Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol

Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (ΚΘ΄) Τέλος


 Τα 5 δηλητήρια, που σαν ναρκωτικά υποδουλώνουν τους ανθρώπους στα βάσανα της ύπαρξης είναι:

* Η λαγνεία, το μίσος, η ανοησία, ο εγωισμός και η ζήλεια.

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει πραγματικότητα πίσω από ταφαινόμενα του Μπάρντο,

* Παρά μόνο πλάνες που έχουν σωρευθεί στο νου του καθενός από τις σαμσαρικές εμπειρίες.

Η αναγνώριση αυτού του γεγονότος οδηγεί αυτόματα στην Απελευθέρωση.

Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (ΚΗ΄)


Υπάρχουν είδη γέννησης:

* Γέννηση από θερμότητα και υγρασία (βλάστηση), γέννηση από αυγό, γέννηση από μήτρα, και

* Υπερφυσική γέννηση.

Κοιτάζοντας με την υπερφυσική σου δύναμη της πρόγνωσης, (που έχεις στην κατάσταση Μπάρντο), διάλεξε τη θύρα – μήτρα.

Προχώρησε πάνω στο λευκό φως – ατραπό των Ντέβας, (αγγέλων), ή πάνω στο κίτρινο φως – ατραπό των ανθρώπων.

Για να κερδίσεις ένα τέλειο προικισμένο σώμα πρέπει να έχεις πίστη, υπομονή, νόηση, ειλικρίνεια καιταπεινότητα.

Κυριακή, 4 Μαρτίου 2012


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (ΚΖ΄)

Το Μπάρντο Τοντόλ ασχολείται κυρίως με τον μέσο άνθρωπο και όχι με τα υψηλής εξέλιξης όντα, που ο θάνατος τα απελευθερώνει μέσα στην πραγματικότητα.

Η ικανότητα της πρόγνωσης – γνώσης του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος,

* Που περιλαμβάνει την ικανότητα της μαντείας των σκέψεων των άλλων και ασκότιστη γνώση των περιορισμών του καθενός,

* Κατέχεται μόνο από όντα υψηλής εξέλιξης.

Στο πεδίο του Μπάρντο κάθε ον έχει ένα βαθμό αυτής της δύναμης, χάρις στην απελευθέρωση του από το βαρύ φυσικό σώμα.

Η συνείδηση στο Μπάρντο κατέχει υπερφυσική δύναμη αντίληψηςπεριορισμένου βαθμού και ότι ειπωθεί την ώρα αυτή γίνεται αντιληπτό.

Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (ΚΣΤ΄)

Η ύπαρξη στο Μπάρντο τείνει κανονικά να οδηγήσει πίσω στη γέννηση, λόγω των καρμικών ροπών,

* Που είναι η αντίσταση στη Φώτιση.

Γι’ αυτό ο νεκρός πρέπει ν’ αντισταθεί σ’ αυτή την έμφυτη τάση.

Τα μαρτύρια συμβολίζουν τον έλεγχο της συνείδησης του νεκρού.

Το καλό κάρμα ανυψώνει το νεκρό σε μια ανώτερη πνευματική κατάσταση, ενώ το κακό κάρμα θα τον παρασύρει σε νοητική κατάθλιψη.

Τα τρομερά φαινόμενα και η δυστυχία είναι εντελώς καρμικά.

Αν ο νεκρός είχε αναπτυχθεί πνευματικά,

* Η ύπαρξη του στο Μπάρντο θα ήταν ειρηνική κι ευτυχισμένη από την αρχή και δεν θα είχε περιπλανηθεί τόσο μακριά και κάτω.

Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (ΚE΄)


8η – 14η Ημέρα: Ανατολή των Οργισμένων θεοτήτων (Συνέχεια)    
 
Περιπλανιέσαι στην Σαμσάρα λόγω της πλάνης,

* Του βίαιου θυμού, της έντονης υπερηφάνειας, της μεγάλης προσκόλλησης,

* Της έντονης ζήλειας και της έντονης ανοησίας.

Διαλογίσου, χωρίς κανένα σχηματισμό σκέψεων στο κενό καθαρό Φως.

Χάρις σ’ αυτό δεν θα μπεις στη μήτρα.


Μείνε στην αδημιούργητη κατάσταση κι έτσι η γέννηση θα εμποδιστεί και θα κερδίσεις την Τέλεια Φώτιση.

Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (ΚΔ΄)

8η – 14η Ημέρα: Ανατολή των Οργισμένων θεοτήτων (Συνέχεια)

Τα αγαθά που άφησες δεν μπορείς να τα κατέχεις και δεν σου χρειάζονται καθόλου.

Γι’ αυτό εγκατάλειψε την αδυναμία και την προσκόλληση σ’ αυτά,απόρριψε τα ολοκληρωτικά.

Μείνε με το αίσθημα της μη προσκόλλησης, χωρίς αδυναμία ή επιθυμία.

Έτσι γνωρίζοντας, όλος ο φόβος και ο τρόμος διαλύονται μόνοι τους

* Και καθώς συγχωνεύεσαι στην κατάσταση της ένωσης,

* Η κατάσταση του Φωτισμένου αποκτάται.

Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (ΚΓ΄)

8η – 14η Ημέρα: Ανατολή των Οργισμένων θεοτήτων

Και αυτές οι παρουσίες, (οργισμένες, φρικτές στην όψη και αιμοδιψείς με ήχους και προτροπές),

* Είναι μη πραγματικές και ανίσχυρες, δεν είναι παράκαρμικές προσωποποιήσεις των δικών σου ροπών, γεννημένων από τη ζωή και το μεθύσι της ζωής.

Οι μαύρες βροχές, οι καταιγίδες, οι εκκωφαντικοί ήχοι, οιτρομακτικές παρουσίες και όλα τα φαινόμενα είναι πλάνες.

Μη φοβηθείς και μη σε πιάσει δέος, μην τρομοκρατείσαι.

Το σώμα που τώρα κατέχεις δεν μπορεί να πεθάνει, ακόμη κι αν σφαχτεί και κομματιαστεί, γιατί είναι ένα νοητικό σώμα καρμικών ροπών.

Ο κύριος του θανάτου ο ίδιος είναι εκπόρευση των ακτινοβολιών της δικής σου διάνοιας

Πέρα από τις εκπορεύσεις των δικών σου λειτουργιών, εξωτερικά,

* Οι Ειρηνικοί και οι Οργισμένοι, οι Αιμοδιψείς, οι Ποικιλοκέφαλοι θεοί, τα φώτα του ουράνιου τόξου, οι τρομακτικές μορφές του κυρίου του Θανάτου δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα.

Εκτός από τις δικές σου παραισθήσεις δεν υπάρχει τίποτα έξω από σένα. 

Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (ΚΒ΄)


1η – 7η Ημέρα: Ανατολή των Ειρηνικών θεοτήτων

7η Ημέρα:

Μη φοβηθείς τη λαμπρή ακτινοβολία των 5 χρωμάτων (άσπρο, κίτρινο, κόκκινο, πράσινο, κυανό),

Mην τρομοκρατηθείς, αλλά αναγνώρισε ότι είναι η δική σου σοφία.

* Μην προσελκύεσαι από το θαμπό κυανό φως του ζωικού κόσμου,μην είσαι αδύνατος. Αν προσελκυσθείς θα πέσεις στο ζωικό κόσμο.

Όπως τα φυσικά άτομα του σώματος, που δεν έχει πια ζωή,διαχωρίζονται και πηγαίνουν άλλα σαν αέρια, άλλα σαν υγρά και άλλα σαν στερεά,

* Έτσι επέρχεται μια σταδιακή διάλυση των ψυχικών και νοητικών ατόμων του νοητικού σώματος του Μπάρντο.

Τετάρτη, 10 Αυγούστου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (ΚΑ΄)


Οδηγίες προς το νεκρό

1η – 7η Ημέρα: Ανατολή των Ειρηνικών θεοτήτων

* 6η Ημέρα:

* Τα τέσσερα χρώματα των πρωταρχικών καταστάσεων, (νερό, γη, αέρας και πυρ), θα λάμψουν επάνω σου ταυτόχρονα.

* Όλες αυτές οι ακτινοβολίες και οι θεότητες υπάρχουν προ πάντων των αιώνων μέσα στις ιδιότητες της δικής σου διάνοιας, αναγνώρισε ότι έχουν τη φύση αυτή.

* Μην προσελκύεσαι απ’ αυτές, μην είσαι αδύνατος, αλλά μείνε μέσα στη διάθεση του μη σχηματισμού μορφών – σκέψεων.

* Στην κατάσταση αυτή όλες οι μορφές και ακτινοβολίες θα συγχωνευτούν μέσα σου και θα φθάσεις στην απελευθέρωση.

Τετάρτη, 6 Ιουλίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (Κ΄)

Οδηγίες προς το νεκρό

1η – 7η Ημέρα: Ανατολή των Ειρηνικών θεοτήτων

3η Ημέρα:

* Μη φοβηθείς το λαμπρό, εκθαμβωτικό κίτρινο, διαφανές φως, (η πρωταρχική μορφή του στοιχείου γη), εμπιστέψου το ειλικρινά και θα πετύχεις την απελευθέρωση.

* Μην αισθανθείς αγάπη για το θαμπό γαλάζιο – κίτρινο φως από τον κόσμο των ανθρώπων,

** Είναι το μονοπάτι του βίαιου εγωισμού που έρχεται να σε παραλάβει και θα υποφέρεις τη γέννηση, τις ασθένειες, τα γηρατειά και το θάνατο,

** Μην προσελκύεσαι σ’ αυτά, μην είσαι αδύνατος, δράσε έτσι ώστε να εμπιστευτείς το λαμπρό φως.

4η Ημέρα:

* Το αστραφτερό κόκκινο φως, (η πρωταρχική μορφή του στοιχείου πυρ), θα λάμψει μην φοβηθείς, αναγνωρίζοντας το θασυγχωνευτείς μαζί του και θα πετύχεις την απελευθέρωση.

* Μην προσελκυσθείς από το θαμπό κόκκινο φως, που προέρχεται από την προσκόλληση σου στην σανγκσαρική ύπαρξη και έρχεται να σε δεχτεί και θα πέσεις στον κόσμο των δυστυχισμένων πνευμάτων.

5η Ημέρα:

* Μη φοβηθείς το ένδοξο, διαφανές ακτινοβόλο καιεκθαμβωτικό πράσινο φως, πίστεψε σ’ αυτό μη φύγεις και θα πετύχεις την απελευθέρωση.

* Μην αγαπήσεις το θαμπό πράσινο χρώμα, προϊόν της ζήλειας, που έρχεται να σε δεχτεί και θα πέσεις σε αβάστακτα βάσανα, μην προσελκύεσαι απ’ αυτό.

Β.Γ. Έβανς Γουέντζ

Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (IΘ΄)


Οδηγίες προς το νεκρό

1η – 7η Ημέρα: Ανατολή των Ειρηνικών θεοτήτων

1η Ημέρα:

Δεν πρέπει να αισθανθείς δέος για το θείο κυανό φως, (το σύνολο της ύλης στην πρωταρχική κατάσταση),

* Που θα εμφανιστεί λάμποντας, εκθαμβωτικό και ένδοξο.

* Μη φοβηθείς, δώσε σ’ αυτό την πίστη σου, μείνε σ’ αυτό το φως, είναι το φως της Χάριτος θα πετύχεις την απελευθέρωση.

* Μην αγαπήσεις το θολό λευκό φως των Ντέβας, (αγγέλων) μην προσελκυσθείς, μην είσαι αδύνατος.

2η Ημέρα:

Δεν πρέπει να φοβηθείς το λαμπρό, εκθαμβωτικό, διαφανές λευκό φως, (η αγνή μορφή του νερού).

* Δώσε την πίστη σου σ’ αυτό είναι η Σοφία, μείνε σ’ αυτό το φως θα πετύχεις την απελευθέρωση.

* Μην αγαπήσεις το θαμπό φως στο χρώμα του καπνού από την Κόλαση, που ανοίγει να σε δεχτεί, λόγω του κακού κάρμα από το βίαιο θυμό μην είσαι αδύνατος.

Ο θυμός εμποδίζει την πνευματική πρόοδο.
Β.Γ. Έβανς Γουέντζ

Δευτέρα, 23 Μαΐου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (IH΄)


Οδηγίες προς το νεκρό

Μην αρπαχτείς από τούτη τη ζωή με αγάπη και αδυναμία, γιατί δεν έχεις να κερδίσεις τίποτα, παρά την περιπλάνηση σου στη σανγκσάρα.
 
Το σώμα που τώρα κατέχεις ονομάζεται νοητικό σώμα των ροπών, (σκέψεων) και καθώς δεν έχεις υλικό σώμα από σάρκα και αίμα,

* Οτιδήποτε και αν έλθει, ήχοι, φώτα ή ακτίνες είναι ανίκανα να σε βλάψουν.

Δεν μπορείς να πεθάνεις, αρκεί μόνο να γνωρίζεις ότι αυτές είναι δικές σου μορφές – σκέψεις.

«Είθε να αναγνωρίσω οτιδήποτε όραμα εμφανιστεί σαναντανακλάσεις της δικής μου συνείδησης».

«Είθε να μη φοβηθώ τις στρατιές των ειρηνικών και οργισμένων θεοτήτων, που είναι δικές μου μορφές – σκέψεις».

Β.Γ. Έβανς Γουέντζ

Σάββατο, 7 Μαΐου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (IΖ΄)


Η ανάγνωση του Τοντόλ για τον κοινό άνθρωπο έχει σκοπό τηναπελευθέρωση του ζωικού ρευστού από το θνήσκον σώμα, ώστενα επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή μετά θάνατο συνείδηση και συνεπώς η ευτυχισμένη επαναγέννηση.

Η φώτιση προκύπτει από την κατανόηση της μηπραγματικότητας της σαμσάρας, (φαινομενικός κόσμος, ο κόσμος των επαναγεννήσεων).

Μια τέτοια συνειδητοποίηση είναι δυνατή στον ανθρώπινο κόσμο ή στη σημαντική στιγμή του θανάτου ή μέσα στη μετά θάνατοπερίοδο, (κατάσταση Μπάρντο), με τη συγκέντρωση του νου στηνορθή γνώση.

Σκοπός είναι και μπορεί να είναι μόνο η απελευθέρωση από τη σαμσάρα.

Η νιρβάνα είναι κατάσταση μη σαμσαρική και υπάρχει πέρα από κόσμους παραδείσους και κολάσεις.

Η νιρβάνα είναι η παύση κάθε θλίψης, είναι η Πραγματικότητα.

Για εκείνον που προσκολλάται υπάρχει πτώση, (επαναγέννηση), για εκείνον όμως που δεν προσκολλάται η πτώση δεν μπορεί να έλθει.

Υπάρχει ένα Αγέννητο, Ακατασκεύαστο, Αμορφοποίητο και υπάρχει διαφυγή από το γεννημένο, το κατασκευασμένο και το μορφοποιημένο. Βούδας Γκαουτάμα.

Β.Γ. Έβανς Γουέντζ

Παρασκευή, 22 Απριλίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (IΣΤ΄)

Η φύση της ύπαρξης μεταξύ θανάτου και επαναγέννησης, σ’ αυτόν ή σε άλλο κόσμο, καθορίζεται από τις προηγούμενες πράξεις.

Ψυχολογικά μιλώντας, αυτή είναι μια κατάσταση παρατεινόμενουονείρου, (σε άλλη διάσταση),

* Γεμάτη από απατηλά οράματα, σαν άμεσα αποτελέσματα του νοητικού περιεχομένου του υποσυνείδητου,

* Ευτυχισμένα και παραδεισιακά αν το κάρμα είναι καλό, άθλια καικολασμένα αν το κάρμα είναι κακό.

Η εμπειρία της πραγματικότητας δοκιμάζεται σε μια κατάσταση αβεβαιότητας,

Γιατί ο δοκιμαζόμενος τη βιώνει μέσω του αντίστοιχου Μπάρντο, μέρους των απατηλών αντιληπτικών ιδιοτήτων του γήινου σώματος,

* Και όχι μέσω της ασυσκότιστης υπερκόσμιας συνείδησης, όπουδεν υπάρχει κανένα Μπάρντο, (αβεβαιότης, ή ενδιάμεση κατάσταση).

Αν δεν κατακτηθεί η φώτιση, η επαναγέννηση στον ανθρώπινο κόσμο από το Μπάρντο είναι αναπόφευκτη.

Β.Γ. Έβανς Γουέντζ

Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (IΕ΄)

Όλες οι δυνατές καταστάσεις, ουρανοί, κολάσεις και κόσμοι, είναι απόλυτα εξαρτημένοι από τα φαινόμενα ή με άλλα λόγια δεν είναι παρά φαινόμενα.

Όλα τα φαινόμενα είναι παροδικά, απατηλά, μη πραγματικά και ανύπαρκτα εκτός για το νου, που τα παρατηρεί.


Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν όντα, όπως θεοίδαίμονες ή πνεύματα ή αισθανόμενα πλάσματα. Όλα είναι φαινόμενα πουεξαρτώνται από μια αιτία:


Η αιτία αυτή είναι η δίψα για αίσθηση, για την ασταθή σανγκσαρική(γήινη) ύπαρξη.


Όσο καιρό η δίψα αυτή δεν υπερνικάται από τη φώτιση, ο θάνατος ακολουθεί τη γέννηση και η γέννηση το θάνατοασταμάτητα, όπως πίστευε και ο Σωκράτης.


Η μετά θάνατο ύπαρξη είναι μια συνέχεια, κάτω από αλλαγμένες συνθήκες της φαινομενικής ύπαρξης του ανθρώπινου κόσμου.

Β.Γ. Έβανς Γουέντζ

Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (IΔ΄)

Το στοιχείο της συνείδησης, αμέσως μόλις εγκαταλείψει το γήινο σώμα με το θάνατο, φθάνει στην υψηλότερη πνευματική «αναπήδηση», όπως ένα τόπι.

Στη συνέχεια η «αναπήδηση» είναι χαμηλότερη και τελικά η δύναμη του κάρμα φέρνει το στοιχείο της συνείδησης μέσα σε μιαμήτρα και πραγματοποιείται η επαναγέννηση στον κόσμο αυτό.

Η διαδικασία του θανάτου είναι η αντίστροφη της διαδικασίαςτης γέννησης, αφού η γέννηση είναι η ενσάρκωση και ο θάνατος η αποσάρκωση του στοιχείου συνείδηση.

Όμως και στα δύο υπάρχει το πέρασμα από τη μια κατάσταση συνείδησης στην άλλη.

Όπως ένα μωρό πρέπει να ξυπνήσει στον κόσμο και να μάθει, έτσι και με το θάνατο ξυπνά στο Μπάρντο (κατάσταση μετά θάνατο) και μαθαίνει.

Το σώμα του Μπάρντο σχηματίζεται από αόρατη αιθερική ύλη και είναι πανομοιότυπο με το ανθρώπινο σώμα από το οποίο χωρίστηκε με το θάνατο.

Μέσα στο σώμα του Μπάρντο διατηρείται το στοιχείο συνείδηση και το ψυχικό νευρικό σύστημα, αντίστοιχο του νευρικού συστήματος του ανθρωπίνου σώματος.

Τα τρία συμπτώματα του θανάτου με το συμβολικό τους αντίστοιχο:

- Σωματική αίσθηση πίεσης, «η γη που βυθίζεται στο νερό».

- Σωματική αίσθηση γλοιώδους κρύου, σαν να βυθίζεται το σώμα σε νερό που σιγά σιγά μετατρέπεται σε θερμότητα πυρετού, «το νερό που βυθίζεται στη φωτιά».

- Αίσθημα σαν το σώμα να τινάζεται σε μικρά κομμάτια, «η φωτιά που βυθίζεται στον αέρα».

Β.Γ. Έβανς Γουέντζ

Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (IΓ΄)

Με την αποχώρηση του στοιχείου συνείδηση από το ανθρώπινο σώμα επέρχεται ένα ψυχικό σκίρτημα που το διαδέχεται μιακατάσταση διαύγειας.

Η αγνότερη κατάσταση του όντος είναι η υπερκόσμια συνείδηση κενή από κάθε νοητικό περιορισμό ή συσκότιση, που προέρχεται από την επαφή της πρωταρχικής συνείδησης με την ύλη.

Στο βασίλειο του καθαρού φωτός, ο νους για μια στιγμή ισορροπεί κι ενώνεται,

- Όμως λόγω της μη εξοικείωσης με την κατάσταση αυτή του εκστατικού μη – εγώ η συνείδηση του μέσου ανθρώπου δεν μπορεί να λειτουργήσει εκεί.

Η συνείδηση σκοτίζεται με σκέψεις της προσωπικότητας και τουδυαδισμού και χάνοντας την ισορροπία, η συνείδηση πέφτει από το Καθαρό Φως.

Ο ιδεασμός του εγώ, εμποδίζει την πραγμάτωση της νιρβάνα, (το σβήσιμο της φλόγας της εγωιστικής επιθυμίας), κι έτσι ο τροχός της ζωής συνεχίζει να γυρνά.

Οι ενάρετοι βλέποντας τον κίνδυνο της προσκολλήσεως, που είναι η αιτία της γέννησης και του θανάτου,

- Σβήνουν στη ζωή αυτή τους πόνους της υπάρξεως,

- Φθάνοντας σε μια κατάσταση ελευθερίας από το φόβο και από τα πάθη.

Β.Γ. Έβανς Γουέντζ

Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (IB΄)

Για τη βουδιστική άποψη, δεν υπάρχει επιστημονική αναγκαιότης να επιβεβαιώσει κανείς, ή να αρνηθεί την ύπαρξη ενός υπέρτατου Θεού – Δημιουργού,

- Καθώς ο νόμος του Κάρμα, (νόμος της αιτιότητας, της αναπόφευκτης σχέσεωςαιτίου και αποτελέσματος, ο νόμος της δράσης και της αντίδρασης, ο νόμος της δικαιοσύνης και της ισορροπίας, που ακολουθούν την εφαρμογή του σε κάθε εκδήλωση της ζωής),

Παρέχει μια πλήρη εξήγηση για όλα τα φαινόμενα και είναι αφ’ εαυτού αποδεκτός.

Ο νους στην φυσική ή πρωταρχική του κατάσταση είναι άδειος από μορφοποιητικές δραστηριότητες.

Ο νους στην αφύσικη κατάσταση του, δηλαδή ενσαρκωμένος σε ανθρώπινο σώμα,βρίσκεται συνεχώς σε μορφοποιητική δραστηριότητα λόγω της ελκτικής δύναμης των πέντε αισθήσεων.

Η φυσική ή ανενσάρκωτη κατάσταση είναι η πεμπτουσία, όμοια με το ύψιστο ντυάνα, (βαθύ διαλογισμό), όταν ο νους βρίσκεται ακόμα ενωμένος με το ανθρώπινο σώμα.

Η ανθρώπινη μορφή, (και όχι η θεία φύση μέσα στον άνθρωπο), είναι μια άμεσηκληρονομιά των υπανθρώπινων βασιλείων,

- Που εξελίχθηκε από τις πιο χαμηλές μορφές ζωής,

- Οδηγημένη από το πάντοτε αναπτυσσόμενο και μεταβαλλόμενο ρεύμα ζωής, (ζωικό ρευστό),

- Με τη συνείδηση σαν μια δυνατότητα, που μπορεί να ονομαστεί σπέρμα της δύναμης της ζωής.

Β.Γ. Έβανς Γουέντζ

Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (IΑ΄)

Ο νεκρός άνθρωπος γίνεται θεατής ενός θαυμαστού πανοράματος των απατηλών οραμάτων.


Κάθε σπέρμα της σκέψης στο περιεχόμενο της συνείδησης τουπαρουσιάζεται μπροστά του, όπως σε μια οθόνη κι εκείνος σαν παιδί που τα έχει χαμένα από την κατάπληξη, κοιτάζει χωρίς επίγνωση, εκτός αν υπήρξε μύστης.

Οι μετά θάνατο εμπειρίες του καθενός βασίζονται απόλυτα στο δικό του προσωπικό νοητικό περιεχόμενο.

Η μετά θάνατο κατάσταση μοιάζει πολύ με μια ονειρική κατάσταση και τα όνειρα της είναι τα παιδιά της νοοτροπίας εκείνου που ονειρεύεται.

Ο χριστιανός, ο μουσουλμάνος, ο ινδουιστής, ο υλιστής, όπως στα όνειρα, θα βλέπουν αντίστοιχα οράματα, σύμφωνα με τις σκέψεις και εμπειρίες τους.

Σ’ ένα βαθύ σύστημα γιόγκα, ο ζηλωτής εισέρχεται συνειδητάστην κατάσταση των ονείρων με πλήρη επίγνωση ότι ονειρεύεται,

Και ύστερα επιστρέφει στην κατάσταση της εγρήγορσης με πλήρη ανάμνηση της εμπειρίας.

Έτσι κατανοεί τη μη πραγματικότητα και των δύο καταστάσεων.

Η Βίβλος, όπως και το Κοράνι δεν εξετάζουν αν οι πνευματικές εμπειρίες – τα οράματα των προφητών, των ζηλωτών με τη μορφή οραμάτων μπορεί να μην είναι αληθινά,

Ενώ η Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών βεβαιώνει κατηγορηματικάότι:

- Κάθε όραμα χωρίς καμία εξαίρεση, όπου εμφανίζονταιπνευματικά όντα, θεοί, ή δαίμονες, παράδεισοι, ή κολάσεις στο Μπάρντο, (μετά θάνατο), ή σε έκσταση,

- Είναι καθαρά απατηλά.

Ο στόχος της Θιβετανικής Βίβλου των Νεκρών είναι να αφυπνίσει τον ονειρευόμενο:

- Μέσα στην πραγματικότητα,

- Ελεύθερο από κάθε συσκότιση των πλανών,

- Σε μια υπερκόσμια κατάσταση, πέρα απ’ όλους τους φαινομενικούς παραδείσους και κολάσεις.

Λάμα Ντάβα Σαντάπ

Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011


Θιβετανική Βίβλος των Νεκρών / Bardo –Tontol (I΄)

Όπως σκέπτονται οι άνθρωποι, τέτοιοι είναι και εδώ και στο μετέπειτα,

- Γιατί οι σκέψεις είναι οι γεννήτορες όλων των δράσεων, καλών και κακών,

- Και όπως έσπειρε κανείς θα θερίσει….

Τα οράματα των παρουσιών, που βλέπει ο νεκρός στην ενδιάμεση κατάστασηδεν είναι οράματα της πραγματικότητας,

- Αλλά μόνο απατηλές ενσωματώσεις των μορφών – σκέψεων, που γεννά το νοητικό περιεχόμενο του νεκρού.

Τα οράματα αυτά, (πνεύματα, θεοί, δαίμονες, κόλαση, παράδεισος),αντιστοιχούν σε:

- Συγκεκριμένες ανθρώπινες σκέψεις, πάθη και παρορμήσεις, ανώτερες και κατώτερες,

- Που αποτελούν το περιεχόμενο της συνείδησης του νεκρού, ή την προσωπικότητα του, η οποία είναι ένα παροδικό προϊόν.

Καμία από τις θεότητες, ή τα πνευματικά όντα δεν έχει πραγματική ατομική ύπαρξη,

Αρκεί να αναγνωρίζεται, (από το νεκρό), ότι αυτές οι παρουσίες είναι δικές του μορφές – σκέψεις.

Είναι μόνο το περιεχόμενο της συνείδησης, το οποίο μορφοποιείται σε παρουσίες οραμάτων, «αέρινα τίποτα».

Η πλήρης αναγνώριση αυτής της ψυχολογίας από το νεκρό τον απελευθερώνει μέσα στην Πραγματικότητα.

Λάμα Ντάβα Σαντάπ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE