Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΑΘΗΜΑ 255 ΤΕΤΆΡΤΗ 12-9 . Αυτή την ημέρα επιλέγω να την περάσω μέσα σε απόλυτη ειρήνη.


Αποτέλεσμα εικόνας για PICTURES OF HIGHER SELF

ΜΑΘΗΜΑ 255 ΤΕΤΆΡΤΗ 12-9
. Αυτή την ημέρα επιλέγω να την περάσω μέσα σε απόλυτη ειρήνη.
. Δεν μου φαίνεται πως μπορώ να επιλέξω να έχω μόνο γαλήνη σήμερα. Και όμως, ο Θεός μου με διαβεβαιώνει ότι ο Υιός Του είναι σαν Αυτόν. Αυτή την ημέρα ας έχω πίστη σε Αυτόν ο Οποίος λέει ότι είμαι ο Υιός του Θεού. Και ας αφήσω την ειρήνη που επιλέγω να είναι δική μου σήμερα να φέρει μαρτυρίες της αλήθειας γι αυτό που λέει Αυτός. Ο Υιός του Θεού δεν γίνεται να έχει σκοτούρες, και πρέπει να παραμένει πάντα στην ειρήνη του Ουρανού. Στο Όνομά Του, αφιερώνω την σημερινή μέρα στο να βρω τι επιθυμεί ο Πατέρας μου για μένα, το δέχομαι ως δικό μου, και το δίνω σε όλους του Υιούς του Πατέρα μου, μαζί με μένα.
. Κι έτσι, Πατέρα μου, θα ήθελα να περάσω αυτή την ημέρα μαζί Σου. Ο Υιός Σου δεν Σε έχει ξεχάσει.*** Η ειρήνη που του έδωσες βρίσκεται ακόμα μέσα στο νου του, και εκεί επιλέγω να περάσω την σημερινή μέρα.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
*. Δεν μου φαίνεται πως μπορώ να επιλέξω να έχω μόνο γαλήνη= Αν και μερικώς αφυπνισμένος ο νους παραπαίει μεταξύ της αποταύτισης και της ταύτισης με τις ψευδαισθήσεις, μέχρι την τελική αφύπνιση.
**Και όμως, ο Θεός μου με διαβεβαιώνει ότι ο Υιός Του είναι σαν Αυτόν. Αυτή την ημέρα ας έχω πίστη σε Αυτόν ο Οποίος λέει ότι είμαι ο Υιός του Θεού. Και ας αφήσω την ειρήνη που επιλέγω να είναι δική μου σήμερα να φέρει μαρτυρίες της αλήθειας γι αυτό που λέει= Ανάμεσα στην ψευδαίσθηση και στις στιγμές αλήθειας ο μαθητής βιώνει στιγμές γαλήνης και επαφής με το Άγιο Πνεύμα που του υπενθυμίζει την θεϊκή καταγωγή του.
***. Η ειρήνη που του έδωσες βρίσκεται ακόμα μέσα στο νου του, Η ψυχική οντότητα είναι ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ Το Πνεύμα παραμένει αμετάβλητο Ο νους αλλάζει καταστάσεις για αυτό και χρειάζεται προσοχή γιατί ότι  νομίζουμε ότι είμαστε αυτό γινόμαστε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE