Κυριακή 30 Μαΐου 2010

O ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΩ


Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΩ
CHAPTER 10 SECTION 1
Ούτε ο θεός ούτε το εγώ είναι εκτός λογικής. Εάν εξετάσεις τα στοιχεία δίκαια και από τις δύο πλευρές , θα καταλάβεις ότι αυτό είναι αλήθεια Ούτε το εγώ ούτε ο θεός προτείνουν ένα ελειπές σύστημα σκέψης Το κάθε ένα έχει συνεκτική εσωτερική διάρθρωση. Αλλά είναι διαμετρικά αντίθετα από όλες τις απόψεις .Έτσι αυτή η επί μέρους συνεργασία είναι αδύνατη .Αλλά να θυμάστε ότι τα αποτελέσματα τους είναι διαφορετικά .Και λόγω της εκ βάθρων ασυμβίβαστης φύσης τους δεν μπορεί να αποσαφηνιστούν από τον αμφιταλαντευόμενο νου σας .Τίποτα ζωντανό δεν υπάρχει χωρίς πατέρα, διότι η ζωή είναι η δημιουργία .Έτσι, η απόφαση σας είναι πάντα απάντηση στην ερώτηση Ποιος είναι ο πατέρας μου .Και θα είσαι πιστός στον πατέρα που επιλέγεις
Ακόμα τι θα έλεγες σε κάποιον που πραγματικά θα πίστευε ότι αυτή η ερώτηση εμπεριέχει σύγκρουση; Εάν εσύ έχεις φτιάξει το εγώ πως μπορεί το εγώ να έχει φτιάξει εσένα ;Το πρόβλημα εξουσίας παραμένει η μόνη πυγή που μπορεί να γίνει αντιληπτή ως σύγκρουση. Διότι το εγώ έγινε από την επιθυμία του Υιού του Θεού να διεκδικήσει την πατρότητα του Θεού. Το εγώ επομένως δεν είναι παρά ένα σύστημα παραισθήσεων κατά το οποίο έχεις φτιάξει τον ΙΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ. Μην κάνεις λάθος επάνω σε αυτό. Ακούγεται σαν παραφροσύνη, όταν το θέσεις με εντιμότητα .Αλλά το εγώ ποτέ δεν κοιτάζει αυτό που κάνει με τέλεια εντιμότητα. Αυτή είναι η παραφροσύνη του που είναι προσεκτικά κρυμμένη στο σκοτεινό ακρογωνιαίο λίθος του σκεπτικού του και η το εγώ που εσύ έφτιαξες είναι ο πατέρας σου η όλο το σκεπτικό του θα καταρρεύσει .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE