Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Ο ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΟΣ





Ο ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΟΣ
Στο θέατρο του παραλόγου έχω παίξει άπειρους ρόλους .
Εγώ ο σεναριογράφος εγώ ο σκηνοθέτης αλλά και ο ηθοποιός.
 Πολλές φορές  δραματικός άλλες ως  κωμικός.
 Οτι είχε ανάγκη το κοινό να δει! και όλα για ένα χειροκρότημα.

 Το ρεπερτόριο ατελείωτο  το κοινό  πάντα ανικανοποίητο και εγώ να παίζω να παίζω
συνεχώς μέχρι που κατέρρευσα  επάνω  στην σκηνή του παραλόγου .

 Κοίταξα γύρω μου απελπισμένα.
 Τι φρίκη να καταρεύσω στην σκηνή επάνω!
 Ο απόλυτος εφιάλτης ενός ηθοποιού.
Το κοινό χειροκροτούσε  μανιασμένα ,νόμιζαν πως έπαιζα.

Αποφάσισα  να μαζέψω τις δυνάμεις μου και  να αποσυρθώ διακριτικά.
 κοίταξα σαν μόνη διέξοδο τον καθρέφτη της ψυχής μου.
 Επιτέλους λύτρωση δεν είναι κανένας μέσα.
 Ούτε ενοχές ούτε φόβος μήπως Και δεν αρέσω.
Το κοινό συνέχισε να χειροκροτεί.. μα δεν το άκουγα πια.
Μόνο απέραντη σιωπή και γαλήνη. Δεν έχω ανάγκη να παίξω κανέναν ρόλο .

Είμαι και αυτό μου αρκεί δεν θέλω κάτι άλλο.

 Χωροχρόνος Γαία 29-11-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE