Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018


Αποτέλεσμα εικόνας για pictures of soul in the presence of god
ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ

Πατέρα στέκομαι Με αγάπη και δέος  ενώπιον σου με τον Ιησού Χριστό δίπλα μου και πίσω μου και ζητώ να ανοίξεις τα βιβλία  στον Ουρανό και να σβήσεις  τα αμαρτήματα που ο νους μου έχει κατηγορήσει το σώμα ότι έχει διαπράξει
Όπως  στον Ουρανό έτσι και στην γη το Πνεύμα το Άγιο να διαγράψει από το υποσυνείδητο μου όλες τις αμαρτίες που ο νους  μέσα στην σύγχυση του έχει υιοθετήσει και έχει επιβάλει στο σώμα να εκτελέσει .
Ζητώ εις το όνομα του Ιησού Χριστού να επανορθωθεί ο νους  να καθαριστώ πλήρως για να εγκατασταθεί ο Χριστός μέσα μου να θεραπευτώ από όλες τις Ψυχοσωματικές ασθένειες που έχουν εγκατασταθεί στο σώμα μου και δεν μπορώ να λειτουργήσω .Σε ευχαριστώ για την αποδοχή της προσευχής μου και της θεραπείας που προσδοκώ και ζητώ χάριν της Αγάπης σου και της θυσίας του Υιού σου να δεχτείς την μετάνοια μου.
ΑΜΗΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE