Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019

ΟΔΟΔΕΙΚΤΕΣ 1-24


 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ

Η βασική εκπαίδευση του νου είναι ίδια όπως λειτουργεί σε όλα τα ζώα η μόνη και μεγάλη διαφορά στον άνθρωπο είναι ότι  ο ίδιος νους  είναι και ο εκπαιδευτής και ο εκπαιδευόμενος. Διαλέγουμε μια  βασική εντολή επάνω στην οποία θα στηρίξουμε όλη την εκπαίδευση του νου μας .Ο εγκέφαλος μετά από πολλές επαναλήψεις δέχεται χωρίς δεύτερη σκέψη την εντολή  και αυτόματα την διαγράφη Τα  60 πρώτα Μαθήματα  μας διδάσκει αυτήν την μέθοδο επανόρθωσης του νου .

 α)Μας εξηγεί τι είναι αληθινό  . Συνήθως  αναφέρεται ως «το δημιούργησε ο Θεός>> και  ότι είναι σύμφωνα με τους νόμους του σύμπαντος σε αυτή την περίπτωση που θέλουμε να  το δεχτούμε λέμε:

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ

β)Αν δεν είναι αληθινό η δεν το δημιούργησε ο Θεός. Αντίκειται στους νόμους του σύμπαντος η εντολή είναι πάντα η ίδια

 ΑΥΤΗ Η ΣΚΕΨΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ.

 Συνέχεια αν υπάρξει ανάγκη για περισσότερες εξηγήσεις ….

Σας εύχομαι καλή εργασία

Με συμπαντική αγάπη Γ .Σούλη


οδοδεικτεσ για να περπατησεισ έναν δρομο χρειαζεσαι καθοδηγηση στα μαθηματα θαυματων ενασ ευκολοσ οδοδεικτησ είναι οι επικεφαλιδεσ των ασκησεων τις επαναλαμβανουμε συχνα για να μην τις ξεχναμε
ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ  ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 1-24
1Τίποτα απ’ αυτά που βλέπω μέσα στο  Δωμάτιο ή  στο δρόμο, από αυτό το παράθυρο, σε αυτό το μέρος .Δεν έχει οποιαδήποτε σημασία 
ΚΕΦ1 ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ

2 Έχω δώσει Σε ότι βλέπω* σε αυτό το Δωμάτιο Έξω στο δρόμο, από αυτό το παράθυρο, σε αυτό το μέρος. Την σημασία που έχουν για μένα.
ΚΕΦ Ι -ΙII. Επανόρθωση και Θαύματα 
3Δεν κατανοώ1  τίποτα Από αυτά που βλέπω2 μέσα σε αυτό το δωμάτιο σε αυτό το δρόμο, από αυτό το παράθυρο, σε αυτό το μέρος.
4 Αυτές οι σκέψεις δε σημαίνουν τίποτα.ΚΕΦ Ι . Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ
Είναι όμοιες με τα πράγματα που βλέπω μέσα σε αυτό το δωμάτιο
Ή αυτά που βλέπω από αυτό το παράθυρο, έξω στο δρόμο , σε αυτό το μέρος
5 Ποτέ δεν Ενοχλούμαι για τον λόγο που νομίζω.1-VI. Η Ψευδαίσθηση των Αναγκών
6 Ενοχλούμαι επειδή βλέπω κάτι που δεν είναι εκεί.1. VII. Διαστρεβλώσεις της Παρόρμησης για Θαύματα
7 Βλέπω Μόνο Το Παρελθόν.
8 Ο Νους Μου Είναι Απορροφημένος Από Σκέψεις Για Το Παρελθόν.
9 Δεν Βλέπω Τίποτα Έτσι Όπως Είναι Τώρα.
 10  Οι Σκέψεις Μου Δεν Σημαίνουν Τίποτα.
11 Οι Χωρίς Νόημα Σκέψεις Μου, Μου Δείχνουν Ένα Κόσμο Χωρίς Νόημα.
12 Είμαι Ταραγμένος Επειδή Βλέπω Ένα Κόσμο Χωρίς Νόημα.
13  Ένας Κόσμος Χωρίς Νόημα Γεννά Φόβο.
14  Ο Θεός Δεν Δημιούργησε Ένα Κόσμο Χωρίς Νόημα.
15  Οι Σκέψεις Μου Είναι Εικόνες Που Εγώ Έχω Φτιάξει.
16  Δεν Έχω Ουδέτερες Σκέψεις
17  Δεν Βλέπω Ουδέτερα Πράγματα
18  Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της όρασής μου.
19 Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα των σκέψεών μου.
20 Είμαι αποφασισμένος να δω 
21  Είμαι Αποφασισμένος Να Δω Τα Πράγματα Διαφορετικά.
22  Αυτό Που Βλέπω Είναι Μια Μορφή Εκδίκησης.
23  Μπορώ Να ξεφύγω Από Τον Κόσμο Που Βλέπω Εγκαταλείποντας Τις Επιθετικές Σκέψεις
24  Δεν Διακρίνω Ποια Είναι Τα Συμφέροντά Μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE