Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

ΑΣΚΗΣΗ 6


ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ Ο ΣΟΦΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΤΑΡΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ

  ΕΚΤΗ ΗΜΕΡΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΚΕΨΗ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΜΑΘΗΜΑ 6
Ενοχλούμαι επειδή βλέπω κάτι που δεν είναι εκεί.
Οι ασκήσεις με αυτή την ιδέα μοιάζουν πολύ με τις προηγούμενες. Ξανά, είναι αναγκαίο να ονομάσεις και την μορφή ενόχλησης (θυμός, φόβος, ανησυχία, στενοχώρια και ούτω καθεξής) και την πηγή που αντιλαμβάνεσαι ότι την προκαλεί πολύ συγκεκριμένα για οποιαδήποτε εφαρμογή της ιδέας.
Για παράδειγμα:
Είμαι θυμωμένος με ____γιατί βλέπω κάτι που δεν είναι εκεί.
Ανησυχώ για ___γιατί βλέπω κάτι που δεν είναι εκεί.
Η σημερινή ιδέα είναι χρήσιμη για εφαρμογή σε οτιδήποτε φαίνεται να σε ενοχλεί, και μπορείς να την εφαρμόζεις  όλη την ημέρα γι αυτό το σκοπό. Παρόλα αυτά, οι τρεις ή τέσσερις περίοδοι πρακτικής είναι απαραίτητες και θα πρέπει να προηγείται ένα περίπου λεπτό έρευνας του νου ,πριν την εφαρμογή της ιδέας σε κάθε ενοχλητική σκέψη που αποκαλύφθηκε κατά την διάρκεια της έρευνας
Ξανά, αν αντιστέκεσαι στην εφαρμογή της ιδέας σε κάποιες ενοχλητικές σκέψεις περισσότερο από ότι σε  άλλες, θυμήσου τις δυο προειδοποιήσεις που αναφέραμε στο προηγούμενο μάθημα:
Δεν υπάρχουν μικρές ενοχλήσεις.
Όλες είναι εξίσου ενοχλητικές για την ειρήνη του νου μου.
Και:
Δεν μπορώ να κρατήσω αυτή τη μορφή ενόχλησης και να αφήσω τις άλλες να φύγουν.Για το σκοπό αυτών των ασκήσεων, λοιπόν, θα τις θεωρώ όλες ίδιες. 
Μετ Χ Τσιντέα
Περίληψη Μάθημα 6
Είμαι ενοχλημένος επειδή βλέπω κάτι  που δεν είναι εκεί


Η πραγματικότητα δεν είναι ποτέ τρομακτική. 3Θα ήταν αδύνατον να με ταράξει. 4Η πραγματικότητα φέρει μόνο την απόλυτη γαλήνη. 5Όταν είμαι ενοχλημένος είναι γιατί πάντοτε, έχω αντικαταστήσει την πραγματικότητα με ψευδαισθήσεις που εγώ έχω επινοήσει. 6Οι ψευδαισθήσεις είναι ενοχλητικές διότι τους έχω προσδώσει πραγματικότητα, και έτσι θεωρώ την πραγματικότητα  σαν ψευδαίσθηση.7 Τίποτα  μέσα στην δημιουργία του Θεού δεν επηρεάζεται με κανένα τρόπο από τη δική μου σύγχυση. Πάντα ενοχλούμε από το τίποτα.



Σε περίπτωση ασθένειας οταν σας έρχεται στο νου λέτε

 Αυτό δεν το χειάζομαι δεν έχω να κερδίσω τίποτα αυτό

Τα θαύματα αντλουν την δύναμη τους από τον Θεό μέσω της προσευχής
Προσευχόμαστε κάθε στιγμή που αισθανόμαστε την ανάγκη να ενεργοποιησουμε τις Αγιες Δυνάμεις και μένουμε ενωμένοι ότι και να κάνουμε.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE