Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 5





ΜΑΘΗΜΑ 5
Ποτέ δεν Ενοχλούμαι για τον λόγο που νομίζω.
Αυτή η ιδέα, όπως η προηγούμενη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάθε πρόσωπο, κατάσταση ή γεγονός το οποίο πιστεύετε ότι σας προκαλεί ενόχληση Εφαρμόστε την ειδικά σε ό,τι πιστεύετε ότι είναι η αιτία της ενόχλησης σας, χρησιμοποιώντας την περιγραφή του συναισθήματος με λέξεις  που σας φαίνονται πιο ακριβείς. Η ενόχληση μπορεί να είναι φόβος, ανησυχία, θλίψη, άγχος, θυμός, μίσος, ζήλια ή πολλά άλλα, που νομίζετε ότι είναι διαφορετικά. Αυτό δεν είναι αλήθεια . Όμως, μέχρι να μάθετε ότι η μορφή δεν έχει σημασία,  κάθε μορφή  μπορεί να γίνει  το σωστό θέμα εφαρμογής για τις ασκήσεις της ημέρας. Με το να εφαρμόζετε την ίδια ιδέα στην κάθε μία ξεχωριστά, κάνετε το πρώτο βήμα για να αναγνωρίσετε ότι όλες είναι οι ίδιες τελικά.
Όταν χρησιμοποιείτε την σημερινή άσκηση  για μια  ενόχληση που έχετε αντιληφθεί για κάποια συγκεκριμένη αιτία ‘οποιασδήποτε μορφής, να χρησιμοποιείτε και τα δύο και την μορφή της ενόχλησης και την αιτία που της αποδίδετε . Για παράδειγμα:
Δεν είμαι θυμωμένος με ____________ για τον λόγο που νομίζω.
Δεν φοβάμαι το_______________ για τον λόγο που νομίζω.
Αλλά πάλι, δεν πρέπει  να αντικαταστήσεις  τις κανονικές περιόδους εξάσκησης, κατά τις οποίες ερευνάς το μυαλό σου για «πηγές» ενόχλησης στις οποίες πιστεύεις, και  από τις  οποίες πιστεύεις ότι προκύπτει  το σχετικό αποτέλεσμα .
Σε αυτές τις ασκήσεις, περισσότερο από τις προηγούμενες, μπορεί να δυσκολευτείτε να είστε αμερόληπτος, και να αποφύγετε να δώσετε μεγαλύτερο βάρος σε μερικά θέματα περισσότερο από  ότι σε άλλα. Μπορεί να βοηθήσει πριν από τις ασκήσεις να κάνετε την ακόλουθη δήλωση:
Δεν υπάρχουν μικρές ενοχλήσεις.
Όλες είναι εξίσου ενοχλητικές για την ειρήνη του νου μου.
Έπειτα εξέτασε το νου σου για οτιδήποτε σου προξενεί ένταση, άσχετα με το αν είναι  μεγάλη η μικρή.
Μπορεί ακόμα να βρεις τον εαυτό σου λιγότερο πρόθυμο να εφαρμόσει την σημερινή ιδέα σε κάποιες πηγές ενόχλησης, από ό,τι σε άλλες. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, πρώτα σκέψου αυτό:
Δεν μπορώ να κρατήσω αυτή την μορφή ενόχλησης και να αφήσω τις άλλες να φύγουν. Για τους σκοπούς αυτής της άσκησης, λοιπόν, θα τις θεωρώ όλες ίδιες.
Μετά ψάξε το μυαλό σου για όχι περισσότερο από περίπου ένα λεπτό, να προσπάθησε να αναγνωρίσεις ένα αριθμό από διαφορετικές μορφές ενόχλησης, άσχετα με τη σημασία που τους δίνεις. Εφάρμοσε τη σημερινή ιδέα σε κάθε μια από αυτές, χρησιμοποιώντας και το όνομα και της πηγής της ενόχλησης όπως το αντιλαμβάνεσαι, και του συναισθήματος που βιώνεις. Μερικά παραδείγματα είναι τα εξής:
Δεν ανησυχώ για____________για το λόγο που νομίζω.
Δεν στεναχωριέμαι για _______________ για το λόγο που νομίζω.
Τρεις με τέσσερις φορές την ημέρα είναι αρκετό.

Μάθημα 5

Ποτέ δεν ταράζομαι για το λόγο που νομίζω.

 

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΑΡΑΓΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΔΙΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΣΩ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ.

Συνεχώς προσπαθώ να τις κάνω πραγματικότητα. Κάνω όλα τα πράγματα εχθρούς μου, έτσι ώστε ο θυμός μου να είναι δικαιολογημένος και οι επιθέσεις μου εγγυημένες.

 Δεν έχω συνειδητοποιήσει πόσο κακή χρήση έχω κάνει σε όλα όσα βλέπω αναθέτοντάς τους αυτό τον ρόλο. Το έχω κάνει αυτό για να υπερασπιστώ ένα σύστημα σκέψεις που με έχει βλάψει, και δεν το θέλω πια. Είμαι πρόθυμος να το αφήσω να φύγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE