Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘ 335













Σήμερα επιλέγω να δω την αθωότητα του αδελφού μου


Καλημέρα , Αυτές οι Ιδέες είναι το απαύγασμα των μαθημάτων . 

Είναι για αυτούς τους μαθητές που έχουν φτάσει σε αυτό το επίπεδο.
Σκέψεις του Αδερφού που έχει αποσπασθεί στον Ανώτερο Νου στην Ουράνια πόλη.
Πρέπει να κατανοούμε και να χαιρόμαστε για αυτό .
Ας μην σκανδαλιζόμαστε .Αυτό είναι για όλους.
 Οι πρώτες ασκήσεις έχουν  την λειτουργία να φέρουν τον ασκούμενο σε αυτήν την κατανόηση. 
Όποιος γνωρίζει πότε ο Ιησούς μιλάει για τα γήινα  επίπεδα και πότε μιλάει για τα επουράνια θα κατανοήσει όλες τις γραφές και τις αρχαίες παραδόσεις Όλα συντελούν για το αγαθό 
Ερμηνευτικά σχόλια Π. Σούλη


ΜΑΘΗΜΑ 335

Σήμερα επιλέγω να δω την αθωότητα του αδελφού μου.

Η συγχώρεση είναι μια επιλογή. Ποτέ δεν βλέπω τον αδελφό μου έτσι όπως είναι, διότι αυτό υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια της αντίληψης. Αυτό που βλέπω σε αυτόν είναι απλά αυτό που επιθυμώ να δω, διότι αυτό συμβολίζει αυτό που θέλω να είναι η αλήθεια. Μόνο σε αυτό ανταποκρίνομαι, όσο και να μου φαίνεται ότι εξαναγκάζομαι από εξωτερικά συμβάντα. Επιλέγω να δω αυτό που θέλω, και αυτό και μόνο βλέπω. Η αθωότητα του αδελφού μου, δείχνει σε μένα ότι θα ήθελα να δω και την δική μου. Και θα την δω, εφόσον έχω επιλέξει να δω τον αδελφό μου μέσα στο ιερό της φως.

Τι άλλο θα μπορούσε να επαναφέρει την θύμησή Σου σε μένα, εκτός από το να δω την αθωότητα του αδελφού μου; Η αθωότητά του μου θυμίζει ότι αυτός δημιουργήθηκε ένα μαζί μου, όμοιος με μένα. Σε αυτόν βρίσκω τον Εαυτό μου, και στον Υιό Σου βρίσκω και την δική Σου θύμηση.
Μετ Χ Τσιντέα

ΑΜΗΝ
 Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1 
yotasouli@gmail.com
The blogger giota souli 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE