Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016





ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
 ΜΑΘΗΜΑ315
Όλα τα δώρα που τα αδέρφια μου δίνουν είναι δικά μου



Κάθε μέρα και στιγμή
 Με  ανυπολόγιστης αξίας
 Θησαυρούς ευλογούμε .

Να!!
Ένας αδερφός σε έναν αδερφό χαμογελάει.
 Και η καρδιά μου χαίρεται!
Κάποιος  μια λέξη ευχαριστίας λέει…
Κι  ο Νους μου σαν δικόν του δώρο το λαμβάνει.
 Κι όλη γνώση που έλαβε και  δική μου Είναι.

Και! Κάθε ένας που βρίσκει τον δρόμο του προς τον Θεό,   
 Σαν  λαμπρό αστέρι τον δρόμο μου δείχνει.
Και Σωτήρας μου γίνεται.

Σε ευχαριστώ πατέρα για τα δώρα των γιών σου
Και την Χωρίς όρια προσφορά
Τώρα !Θέλω να προσφέρω τις ευχαριστίες μου
Και την ευγνωμοσύνη μου προς αυτούς
Που στον δημιουργό μου και στην ανάμνηση  του θα με οδηγήσουν.

Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΗΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ   Skype  souli.giota1  
 email   yotasouli@gmail.com

The bloggerGiota souli

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE