Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

317 ΝΟΗΤΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ






ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΟΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΡΩΠΙΝΗ ΜΟΙΡΑ
.Τα θαύματα επανατοποθετούν την αντίληψη σε σωστή βάση και δίνουν σε όλα τα επίπεδα την αληθινή τους διάσταση. Αυτό είναι θεραπευτικό διότι η ασθένεια προέρχεται από σύγχυση των επιπέδων.

Αποτέλεσμα εικόνας για pictures of two way street
ΜΑΘΗΜΑ 317

Ακολουθώ τον δρόμο που έχει οριστεί για μένα.

Έχω μια ιδιαίτερη θέση να πληρώσω ∙ ένα ρόλο για μένα μόνο. Η σωτηρία περιμένει μέχρι να αναλάβω αυτό το ρόλο με δική μου επιλογή. Μέχρι να κάνω αυτή την επιλογή, είμαι σκλάβος του χρόνου και της ανθρώπινης μοίρας. Αλλά όταν με προθυμία και χαρά ακολουθήσω τον δρόμο που το σχέδιο του Πατέρα μου όρισε για μένα, τότε θα αναγνωρίσω ότι η σωτηρία είναι ήδη εδώ, έχει ήδη δοθεί στους αδελφούς μου και είναι ήδη και δική μου.


Πατέρα, ο δικός Σου δρόμος είναι αυτός που διαλέγω σήμερα. Εκεί που με οδηγεί επιλέγω να πάω ∙ αυτό που θα ήθελε να κάνω επιλέγω να κάνω. Ο δρόμος Σου είναι βέβαιος, και το τέλος ασφαλές. Η δική Σου θύμηση περιμένει εκεί. Και όλες μου οι θλίψεις τελειώνουν μέσα στο αγκάλιασμά Σου, που έχεις υποσχεθεί στον Υιό Σου, που νόμιζε εσφαλμένα ότι είχε απομακρυνθεί από την σίγουρη προστασία στης στοργικής Αγκαλιάς Σου.

ΑΣΚΗΣΗ
ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ  ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ  ΠΗΡΑΜΕ  ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ .

ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ  ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ  ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΔΙΕΞΟΔΑ

ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ....

Πάτερ ημών
ο εν τοις ουρανοίς,
αγιασθήτω το όνομα Σου.
Ελθέτω η βασιλεία Σου.
Γενηθήτω το θέλημα Σου, ως εν ουρανώ και επί της γης.
Τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον.
Και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών,
ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών.
Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν,
αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού.
Αμήν.

. Εις το όνομα του Ιησού Χριστού πνεύμα ΕΝΆΝΤΙΟ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ*****  φύγε από εμένα και από όσους διαβάσουν και δεχτούν αυτό τον λόγο.

Τώρα Εις το όνομα του πατέρα του Υιού και του Πνεύματος του Αγίου δέχομαι το δώρο της  Ελευθερίας και της Χαράς που απορρέει από την Αγάπη και την εμπιστοσύνη ότι όλα τα έχω  θέσει υπό την επιστασία  του Αγίου Πνεύματος.


Καλημέρα  με επίγνωση τι σκεφτόμαστε για τον εαυτό μας και για τους άλλους. Όσοι θέλουν να απαλλαγούν από το πνεύμα ΠΛΑΝΗΣ Ας πουν Αμήν. 
ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE