως του κόσμου φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της δικής μου συγχώρεσης. Εγώ είμαι το μέσον που έχει ορίσει
 ο Θεός για την σωτηρία του κόσμου.
64-Ας μην ξεχνώ την λειτουργία μου. Ας μην προσπαθώ να αντικαταστήσω την λειτουργία που μου έχει δώσει ο Θεός με μία δική μου. Ας συγχωρώ και ας είμαι χαρούμενος.
65-Η μοναδική μου λειτουργία είναι αυτή που μου έδωσε ο Θεός. Δεν θέλω καμία άλλη και δεν έχω καμία άλλη εκτός από αυτή.
66 Η ευτυχία μου και λειτουργία μου είναι ένα, διότι ο Θεός μου έχει δώσει και τις δύο.

67-Η ιερότητα με δημιούργησε ιερό. Η καλοσύνη με δημιούργησε καλό. Η χρησιμότητα με δημιούργησε χρήσιμο. Η τελειότητα με δημιούργησε τέλειο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE