Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

ΙΔΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ


ΙΔΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ



 Απ' τα βάθη των αιώνων ακούγεται ο αντίλαλος.
Εγώ, εγώ, εγώ.
Είσαι  σώμα, είσαι σώμα.
Έχεις μορφή και όνομα, όνομα...
Γειώσου αυτό είσαι.

Και η ψυχή μου ανέμελη τραγουδά
είμαι πνεύμα, πνεύμα, πνεύμα.......
Δεν έχω σχήμα και όνομα.
Έρχομαι απ' το αιώνιο και είμαι Αυτό.


Αιώνιος γρίφος που ζητάει αγωνιωδώς απάντηση.
 Αρχέγονη  αντιπαράθεση ,συμπληγάδες πέτρες.
Και μέσα στην μέση ο Άνθρωπος.
 Απέτυχε αμέτρητες φορές να τις περάσει.

  ΔΙΥΒΡΙΔΙΟ
 Με γονότυπο του πνευματικού του πατέρα
  Κατ εικόνα και ομοίωση  αυτού.
 Και παιδί της γήινης του μητέρας.
Δημιουργεί σαν το πατέρα του.
Και σφυρηλατεί  το πνεύμα  στο αμόνι  
 της ανάγκης, που κληρονομεί απ΄την μητέρα του.

 Η φωτιά πυρακτώνει το σίδερο
και γίνεται το ατσάλι.

Ιδού η ανθρώπινη ψυχή.

 ΙΛΙΟΝ 7-12 2014:
Γιώτα Σούλη

                                                        
                                                 
                                                      


                                                   
                                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE