Κυριακή 23 Μαΐου 2010

ΤΟ ΕΓΩ- ΤΟ ΘΑΥΜΑ


ΤΟ ΕΓΩ- ΤΟ ΘΑΥΜΑ
Οι ψευδαισθήσεις δεν θα διαρκέσουν. Ο θάνατος τους είναι βέβαιος και αυτό και μόνο αυτό είναι σίγουρο στον κόσμο τους. Και για αυτό ο κόσμος του εγώ είναι έτσι Τι είναι το εγώ; εκτός από ένα όνειρο του τι πραγματικά είσαι Μια σκέψη ότι είσαι χώρια από τον δημιουργό σου και μια ευχή να είσαι κάτι που δεν δημιούργησε. Είναι μια τρέλα. καθόλου πραγματικό ένα όνομα για την ανωνυμία αυτό είναι μόνο. Ένα σύμβολο του απίθανου μια επιλογή για προοπτικές που δεν υπάρχουν Το ονομάζουμε μόνο για να καταλάβουμε ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια αρχαία σκέψη που αυτό που έκανε έχει αθανασία. Αλλά τι θα μπορούσε να βγει από αυτό εκτός από ένα όνειρο που όπως όλα τα όνειρα μπορούν να τελειώσουν σε θάνατο ;
Τι είναι το εγώ; Tίποτα ,αλλά σε μορφή έτσι που φαίνεται σαν κάτι. Σε έναν κόσμο σχηματισμένο από μορφές το να αρνηθείς το εγώ δεν φαίνεται δυνατόν γιατί είναι το μόνο που φαίνεται αληθινό.
Και ακόμα θα μπορούσε ο υιός του θεού όπως τον δημιούργησε να κατοικεί σε έναν κόσμο μορφών; Ποιος σου ζητάει να προσδιορίσεις το εγώ και να εξηγήσεις πώς έγινε; Ο μόνος πού μπορεί να το κάνει είναι αυτός που το θεωρεί πραγματικό και ζητάει σαφώς να διασφαλίσει ότι η ψευδείς του φύση κρύβεται πίσω από λέξεις που φαίνεται να το κάνουν.
Δεν υπάρχει ορισμός για ένα ψέμα που χρησιμεύει για να το καταστήσει αληθινό
Ούτε μπορεί να υπάρξει αλήθεια εκεί που το ψέμα μπορεί να κρυφτεί πραγματικά δεν μπορεί Η αναλήθεια του εγώ δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με λέξεις και ούτε είναι η έννοια του καθαρή γιατί η φύση του φαίνεται να έχει μορφή. Ποιός μπορεί να διευκρινίσει το αδιευκρίνιστο ; Και ως τόσο υπάρχει μια απάντηση ακόμα και εδώ.
Δεν μπορούμε να δώσουμε έναν ορισμό για το τι είναι το εγώ αλλά μπορούμε να πούμε τι δεν είναι και αυτό φαίνεται καθαρά Είναι από αυτό που εμείς συμπεραίνουμε τι είναι το εγώ. Κοίτα το αντίθετο και θα δεις την μόνη απάντηση που έχει νόημα
Το αντίθετο του εγώ σε κάθε περίπτωση –προέλευση, ενέργεια και αποτέλεσμα- το ονομάζουμε θαύμα και εδώ βρίσκουμε ότι σε αυτόν τον κόσμο δεν είναι μόνο το εγώ Εδώ είναι το αντίθετο του εγώ και εδώ μόνον βλέπουμε τι ήταν το εγώ και τι έκανε και ποια ήταν η αιτία και το αποτέλεσμα είναι ένα .Εκεί που υπήρχε σκοτάδι τώρα βλέπουμε το φώς
Τι είναι το εγώ; Τι ήταν το σκοτάδι; Που είναι το εγώ; Eκεί που ήταν το σκοτάδι. Τι είναι τώρα και που μπορεί να βρεθεί; Τίποτα και πουθενά. Τώρα το φώς έχει έλθει όλα τα αντίθετα του έχουν φύγει χωρίς να αφήσουν ίχνος Εκεί που υπήρχε το κακό υπάρχει αγιότητα Τι είναι το εγώ; Tι ήταν το κακό; Που είναι το εγώ; Σε ένα κακό όνειρο που φαινόταν αληθινό ενώ ονειρευόσουν. Πού ήταν η σταύρωση που στεκόταν ο Υιός του θεού Τι είναι το εγώ; Ποιος χρειάζεται να ρωτήσει; Πού είναι το εγώ ; Ποιός έχει ανάγκη να το αναζητήσει .Μια ψευδαίσθηση τώρα που τα όνειρα έχουν φύγει;

Τι είναι ένα θαύμα; Ένα όνειρο επίσης αλλά κοιτάτε όλες τις πτυχές του ονείρου και δεν θα αναρωτηθείτε ξανά Κοίτα τον ευγενικό κόσμο που εκτείνεται μπροστά σου καθώς προχωράς προς την ηπιότητα . Κοίτα όλους τους βοηθούς καθώς ταξιδεύεις ευτυχισμένοι με την βεβαιότητα του ουρανού και την ασφάλεια της ειρήνης και κοίτα μια στιγμή επίσης αυτά που άφησες πίσω σου και τελικά έφυγαν
Αυτό ήταν το εγώ. Το σκληρό μίσος, η ανάγκη για εκδίκηση και οι κραυγές πόνου ο φόβος του θανάτου η παρόρμηση για φόνο η ψευδαίσθηση της έλλειψης αδελφοσύνης και του εαυτού που φαινόταν να είναι μόνος σε όλο το σύμπαν Αυτό το φοβερό λάθος για τον εαυτό σου το θαύμα το διορθώνει τόσο τρυφερά όπως μια μητέρα με αγάπη νανουρίζει το παιδί της για να αναπαυθεί Δεν είναι αυτό ένα τραγούδι που θα θέλατε να ακούσετε; Δεν θα απαντούσε σε όλα που θα σκεπτόσασταν να ρωτήσετε; Και ακόμα δεν θα έκανε την ερώτηση άνευ σημασίας;
Οι ερωτήσεις δεν έχουν απαντήσεις, καθώς γίνονται στην ατάραχη φωνή του θεού. Που ρωτάει όλους . Eίσαι έτοιμος να με βοηθήσεις να σώσω τον κόσμο ; Ρώτα αυτό αντί να ρωτάς τι είναι το εγώ και θα δεις ξαφνικά ένα φώς να καλύπτει τον κόσμο που έφτιαξε το εγώ . Κανένα θαύμα δεν παρακρατείτε από κανέναν Ο κόσμος έχει σωθεί από αυτό που νόμιζες ότι είναι. Είναι ολοκληρωτικά αθώος και αγνός
Το θαύμα συγχωρεί το εγώ καταδικάζει κανένα από τα δυο δεν χρειάζεται καμία άλλη διευκρίνιση. Θα μπορούσε καμιά διευκρίνιση να είναι πιο σίγουρη; από το τι είναι η σωτηρία; Tο πρόβλημα και η απάντηση βρίσκονται μαζί εδώ και αφού επιτέλους συναντήθηκαν η επιλογή είναι καθαρή Ποιός διαλέγει την κόλαση όταν την αναγνωρίζει; και ποιός δεν θα πήγαινε το συντομότερο όταν του έχει δοθεί να κατανοήσει ότι ο δρόμος είναι σύντομος και ο ουρανός είναι ο στόχος του;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE