Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

ΑΣΚΗΣΗ 15


          
 ΜΑΘΗΜΑ 15

Οι Σκέψεις Μου Είναι Εικόνες Που Εγώ Έχω Φτιάξει.
Επειδή οι σκέψεις που νομίζεις ότι σκέφτεσαι εμφανίζονται με την μορφή εικόνων, γι αυτό δεν τις αναγνωρίζεις ως ένα τίποτα. Νομίζεις ότι τις σκέφτεσαι, και έτσι νομίζεις ότι τις βλέπεις. Έτσι δημιουργήθηκε η «όρασή» σου. Αυτή είναι η λειτουργία που έχεις δώσει στα μάτια του σώματός σου. Δεν είναι  πραγματική όραση. Είναι κατασκευή εικόνων. Αυτό παίρνει την θέση της όρασης, αντικαθιστώντας την με ψευδαισθήσεις.


Αυτή η εισαγωγική ιδέα στην διαδικασία της κατασκευής εικόνων την οποία ονομάζεις όραση δεν θα έχει και πολύ νόημα για σένα. Θα αρχίσεις να την καταλαβαίνεις όταν έχεις δει μικρές σπίθες φωτός γύρω από τα οικεία αντικείμενα τα οποία βλέπεις τώρα. Αυτή είναι η αρχή της πραγματικής όρασης. Μπορείς να είσαι σίγουρος ότι η πραγματική όραση θα έρθει γρήγορα όταν έχει συμβεί αυτό.
Καθώς συνεχίζουμε, μπορεί να έχεις πολλά «επεισόδια φωτός». Μπορεί να πάρουν πολλές διαφορετικές μορφές, μερικές πολύ απρόσμενες. Μην φοβηθείς. Είναι σημάδια ότι ανοίγεις τα μάτια σου επιτέλους. Δεν θα επιμένουν επειδή απλά συμβολίζουν την αληθινή αντίληψη, και δεν έχουν σχέση με τη γνώση. Αυτές οι ασκήσεις δεν θα σου αποκαλύψουν την γνώση. Αλλά θα προετοιμάσουν το δρόμο γι αυτή.
Εξασκώντας την σημερινή ιδέα, επανάλαβε την πρώτα στον εαυτό σου, και έπειτα εφάρμοσε την σε ό,τι βλέπεις γύρω σου, χρησιμοποιώντας το όνομα του και αφήνοντας τα μάτια σου να μείνουν επάνω σε αυτό όσο λες.
Αυτό το ________________ είναι μια εικόνα που έχω φτιάξει εγώ.
Εκείνο το _______________είναι μια εικόνα που έχω φτιάξει εγώ.
Δεν είναι απαραίτητο να συμπεριλάβεις μεγάλο αριθμό αντικειμένων στην εφαρμογή αυτής της ιδέας. Όμως, είναι απαραίτητο να συνεχίσεις να κοιτάζεις κάθε αντικείμενο όσο επαναλαμβάνεις αυτή την ιδέα στον εαυτό σου. Την ιδέα θα πρέπει να την επαναλαμβάνεις αρκετά αργά κάθε φορά.
Παρόλο που προφανώς δεν θα μπορέσεις να εφαρμόσεις την ιδέα σε πάρα πολλά αντικείμενα κατά την διάρκεια του λεπτού που συνιστάται, προσπάθησε η επιλογή να είναι όσο τυχαία γίνεται. Λιγότερο από ένα λεπτό είναι αρκετό για τις περιόδους πρακτικής, αν αρχίσεις να αισθάνεσαι άβολα. Μην έχεις πάνω από τρεις εφαρμογές για την σημερινή ιδέα εκτός κι αν αισθάνεσαι πολύ άνετα με αυτή, αλλά μην υπερβείς τις τέσσερις. Όμως, η ιδέα μπορεί να εφαρμοστεί όσο χρειάζεται από την αρχή μέχρι το τέλος της ημέρας.

Περίληψη Μάθημα 15
Οι σκέψεις μου είναι εικόνες που έχω φτιάξει εγώ.


Οτιδήποτε βλέπω αντικατοπτρίζει τις σκέψεις μου.3Είναι  οι σκέψεις μου  που μου λένε που βρίσκομαι και τι είμαι.4 Το γεγονός ότι βλέπω ένα κόσμο που υπάρχουν βάσανα και απώλεια και θάνατος μου δείχνει ότι βλέπω μόνο την αναπαράσταση των παράλογων σκέψεών μου, και ότι δεν επιτρέπω στις πραγματικές μου σκέψεις να ρίξουν το ευεργετικό τους φως σε αυτό που κοιτάζω.5 Όμως ο δρόμος του Θεού είναι βέβαιος. 6Οι εικόνες που έχω φτιάξει δεν μπορούν να υπερισχύσουν του Θεού δεν είναι αυτή η θέλησή μου. Η θέληση   μου είναι  το θέλημα Του , και δεν θα βάλω άλλους Θεούς ενώπιον  του .**

Ο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

ΒΑΣΙΛΕΥ ΟΥΡΑΝΙΕ, ΠΑΡΑΚΛΗΤΕ,
τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας,
ὁ πανταχοῦ παρών, καὶ τὰ πάντα πληρῶν,
ὁ θησαυρὸς τῶν ἀγαθῶν, καὶ ζωῆς χορηγός,
ἐλθὲ καὶ σκήνωσον ἐν ἡμῖν,
καὶ καθάρισον ἡμᾶς ἀπὸ πάσης κηλῖδος,
καὶ σῶσον, Ἀγαθέ, τὰς ψυχὰς ἡμῶν.




ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ÃŽÂ‘ÃÂ€ÃŽÂ¿ÃÂ„ÃŽÂ­ÃŽÂ»ÃŽÂµÃÂƒÃŽÂ¼ÃŽÂ± εικόνας για pictures of pranic healing
Ενεργειακός καθαρισμός είναι απαραίτητος για το δρόμο του μαθητή μπορείτε να τον κάνετε και μόνη σας είναι μέρος του εξαγνισμού ο οποίος αρχίζει  από τον νου και με τις ασκήσεις των μαθημάτων καθαρίζεται και  διατηρείται καθαρό το Νοητικό  και το Συναισθηματικό.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE