Κυριακή 23 Μαΐου 2010

TI EINAI ΤΟ ΕΓΩ;


ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΓΩ?

Το εγώ είναι ειδωλολατρία: το σημάδι ενός περιορισμένου και δια χωρισμένου εαυτού, γεννημένου σε ένα σώμα καταδικασμένου να υποφέρει και να τελειώνει την ζωή του στο θάνατο Είναι η θέληση που βλέπει την βούληση του θεού ως εχθρό και παίρνει μια μορφή μέσα στην οποία την αρνείται. Το εγώ θέλει να αποδείξει ότι η δύναμη είναι αδυναμία και ότι η αγάπη είναι φοβική ,ότι η ζωή είναι πραγματικά θάνατος και ότι είναι αλήθεια μόνον ότι εναντιώνετε στο Θεό . Το εγώ είναι πραγματικά παράφρων .Στο φόβο στέκετε πίσω από ότι οπουδήποτε ξέχωρα από όλα και σε διαχωρισμό από το αιώνιο. Στην παραφροσύνη του νομίζει ότι έχει νικήσει το θεό και στην φοβερή του αυτονομία ορά την θέληση του θεού ως κατεστραμμένη, ονειρεύεται την τιμωρία και τρέμει τους απειράριθμους εχθρούς που ζητούν να το σκοτώσουν ,προτού να μπορέσει να εξασφαλιστεί, και κατόπιν να τους επιτεθεί
Ο υιός του θεού δεν έχει εγώ. Τι μπορεί να γνωρίζει την παραφροσύνη και τον θάνατο του θεού Όταν αναπαύετε μέσα του; Τι μπορεί να γνωρίζει για την λύπη και για την δυστυχία Όταν ζει μέσα σε αιώνια ευδαιμονία ; τι μπορεί να γνωρίζει για τον φόβο, την τιμωρία ,την αμαρτία την ενοχή το μίσος τις επιθέσεις ;Όταν περιβάλλεται από αιώνια ειρήνη, ελεύθερος από συγκρούσεις και ανενόχλητος; Το να γνωρίζεις την πραγματικότητα δεν είναι να δεiς το εγώ και τις σκέψεις του, τα έργα του,τους νόμους του και τα πιστεύω του τα όνειρα του και τις ελπίδες του τα σχέδια για την σωτηρία του και το κόστος που συνεπάγεται σε αυτήν την πίστη.
ΤAΛΑΙΠΩΡΙΑ ,η τιμή της πίστης σε αυτήν είναι τόσο μεγάλη που η σταύρωση του υιού του θεού γίνεται κάθε ημέρα προσφορά στη σκοτεινή της λειψανοθήκη και αίμα πρέπει να ρέει μπρος στο βωμό που οι άρρωστοι ακόλουθοι ετοιμάζουν για τον θάνατο τους.
Και όμως ένας κρίνος συγχώρεσης θα μετατρέψει το σκοτάδι σε φώς το βωμό των ψευδαισθήσεων σε Ναό της ζωής και η ειρήνη θα αποκατασταθεί για πάντα στους άγιους ΝΟΕΣ που ο Θεός δημιούργησε ως ΥΙΟ του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE