Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ





Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ
Στο όνειρο :ψάχνοντας να βρώ τον Εαυτό μου.
Μπήκα στην αίθουσα με τους καθρέφτες
Το είδωλο μου κυρίαρχο παντού.
 Πρόβαλε επίμονα αυτό που φαίνεται
Κρύβοντας μου εξαισίως αυτό που είμαι.

Η αγωνία με κυρίευσε
ιδρώτας άρχισε να με λούζει
ο φόβος άρχισε να με παραλύει
και μουρμουρίζοντας
πήρα την μεγάλη την μοναδική απόφαση που έπρεπε να πάρω.

Επέτρεψα στον Εαυτό μου μια πράξη βίας
την μόνη που θεωρώ δικαιολογημένη.
Με όλη την  δύναμη  που πήγαζε απ το Είναι μου.
Έσπασα τον νοητικό μου καθρέφτη .

 Και ώ !! του θαύματος

 μαζί με αυτόν κατέρρευσε το είδωλο.

Κατάρρευσαν οι ενοχές .
Κατάρρευσε ο φόβος.

Που σε άπειρες ενυλήσεις.
 άβουλα με πηγαινοφέρνει στο κόσμο των ειδώλων .
Ο φόβος επιτέλους  καταλάγιασε 
αισθάνθηκα  σε  ευτυχίας πελάγη να πλέω
Ενώ  η αιωνιότητα στοργικά και με Αγάπη με αγκάλιαζε

Ματαιότης  ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης!
Αναφώνησα ως άλλος Σολομών.

 Αλήθεια !Είμαι ελεύθερη;
 Δεν υπάρχει πια είδωλο να προσκυνήσω,
ούτε εγώ να στηρίξω;
Τετέλεσται !
Η Ανάσταση επήλθε .
Βρήκα επιτέλους τον Εαυτό μου!!

γιώτα σούλη
19-6-2015


Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE