Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

ΟΙ ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Προσθήκη λεζάντας


Κάθε μέρα,   άπειροι θησαυροί  έρχονται κάθε στιγμή που περνά.
 Είμαι ευλογημένος  όλη την ημέρα με δώρα , αξίας ανυπέρβλητης πέρα από την αντίληψη μου .

 Ένας αδελφός χαμογελά σε έναν άλλο, και η καρδιά μου γεμίζει χαρά.

Κάποιος λέει ένα λόγο ευγνωμοσύνης η ευχαριστίας και ο νους μου το προσλαμβάνει σαν δικό του δώρο .

 Όποιος τον δρόμο  προς τον Θεό βρίσκει γίνεται Σωτήρας  μου ,τον δρόμο δείχνοντας μου  και με βεβαιώνει πώς  ότι κι αν έμαθε και δικό μου είναι.

Σε ευχαριστώ πατέρα ,για τα τόσα δώρα που έρχονται σε μένα από κάθε Θεϊκό παιδί.
Τα αδέρφια μου χαρίζουν τα δώρα τους απεριόριστα.

Τώρα Επιθυμώ να τους ευχαριστήσω  και αυτή μου η ευγνωμοσύνη να με οδηγήσει στον Δημιουργό μου  και στην ανάμνηση του,


Από τα μαθήματα Θαυμάτων μάθημα  315
The blogger giota souli  
Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΗΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1 η 
yotasouli@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE