Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΜΥΗΣΕΙΣ 316





ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΜΥΗΣΕΙΣ

Θα έχουμε παρατηρήσει πολλές φορές ότι  λαμβάνουμε σκέψεις που έρχονται από κάπου έξω από τον εγκέφαλό μας και που άνθρωποι που είναι στο ίδιο ενεργειακό ρεύμα το λαμβάνουν και αυτοί .
Στα  Ευαγγέλια έχουμε την ίδια αναφορά όταν λέει Ότι το πνεύμα συμμαρτυρεί.

Ο σκέψεις μας δεν ανήκουν μόνο σε εμάς διότι τις μοιραζόμαστε με ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη καλό δε είναι να προσέχουμε αυτές τις σκέψεις που κάνουμε

Οι καλές σκέψεις  πλημυρίζουν  όσους τις λαμβάνουν  με κύματα Αγάπης  τους σηκώνουν σε μια  ανώτερη συνειδησιακή κατάσταση και  απολαμβάνουν τα δώρα του Ουράνιου πεδίου

Ο νους που έχει τεθεί στην υπηρεσία του γήινου μέρους του ανθρώπου σταδιακά απαλλάσσεται από την επιρροή  των κατώτερων σκέψεων και συναισθημάτων και  η κατώτερη τετράδα ( κατώτερο νοητικό και συναισθηματικό καθώς και το ζωικό  με την δύναμη της ζωής ) τείνει να ομοιάσει   στην  σκέψη στην θέληση και την Αγάπη της ανώτερη ς τριάδας.

Κάθε αλλαγή νοητικής κατάστασης  αναφέρεται στον εσωτερισμό ως μύηση. Παρακολουθώντας το Νοητικό και συναισθηματικό μας  θα ανακαλύπτουμε την εξέλιξη μας  και την αλλαγή της συνείδησης

Ερμηνεία
Γιώτα Σούλη

Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΗΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1 η 
yotasouli@gmail.com


The blogger giota souli

ΜΑΘΗΜΑ 316

Όλα τα δώρα που δίνω στους αδελφούς μου είναι δικά μου.

Όπως κάθε δώρο που δίνουν οι αδελφοί μου είναι δικό μου, έτσι και κάθε δώρο που δίνω εγώ ανήκει σε μένα. Το κάθε ένα επιτρέπει σε ένα λάθος από το παρελθόν να φύγει, και να μην αφήσει καμία σκιά πάνω στον άγιο νου που αγαπά ο Πατέρας μου. Η χάρη Του μου δίνεται σε κάθε δώρο που έχει λάβει ένας αδελφός μέσα σε όλο το χρόνο, και πέρα από αυτόν. Το σπίτι των θησαυρών μου είναι γεμάτο, και άγγελοι προσέχουν τις ανοιχτές του πόρτες ώστε κανένα δώρο να μην χαθεί, και μόνο περισσότερα να προστεθούν. Ας έρθω εκεί όπου βρίσκονται οι θησαυροί μου, και ας εισέλθω εκεί όπου είμαι αληθινά καλοδεχούμενος και στο σπίτι μου, ανάμεσα στα δώρα που μου έχει δώσει ο Θεός.

Πατέρα, θέλω να δεχτώ τα δώρα Σου σήμερα. Εγώ δεν τα αναγνωρίζω. Και όμως εμπιστεύομαι ότι Εσύ που μου τα έδωσες θα μου παρέχεις και τα μέσα με τα οποία να μπορέσω να δω, να καταλάβω την αξία τους, και να κρατήσω μέσα στην καρδιά μου μόνο αυτά, ως αυτό που θέλω.

ΜΕΤ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΣΙΝΤΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE