Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Η σωτηρια μου έρχεται από εμένα Allen Watson



Αποτέλεσμα εικόνας για picture of a road at night


Η σωτηρία μου έρχεται από εμένα

 Allen Watson
 Αυτό το άρθρο. βασίζεται στο μάθημα 70 Είναι από μια σειρά καθημερινών σχολίων που έχει γράψει ο Αλλεν Γουάτσον για τις ασκήσεις των μαθημάτων  
 Το μήνυμα του μαθήματος είναι πραγματικά από τις βασικές διδασκαλίες του Βιβλίου  Η ενοχή και η σωτηρία είναι στον δικό μου νου και πουθενά αλλού   << όλη η ενοχή είναι μια εφεύρεση του δικού σου νου>>
 Είναι τρομερός πειρασμός να θέτω τα προβλήματα μου  κάπου έξω από μένα Ενστικτωδώς Αποφεύγουμε να αναλάβουμε την ευθύνη για οποιοδήποτε πρόβλημα. και η ιδέα ότι όλα αυτά είναι μέσα στον νου μου και πουθενά αλλού φαίνεται απελπιστική. Όμως αν σκεφτούμε τις συνέπειες τις άλλης οπτικής, ότι η αιτία των προβλημάτων μου είναι έξω από εμένα και η αιτία της ενοχής κείται έξω από εμένα τότε είμαι το  αβοήθητο θύμα αυτών των ανηλεών δυνάμεων που είναι έξω από εμένα. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο από το να γκρινιάζω και να εξαπολύω προσβολές εναντίον τους και να παρακαλώ για έλεος .
Εάν όμως το πρόβλημα έγκειται στον δικό μου νου ,τότε μπορώ να κάνω κάτι για αυτό .Στην πράξη μόνο εγώ μπορώ να κάνω κάτι επάνω σε αυτό και τίποτε έξω από εμένα δεν μπορεί να με εμποδίσει (10:8).Έχω τον πλήρη έλεγχο η σωτηρία μου έρχεται από εμένα και δεν εξαρτώμαι από τίποτε έξω από εμένα και έτσι είμαι ελεύθερος.
 Το κόστος να αναγνωρίσω ότι η σωτηρία μου προέρχεται από εμένα και πουθενά αλλού είναι ότι πρέπει να εγκαταλείψω την ιδέα ότι κάποιος η κάτι έρχεται να με σώσει. " Τίποτε έξω από εσένα δεν μπορεί να σε σώσει Τίποτε έξω από εσένα δεν μπορεί να σου δώσει Ειρήνη" (2:1).
Τίποτε και κανείς δεν μπορεί να το κάνει για μένα .Ούτε τα πλούτη μου ούτε η κοινωνική μου θέση πρόκειται να το κάνει για μένα.Ο ψυχαναλυτής μου δεν μπορεί να το κάνει ,ούτε ο γκουρού μου δεν μπορεί να το κάνει ακόμα ο Ιησούς δεν μπορεί ούτε τα μαθήματα θαυμάτων δεν μπορούν να το κάνουν για μένα Κάποια από αυτά μπορούν να με βοηθήσουν, να με ενθαρρύνουν να με στηρίξουν Όμως η σωτηρία μου θα έρθει μόνο από εμένα από τις επιλογές του νου μου Αυτή η ιδέα σε θέτει υπεύθυνο του σύμπαντος όπου ανήκεις για αυτό που είσαι (2:3).  Υπέροχο και λίγο φοβιστικό. Δεν θέλω να πιστέψω ότι έχω τόση δύναμη Αλλά το ότι δεν το πιστεύω με έβαλε μέσα σε όλη αυτή την ακαταστασία και εκεί έγκειται και η ασθένεια μου.
Υπέροχα νέα! ο Θεός μας θέλει θεραπευμένους και ευτυχείς και το ίδιο θέλουμε και εμείς Επομένως η θέληση μας είναι ίδια με την θέληση του Θεού .Έχουμε επιλέξει αυτή την ασθένεια αλλά στην βάση δεν την θέλουμε γιατί μας κάνει δυστυχείς Πρέπει να συμφωνήσουμε με τον Θεό και να επιλέξουμε ξανά  Να διαλέξουμε να είμαστε πάλι καλά και όχι ασθενείς  .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE