Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

ΑΣΚΗΣΗ 18

ΜΑΘΗΜΑ 18
Ο Ι ΥΠΟΓΡΑΜΙΣΜΕΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ(Παρατηρήστε όταν κοιτάτε κάτι να δείτε πόσο επηρεασμένο είναι από την σκέψη που έχετε για αυτό από το παρελθόν)
Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της όρασής μου.
Η σημερινή ιδέα είναι άλλο ένα βήμα για να μάθεις ότι οι σκέψεις που προκαλούν αυτά που βλέπεις δεν είναι ποτέ ουδέτερες ή ασήμαντες. Επίσης τονίζει την σημασία της ιδέας ότι οι νόες είναι συνδεδεμένοι, στην οποία θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση αργότερα.
Η σημερινή ιδέα δεν αναφέρεται τόσο στο τι βλέπεις, όσο στο πώς το βλέπεις. Έτσι, αυτή η άσκηση για σήμερα δίνει έμφαση σε αυτή την πλευρά της αντίληψης. Οι τρεις ή τέσσερις περίοδοι πρακτικής θα έπρεπε να γίνουν με τον ακόλουθο τρόπο:
Κοίταξε γύρω σου, επιλέγοντας αντικείμενα για την εφαρμογή της σημερινής ιδέας όσο το δυνατόν πιο τυχαία, κα κράτησε την ματιά σου στο κάθε ένα όσο χρειάζεται για να πεις:
Δεν βιώνω μόνο εγώ το αποτέλεσμα που έχει ο τρόπος που βλέπω ____________.
Κατέληξε κάθε περίοδο πρακτικής επαναλαμβάνοντας την πιο γενική δήλωση:
Δεν βιώνω μόνο εγώ το αποτέλεσμα που έχει ο τρόπος που βλέπω τα πράγματα.
Περίπου ένα λεπτό, ή ακόμα και λιγότερο, θα είναι αρκετό για κάθε περίοδο πρακτικής.Μετ χ τσιντεα

Περίληψη Μάθημα 18
Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της όρασής μου.
Αν δεν έχω ιδιαίτερες σκέψεις, τότε δεν μπορώ να βλέπω ένα ιδιαίτερο κόσμο. Ακόμα και η τρελή ιδέα του διαχωρισμού έπρεπε να μοιραστεί πριν μπορέσει να σχηματίσει την βάση του κόσμου που βλέπω. Όμως αυτό το μοίρασμα ήταν ένα μοίρασμα του τίποτα. Μπορώ επίσης να επικαλεστώ τις πραγματικές μου σκέψεις, οι οποίες μοιράζονται τα πάντα με τους πάντες. Καθώς οι σκέψεις διαχωρισμού που κάνω καλούν τις σκέψεις διαχωρισμού των άλλων, έτσι και οι πραγματικές μου σκέψεις αφυπνίζουν τις πραγματικές σκέψεις στους άλλους. Και ο κόσμος που δείχνουν οι πραγματικές μου σκέψεις θα ανατείλει μπροστά στα μάτια τους όπως και στα δικά μου.

ΑΝΆΛΥΣΗ 18


Οι πραγματικές μου σκέψεις  μοιράζονται μεταξύ των νοών και αφυπνίζουν τις πραγματικές σκέψεις στους άλλους. Και ο κόσμος που δείχνουν οι πραγματικές μου σκέψεις θα ανατείλει μπροστά στα μάτια τους όπως και στα δικά μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE