Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ


CHAPTER 9 SECTION 1
THE CORRECTION OF ERROR
Η επικέντρωση του εγώ στα λάθη που οι άλλοι κάνουν Δεν είναι το ίδιο είδος επικέντρωσης που το Άγιο Πνεύμα θα σου επέτρεπε .Τα εγώ είναι επικριτικά λόγω του σκεπτικού που στηρίζουν. Και αντιλαμβάνονται έτσι γιατί αυτό το είδος τους κάνει αίσθηση .Το Άγιο πνεύμα δεν ασχολείται καθόλου με αυτά. Στο εγώ όμως είναι σωστό και δίκαιο και καλό να υποδεικνύει τα λάθη και να τα διορθώνει .Αυτή είναι η λογική του εγώ το οποίο δεν γνωρίζει καθόλου τι είναι τα λάθη και ποια είναι η διόρθωση τους.
Τα λάθη είναι από το εγώ και η διόρθωση των λαθών όποιου είδους έγκειται απόλυτα στην ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ από το εγώ. Όταν διορθώνεις έναν αδελφό, του λες ότι είναι ΛΑΘΟΣ. Αυτά που λέει μπορεί να μην είναι σωστά και αυτό είναι βέβαιο εάν μιλάει από το εγώ. όμως το έργο σας είναι να του πείτε ότι είναι ΣΩΣΤΟΣ .Δεν του το λέτε αυτό λεκτικά εάν μιλάει ανόητα ΔΙΌΤΙ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ .Δεδομένου ότι το λάθος του είναι σε ένα άλλο επίπεδο. Αυτός, ακόμα, είναι σωστός γιατί είναι υιός του θεού Το εγώ του βέβαια είναι λάθος χωρίς να έχει σημασία τι λέει η τι κάνει .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE