Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

ΕΞΑΓΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ



Αποτέλεσμα εικόνας για PICTURES OF PEOPLE IN PEACE

Όλα τα δώρα που δίνουν οι αδελφοί μου ανήκουν σε μένα.

Κάθε μέρα, κάθε στιγμή που περνά,  χίλιοι θησαυροί έρχονται σε μένα. Είμαι ευλογημένος όλη την ημέρα με δώρα, που η αξία τους υπερβαίνει όλα τα πράγματα που μπορώ να συλλάβω με το νου μου. Ένας αδελφός χαμογελά σε έναν άλλο, και η καρδιά μου αναγαλλιάζει. Κάποιος λέει ένα λόγο ευγνωμοσύνης ή ελέους, και ο νους μου λαμβάνει αυτό το δώρο και το παίρνει σαν δικό του. Και ο κάθε ένας που βρίσκει τον δρόμο του για τον Θεό γίνεται σωτήρας μου, δείχνοντάς μου τον δρόμο, και δίνοντάς μου την βεβαιότητά του ότι όσα έχει μάθει είναι σίγουρα και δικά μου.


Σε ευχαριστώ, Πατέρα, για τα πολλά δώρα που έρχονται σε μένα σήμερα και κάθε μέρα από κάθε Υιό του Θεού. Τα δώρα των αδελφών μου  προς εμένα είναι απεριόριστα. Τώρα μπορώ να τους προσφέρω τις ευχαριστίες μου, έτσι ώστε η ευγνωμοσύνη προς αυτούς να μπορέσει να με οδηγήσει στον Δημιουργό μου και στην θύμηση Του.




ΕΞΑΓΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ  ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ  


Η θέλησή μου δεν μπορεί να είναι αλληλοσυγκρουόμενες επιθυμίες.

Πατέρα, η Θέλησή Σου είναι δική μου, και μόνο αυτή. Δεν υπάρχει άλλη θέληση για να έχω. Ας μην προσπαθώ να φτιάξω μια άλλη θέληση, διότι δεν έχει νόημα και μου προκαλεί πόνο. Μόνο η Θέλησή Σου μπορεί να μου φέρει χαρά, και μόνο η δική Σου υπάρχει. Αν θέλω να λάβω αυτό που μόνο Εσύ μπορείς να δώσεις, πρέπει να δεχτώ το Θέλημά Σου για μένα, και να εισέλθω σε μια ειρήνη όπου κάθε σύγκρουση είναι αδύνατη, ο Υιός Σου είναι ένα με Σένα σε ύπαρξη και θέληση, και τίποτα δεν μπορεί ν’ αντικρούσει την ιερή αλήθεια ότι παραμένω έτσι όπως με δημιούργησες.


Και μ’ αυτή την προσευχή εισερχόμαστε σιωπηλά σε μια κατάσταση όπου καμιά σύγκρουση δεν μπορεί να έρθει, διότι ενώνουμε την ιερή μας θέληση με του Θεού αναγνωρίζοντας  ότι είναι οι ίδιες

ΕΞΑΓΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ  ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ  ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ
  Αν θέλω να λάβω αυτό που μόνο Εσύ μπορείς να δώσεις, πρέπει να δεχτώ το Θέλημά Σου για μένα, και να εισέλθω σε μια ειρήνη όπου κάθε σύγκρουση είναι αδύνατη,
*****************************************************************************************
***************************************************************************************
Προσευχόμαστε με τα χέρια ανοιχτά προς τον Ουρανό  την προσευχή την έδωσε ο Κύριος Ιησούς Χριστός και περιλαμβάνει όλα όσα έχουμε ανάγκη αρκεί να συμφωνούμε με ότι λέει  για αυτό στο τέλος της προσευχής λέμε Αμήν
Μετά την προσευχή στρέφουμε τα χέρια μας
  προς το μέρος του σώματος που πάσχει και αφήνουμε την θεραπευτική δύναμη να θεραπευσει το πρόβλημα.

Πάτερ ημών
ο εν τοις ουρανοίς,
αγιασθήτω το όνομα Σου.
Ελθέτω η βασιλεία Σου.
Γενηθήτω το θέλημα Σου, ως εν ουρανώ και επί της γης.
Τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον.
Και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών,
ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών.
Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν,
αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού.
Αμήν.
 Αγιασθήτω το όνομα Σου.

Ελθέτω η βασιλεία Σου.
Γενηθήτω το θέλημα Σου, ως εν ουρανώ και επί της γης.

Τώρα Εις το όνομα του πατέρα του Υιού και του Πνεύματος του Αγίου δέχομαι το δώρο της ΑΓΑΠΗΣ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ  Ελευθερίας και  Χαράς που απορρέει από ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ
 ΕΧΩ  ΠΣΤΗ ότι όλα τα έχω  θέσει υπό την επιστασία  του Αγίου Πνεύματος. ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΕΚΔΙΩΞΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν,
αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού

Πατέρα Εις το όνομα του Ιησού Χριστού ζητώ να φύγει το ΠΝΕΥΜΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΩ α  

Παραδίνουμε το πνεύμα  ΣΥΓΓΡΟΥΣΗΣ στο Άγιο Πνεύμα
ΠΝΕΥΜΑΣ ΣΥΓΓΡΟΥΣΗΣ φύγε από εμένα και από όσους διαβάσουν και δεχτούν αυτό τον λόγο.

Καλημέρα  με επίγνωση τι σκεφτόμαστε για τον εαυτό μας και για τους άλλους
. Όσοι θέλουν να απαλλαγούν από το πνεύμα ΣΥΓΓΡΟΥΣΗΣ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ  
Ευχαριστούμε το Άγιο Πνεύμα  και ζητάμε την βοήθεια του

 Βασιλεύ Ουράνιε
Βασιλεύ Ουράνιε, Παράκλητε,
το Πνεύµα της αληθείας,
ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών,
ο θησαυρός των αγαθών και ζωής χορηγός,
ελθέ και σκήνωσον εν ηµίν
και καθάρισον ηµάς από πάσης κηλίδος
και σώσον, Αγαθέ τας ψυχάς ηµών.
Αµήν.
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE