Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018




ΜΑΘΗΜΑ 310

Αποτέλεσμα εικόνας για pictures of jesus praying in the gardenΜε αφοβία και αγάπη περνώ την σημερινή ÃŽâ€˜Ãâ‚¬ÃŽÂ¿Ãâ€žÃŽÂ­ÃŽÂ»ÃŽÂµÃÆ’ÃŽÂ¼ÃŽÂ± εικόνας για pictures of jesus praying in the gardenμέρα.

Αυτή την ημέρα, Πατέρα μου, θέλω να την περάσω μαζί με Σένα, όπως Εσύ έχεις επιλέξει ότι θα πρέπει να είναι όλες οι μέρες μου. Και αυτό που θα βιώσω δεν είναι καθόλου από τον χρόνο. Η χαρά που έρχεται σε μένα δεν είναι των ημερών ούτε των ωρών, διότι έρχεται από τον Ουρανό προς τον Υιό Σου. Αυτή η ημέρα θα είναι η γλυκιά υπενθύμιση Σου για να Σε θυμηθώ, το γλυκό κάλεσμά Σου προς τον άγιο Υιό Σου, το σημάδι ότι η χάρις Σου έχει έρθει σε μένα, και ότι είναι το Θέλημά Σου να είμαι ελεύθερος σήμερα.


Αυτή την ημέρα, την περνούμε μαζί, εσύ κι εγώ. Και όλος ο κόσμος ενώνεται μαζί μας στο τραγούδι των ευχαριστιών και της χαράς μας προς Αυτόν ο Οποίος μας έδωσε την σωτηρία, και μας απελευθέρωσε. Επανερχόμαστε στην ειρήνη και στην αγιότητα. Δεν υπάρχει χώρος για τον φόβο μέσα μας σήμερα, διότι έχουμε καλωσορίσει την αγάπη μέσα στις καρδιές μας.

Προσευχόμαστε με τα χέρια ανοιχτά προς τον Ουρανό  την προσευχή την έδωσε ο Κύριος Ιησούς Χριστός και περιλαμβάνει όλα όσα έχουμε ανάγκη αρκεί να συμφωνούμε με ότι λέει  για αυτό στο τέλος της προσευχής λέμε Αμήν

Πάτερ ημών
ο εν τοις ουρανοίς,
αγιασθήτω το όνομα Σου.
Ελθέτω η βασιλεία Σου.
Γενηθήτω το θέλημα Σου, ως εν ουρανώ και επί της γης.
Τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον.
Και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών,
ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών.
Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν,
αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού.
Αμήν.

. Εις το όνομα του Ιησού Χριστού πνεύμα φόβου φύγε από εμένα******

Τώρα Εις το όνομα του πατέρα του Υιού και του Πνεύματος του Αγίου δέχομαι το δώρο της  Ελευθερίας  και της Χαράς που απορρέει από την Αγάπη και την εμπιστοσύνη ότι όλα τα έχω  θέσει υπό την επιστασία  του Αγίου Πνεύματος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE