Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΚΕΣ ΜΥΗΣΕΙΣ ΜΘ 319


Ήρθα για την σωτηρία του κόσμου.




Να  μια σκέψη από την οποία κάθε αλαζονεία έχει απομακρυνθεί  και το μόνο   που μένει είναι η αλήθεια .

Ο Υιός* έχοντας πλήρη γνώση του ποιος Είναι δηλώνει απερίφραστα και χωρίς την ψευτοταπεινότητα του εγώ ότι έχει έρθει για την σωτηρία του κόσμου Αυτό προϋποθέτει αλλαγή του εγωικού τρόπου σκέψης  και αποδοχή της πλήρους
  ενότητας της ανθρωπότητας είναι ένα πολύ προχωρημένο επίπεδο συνείδησης  και αποτέλεσμα πολλών νοητικών αλλαγών(μυήσεων).

Η αλαζονεία αντιτίθεται στην αλήθεια. Αλλά όταν δεν υπάρχει αλαζονεία η αλήθεια θα έρθει αμέσως, και θα συμπληρώσει τον  χώρο που το εγώ   άφησε κενό χωρίς να τον καλύψει με ψέματα.

 Αλαζονεία είναι να πιστεύεις ότι είσαι κάτι που δεν είσαι ‘Όταν όμως γνωρίζεις ποιος είσαι πραγματικά απλά δέχεσαι την Αλήθεια .Το εγώ συγχέει την μεγαλοσύνη με την κομπορρημοσύνη
.
 Μόνο το εγώ μπορεί να είναι περιορισμένο, και επομένως αναζητά  μειωμένους και περιορισμένους στόχους .

 Το εγώ θεωρεί ότι είναι αλαζονεία να ταυτίσει την ύπαρξη του με τον Θεϊκό Εαυτό προτιμάει τους ρόλους της στέρησης που τους παίζει άριστα π.χ εγώ ο καημένος ….κλπ
  .
 Το εγώ νομίζει πως ότι κερδίζει κάποιος, η ολότητα πρέπει να το χάνει. Και όμως, είναι Θέλημα του Θεού να μάθω ότι αυτό που κερδίζει ένας, είναι δοσμένο σε όλους.

Το εγώ θεωρεί ότι όταν ένας ταυτιστεί με το θεϊκό Εαυτό κάποιος άλλος το στερείται ως τόσο είναι το Θέλημα του Θεού να μάθουμε ότι όλοι κερδίζουμε, με την ταύτιση του  ενός όλοι η υιότητα  ωφελείται διότι όλοι είμαστε Ένα.

Πατέρα, η Θέλησή Σου περιλαμβάνει τα πάντα. Και αυτό που προκύπτει από αυτή περιλαμβάνει τα πάντα ποιο άλλο έργο θα μπορούσε να μου έχεις δώσει εκτός του να σώσω όλο τον κόσμο και τι άλλο θα μπορούσε να είναι η Θέληση που μοιράζομαι μαζί σου;
Ποιον άλλον  σκοπό εκτός από την σωτηρία του κόσμου θα μπορούσες να μου έχεις δώσει; Και τι άλλο εκτός από αυτό θα μπορούσε να είναι η Θέληση που ο Εαυτός μου έχει μοιραστεί μαζί Σου;

Ερμηνευτικές σημειώσεις
*O Άγιος Υιός Είναι η ψυχή εξαγνισμένη και απαλλαγμένη από την επιρροή των κατώτερων και επίκτητων στοιχείων.  Όταν η προσωπικότητα  υποχωρήσει και απορροφηθεί από την Ανώτερη Θεϊκή  τριάδα το  κατώτερο συναισθηματικό καθώς και το κατώτερο νοητικό εναρμονίζονται με την Αγάπη και την θέληση του πατέρα και τίθενται στην υπηρεσία της ανθρωπότητας.


Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΊΝΑΙ ΔΙΑΘΈΣΙΜΗ ΓΙΑ ΌΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΎΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΉΣΤΕ ΜΕ souli.giota1 η 
yotasouli@gmail.com

The blogger giota souli

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE