Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016

ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΚΑΙΡΩΝ




ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ  ΤΩΝ ΕΠΙΚΑΙΡΩΝ

Πάνω που πήγα και εγώ να ξεχαστώ και να χαζέψω με τα πυροτεχνήματα και τα λαμπιόνια   με τις ιστορίες με τους πλούσιους και τους φτωχούς ,ανοίγω το ημερολόγιο μου στην πρώτη μέρα του έτους και το μήνυμα της  ημέρας  με ξύπνησε από το Όνειρο Ε! ξύπνα και άναψε τα εσωτερικά σου φώτα Ναι !ψέλλισα και ήρθα στην αλήθεια  .Οι πραγματικά  δυστυχείς   δεν είναι αυτοί που δεν έχουν λαμπάκια  και γλυκά αλλά άνθρωποι που ξέχασαν  να πουν ένα γλυκό λόγο  και να ανάψουν το φως της καρδιάς   Αυτούς να βοηθήσουμε  ,αλλά στον υλικό πολιτισμό μας κανείς δεν τους σκέφτεται  κανείς δεν αισθάνεται την φτώχεια τους  κι’ ας  νομίζουν ότι είναι πλούσιοι μήπως ο Ιησούς είχε λαμπιόνια και μελομακάρονα! Ούτε σπίτι δεν είχε ,άστεγος και αυτός όπως τόσοι άνθρωποι στις πόλεις μας  ,αν ήταν τα υλικά αγαθά να φέρνουν την Ευτυχία  ο Κύριος στην επί του όρους ομιλία θα έλεγε μακάριοι οι έχοντες και κατέχοντες γιατί  αυτοί  θα δουν τον Θεό .Η επίγνωση μου σε έξαρση σκέφτομαι και συνεχίζω να μονολογώ..                                                
Άλλη μια χρονιά στο ταξίδι μέσα στον Χωροχρόνο  Γαία έτος 2016  δίνω το στίγμα μου  ,για όποιον ενδιαφέρεται ,μπροστά  μου  το βιβλίο μου τα μαθήματα θαυμάτων που ήρθαν  στην ζωή μου να μου λύσουν τις απορίες  μου , περίμενε υπομονετικά,  ανοιγμένο στο πρώτο μάθημα όπως πρέπει στην πρώτη ημέρα του χρόνου .
Ήρθε για να μάθω να ξεχωρίζω  αυτό που είμαι από αυτό που νόμιζα πως είμαι  .
Άρχισα να διαβάζω σιγά και σταθερά  Όπως κάθε φορά λες και δεν το έχω ξαναδιαβάσει.

Μαθήματα θαυμάτων -Τίποτα απ’ αυτά που βλέπω μέσα στο  Δωμάτιο ή  στο δρόμο, από αυτό το παράθυρο, σε αυτό το μέρος .Δεν έχει οποιαδήποτε σημασία.

Αυτή η ιδέα θα με οδηγήσει έξω από τον χωροχρόνο  στο αιώνιο ΤΩΡΑ  συνεχίζω να διαλογίζομαι..

Και τα λόγια αυτά από χρόνο σε χρόνο  μετουσιώνονται από το Πνεύμα  και  φωτίζουν  το νου . Εσωτερικές ακτίνες  υπερκόσμιου φωτός  διαθλώνται  μέσα σε όλη την ύπαρξη μου και φωτίζουν τις σκοτεινές πτυχές μου .Χαρούμενες  μελωδίες γεμίζουν την φάτνη της ψυχής μου .Το πνεύμα   άλλη μια φορά  προχωράει μπροστά και ανοίγει  δρόμο  μέσα  στα πυκνά σκοτάδια της άγνοιας στο αιώνιο ταξίδι από την αντίληψη  στην γνώση .

ΑΜΗΝ  ΚΥΡΙΕ ,ΑΜΗΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE