Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ


ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ
ΜΑΘΗΜΑ 11
Οι Χωρίς Νόημα Σκέψεις Μου, Μου Δείχνουν Ένα Κόσμο Χωρίς Νόημα.
Αυτή είναι η πρώτη ιδέα που σχετίζεται με μια μείζονα φάση της διορθωτικής διαδικασίας την μεταστροφή της σκέψης μας για τον κόσμο. Φαίνεται σαν να είναι ο κόσμος αυτός που καθορίζει τι αντιλαμβάνεσαι. Η σημερινή ιδέα εισάγει την αντίληψη ότι οι σκέψεις σου καθορίζουν τον κόσμο που βλέπεις. Να χαίρεσαι αληθινά που
εξασκείς την ιδέα στην αρχική της μορφή, γιατί με αυτή την ιδέα είναι που θα κατοχυρωθεί η απελευθέρωσή σου. Το κλειδί της συγχώρεσης βρίσκεται σε αυτή.
Οι περίοδοι πρακτικής για την σημερινή ιδέα είναι κάπως διαφορετικές από τις προηγούμενες. Άρχισε με τα μάτια σου κλειστά, και επαναλάμβανε την ιδέα αργά από μέσα σου. Έπειτα άνοιξε τα μάτια σου και κοίταξε γύρω σου, κοντά και μακριά, πάνω και κάτω, - οπουδήποτε. Κατά την διάρκεια του περίπου ενός λεπτού που περνάς χρησιμοποιώντας την ιδέα απλά να την επαναλαμβάνεις στον εαυτό σου, χωρίς βιασύνη, και χωρίς καμιά αίσθηση πίεσης ή προσπάθειας.
Για να κάνεις αυτές τις ασκήσεις με το μέγιστο δυνατό όφελος, τα μάτια σου θα πρέπει να μετακινούνται από το ένα πράγμα στο άλλο σχετικά γρήγορα, μιας και δεν πρέπει να καθυστερούν σε τίποτα ιδιαίτερα.. Τα λόγια, όμως, θα πρέπει να επαναλαμβάνονται χωρίς βιασύνη, μάλλον χαλαρά με την ησυχία σου.
Η εισαγωγή σ’ αυτή την ιδέα, ειδικά, θα πρέπει να εξασκείται όσο πιο χαλαρά γίνεται. Περιέχει τη θεμέλια βάση της ειρήνης, της χαλάρωσης και της ελευθερίας από την ανησυχία για την επιτυχία της προσπάθειάς μας. Τελειώνοντας αυτή την άσκηση, κλείσε τα μάτια σου και επανέλαβε την ιδέα αργά άλλη μια φορά στον εαυτό σου.
Τρεις περίοδοι πρακτικής σήμερα είναι πιθανόν αρκετές. Όμως, αν υπάρξει λίγη ή καθόλου ανησυχία και τάση να κάνεις περισσότερο, μπορείς να το κάνεις μέχρι πέντε φορές. Περισσότερο δεν συνιστάται.
Μάθημα 35
Ο νους μου είναι μέρος του Θεού. Είμαι πολύ άγιος.
Όσο μοιράζομαι την ειρήνη του κόσμου με τους αδερφούς μου, αρχίζω να καταλαβαίνω ότι αυτή η ειρήνη προέρχεται από βαθιά μέσα μου. Ο κόσμος που βλέπω έχει πάρει το φως της συγχώρεσης, και μου το επιστρέφει ακτινοβολώντας. Μέσα σε αυτό το φως αρχίζω να βλέπω αυτό που οι ψευδαισθήσεις για τον εαυτό μου, μου κρατούσαν κρυμμένο. Αρχίζω να καταλαβαίνω την ιερότητα όλων των ζωντανών πραγμάτων, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, και την ενότητά τους μαζί μου.
  Μάθημα 36
Η αγιότητά μου περιλαμβάνει όλα όσα βλέπω
Από την αγιότητά μου προέρχεται η αντίληψη του πραγματικού κόσμου. Έχοντας συγχωρέσει, δεν θεωρώ πια τον εαυτό μου ένοχο. Μπορώ να δεχτώ την αθωότητα, η οποία είναι η αλήθεια για μένα. Βλέποντας μέσα από μάτια κατανόησης, η αγιότητα του κόσμου είναι
το μόνο που βλέπω, διότι μπορώ να απεικονίσω μόνο τις σκέψεις που κάνω για τον εαυτό μου.
Μάθημα 46
Ο Θεός είναι η Αγάπη με την οποία συγχωρώ.
Ο Θεός δεν συγχωρεί διότι δεν έχει ποτέ καταδικάσει. Ο άμεμπτος δεν μπορεί να κατηγορήσει. Και εκείνοι που έχουν αποδεχτεί την αθωότητά τους δεν βλέπουν τίποτα που να χρειάζεται συγχώρεση. Και όμως, η συγχώρεση είναι το μέσο με το οποίο θα αναγνωρίσω την αθωότητά μου. Είναι η αντανάκλαση της Αγάπης του Θεού στην γη. Θα με φέρει αρκετά κοντά στον Ουρανό, ώστε η Αγάπη του Θεού να μπορεί να με φτάσει και να με υψώσει σε Αυτόν.
  Μάθημα 47
Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.
Δεν συγχωρώ μέσω της δικής μου δύναμης. Συγχωρώ μέσω της δύναμης του Θεού μέσα μου, την οποία θυμάμαι καθώς συγχωρώ. Καθώς αρχίζω να βλέπω, αναγνωρίζω την αντανάκλασή Του στην γη. Συγχωρώ όλα τα πράγματα διότι νοιώθω την παρακίνηση της δικής Του δύναμης μέσα μου. Και αρχίζω να θυμάμαι την Αγάπη που είχα επιλέξει να ξεχάσω, η οποία όμως, δεν με έχει ξεχάσει.
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΩΣ ΤΟ 50

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE