Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12 ,5



V.Το Υγιές Πρόγραμμα των Μαθημάτων
1.
1 Μόνο η αγάπη είναι ισχυρή διότι είναι αδιαίρετη.
2Οι ισχυροί δεν επιτίθενται διότι δεν βλέπουν καμία ανάγκη να κάνουν κάτι τέτοιο. 
3 Πριν μπορέσει να εισέλθει στο νου σου η ιδέα της επίθεσης, πρέπει να αντιλήφθηκες τον εαυτό σου ως αδύναμο.
4 Επειδή επιτέθηκες στον εαυτό σου και πίστεψες ότι η επίθεση είχε αποτελέσματα, βλέπεις τον εαυτό σου αδύναμο.
5Επειδή δεν αντιλαμβάνεσαι τον εαυτό σου και τους αδελφούς σου ως ίσους, και θεωρείς  τον εαυτό σου ως ασθενέστερο, επιχειρείς να «εξισορροπήσεις» την κατάσταση που έφτιαξες.

6 Χρησιμοποιείς την επίθεση για να το πετύχεις  επειδή πιστεύεις ότι η επίθεση κατάφερε να σε εξασθενήσει.


Οταν κάνουμε μια σκέψη διαχωρισμού επιτιθέμεθα σε αυτό που διαχωρίζουμε (διαχωριστικότητα , έθνους φυλής γλώσσας...) εξ αιτίας του  φόβου .
                                  




2...........................................................................................................................................................
Αυτός είναι ο λόγος που η ιδιότητά σου να είσαι άτρωτος είναι τόσο σημαντική για την αποκατάσταση της νοητικής  σου υγείας.
2 Διότι αν δεχτείς ότι είσαι άτρωτος, αναγνωρίζεις ότι η επίθεση δεν έχει κανένα αποτέλεσμα.
3Παρόλο που έχεις επιτεθεί στον εαυτό σου, θα δείχνεις  ότι τίποτα δεν συνέβη στην πραγματικότητα.
4 Επομένως, με την επίθεση δεν πέτυχες  τίποτα.
5 Μόλις το συνειδητοποιήσεις αυτό δεν θα βλέπεις πια κανένα νόημα στην επίθεση, επειδή καταφανέστατα δεν λειτουργεί και δεν μπορεί να σε προστατεύσει.
6 Ωστόσο, η αναγνώριση της ιδιότητας ότι  είσαι άτρωτος έχει κάτι πολύ περισσότερο από αρνητική αξία. 
7Εφόσον οι επιθέσεις  εναντίον του εαυτού σου έχουν αποτύχει να σε καταστήσουν αδύναμο, τότε είσαι ακόμα δυνατός.
8Επομένως δεν έχεις καμιά ανάγκη να «εξισορροπήσεις» την κατάσταση για να θεμελιώσεις  την δύναμή σου.
                                                      
Η επίθεση φέρνει το ίδιο αποτέλεσμα και σε αυτόν που επιτίθεται αλλά και σε αυτόν που έχει δεχτεί την επίθεση, αίσθηση ανασφάλειας και οργής καταλαμβάνει και τους δύο και οι δύο αποδυναμώνονται λόγω της έλλειψης αγάπης και Φιλαδέλφειας



3…………………………………………….
 Δεν θα συνειδητοποιήσεις ποτέ την παντελή αχρηστία της επίθεσης εκτός κι αν αναγνωρίσεις ότι η επίθεση εναντίον του εαυτού σου δεν έχει κανένα αποτέλεσμα.
2Γιατί οι άλλοι όντως αντιδρούν στην επίθεση αν την αντιληφθούν, κι αν εσύ προσπαθήσεις να τους επιτεθείς δεν θα μπορέσεις  παρά να το ερμηνεύσεις αυτό σαν ενίσχυση.
3Το μόνο μέρος που μπορείς να ακυρώσεις  κάθε ενίσχυση είναι μέσα στον εαυτό σου.
4 Διότι εσύ είσαι πάντα ο πρώτος στόχος της επίθεσής σου, κι αν αυτό δεν συμβεί ποτέ, τότε δεν έχει και συνέπειες.
                                                  
4..............................................................................................................................................................
Η Αγάπη του Αγίου Πνεύματος είναι η δύναμή σου, διότι η δική σου είναι διαιρεμένη  κι επομένως αναληθής.
2Δεν μπορείς να εμπιστευτείς την δική σου αγάπη όταν της επιτίθεσαι.
3 Δεν μπορείς να μάθεις για την τέλεια αγάπη με έναν διχασμένο νου, διότι ένας διχασμένος νους έχει καταστήσει τον εαυτό του φτωχό μαθητή.
4Προσπάθησες να κάνεις τον διαχωρισμό αιώνιο, διότι ήθελες να κρατήσεις τα χαρακτηριστικά της δημιουργίας, αλλά με το δικό σου περιεχόμενο.
5 Ωστόσο, η δημιουργία δεν προέρχεται από σένα, και οι φτωχοί μαθητές χρειάζονται πραγματικά ειδική διδασκαλία.
                               

5...........................................................................................................................................................
Έχεις μαθησιακές αναπηρίες με την κυριολεκτική έννοια του όρου.
4 Υπάρχουν περιοχές στις μαθησιακές σου δυνατότητες που πάσχουν σε τέτοιο βαθμό ώστε μπορείς να προοδεύσεις μόνο κάτω από συνεπή, και ξεκάθαρη καθοδήγηση, που θα σου την παρέχει ένα Δάσκαλος ο Οποίος μπορεί να υπερβεί τις δικές σου περιορισμένες πηγές  μάθησης.
 5Αυτός γίνεται η Πηγή μάθησης σου διότι από μόνος σου δεν μπορείς να μάθεις.
6Αυτή η μαθησιακή κατάσταση στην οποία έχεις βάλει τον εαυτό σου είναι αδύνατη, και σε αυτή την κατάσταση χρειάζεσαι ξεκάθαρα έναν ειδικό Δάσκαλο και ένα ειδικό πρόγραμμα μαθημάτων.
7 Οι αδύνατοι μαθητές δεν είναι καλή επιλογή ως δάσκαλοι, είτε για τους ίδιους ή για κάποιον άλλον.
8Πολύ δύσκολα θα μπορούσαν να εφαρμόσουν ένα πρόγραμμα μαθημάτων μέσω του οποίου θα ξεφύγουν από τους περιορισμούς τους. 
9Αν καταλάβαιναν τι βρίσκεται πέρα από αυτούς, δεν θα είχαν μαθησιακές  δυσκολίες.

Με τον νου μας σχισμένο στα δύο δεν μπορούμε να καθοδηγήσουμε σωστά τον εαυτό μας αλλά ούτε άλλον για αυτό χρειαζόμαστε το Πνεύμα το Άγιο να μας επαναφέρει στην αλήθεια.

6...........................................................................................................................................................
1Δεν γνωρίζεις το νόημα της αγάπης, και αυτό είναι το μειονέκτημά σου. 
2Μην επιχειρείς να διδάξεις τον εαυτό σου αυτό που ο ίδιος δεν καταλαβαίνεις, και μην προσπαθείς να θέσεις μαθησιακούς στόχους εκεί όπου οι δικοί σου έχουν ξεκάθαρα αποτύχει.
3 Ο μαθησιακός σου στόχος ήταν να μην μάθεις, κι αυτό δεν μπορεί να οδηγήσει σε επιτυχημένη μάθηση.
4 Δεν μπορείς να μεταφέρεις αυτό που δεν έχεις μάθει, και η αδυναμία της ικανότητας να γενικεύεις είναι μία βασική μαθησιακή αποτυχία.
5 Θα ζητούσες να μάθεις  τον σκοπό των μαθησιακών βοηθημάτων από αυτούς που δεν έχουν μπορέσει να μάθουν;
6 Δεν τον γνωρίζουν. Αν μπορούσαν να ερμηνεύσουν τα βοηθήματα  σωστά, θα είχαν μάθει από αυτά.
Το εγώ δεν προτίθεται να μάθει οτιδήποτε περί της αληθείας


7.............................................................................................................................................................
1Έχω πει ότι ο κανόνας του εγώ είναι «Αναζήτησε και μην βρεις».
2Μεταφρασμένο σε όρους μαθησιακούς αυτό σημαίνει, «Προσπάθησε να μάθεις αλλά μην το πετύχεις.» 
3Το αποτέλεσμα αυτού του μαθησιακού στόχου είναι προφανές.
4Κάθε γνήσιο μαθησιακό βοήθημα, κάθε αληθινή διδασκαλία, και κάθε λογικός οδηγός μάθησης θα παρερμηνεύεται, εφόσον όλα αυτά  έχουν τον σκοπό να διευκολύνουν την μάθηση στην οποία αυτό το παράξενο πρόγραμμα μαθημάτων«Προσπάθησε να μάθεις αλλά μην το πετύχεις.» αντιτίθεται.
5 Αν προσπαθείς να μάθεις πώς να μην μάθεις, και ο στόχος της διδασκαλίας σου είναι η αποτυχία της , τι άλλο μπορείς να περιμένεις εκτός από την σύγχυση;
6Ένα τέτοιο πρόγραμμα μαθημάτων δεν βγάζει νόημα.
7Αυτό το εγχείρημα στην «μάθηση» έχει τόσο εξασθενήσει το νου σου που δεν μπορείς να αγαπάς, διότι τα μαθήματα που έχεις διαλέξει είναι εναντίον της αγάπης, και ισοδυναμούν με μαθήματα για το πώς να επιτίθεσαι στον εαυτό σου.
 8Ένας συμπληρωματικός στόχος σε αυτά τα μαθήματα, είναι να μάθεις πώς να μηνξεπεράσεις τον διχασμό που στηρίζει την πίστη στον πρωταρχικό τους  στόχο.
9Και δεν θα ξεπεράσεις τον διχασμό με αυτά τα μαθήματα,«Προσπάθησε να μάθεις αλλά μην το πετύχεις.» διότι ό,τι μαθαίνεις θα είναι υπέρ αυτού.
10 Όμως, ο νους σου εναντιώνεται στην μάθησή σου όπως και  η μάθησή σου εναντιώνεται στο νου σου, κι έτσι μάχεσαι εναντίον κάθε μάθησης και το πετυχαίνεις, διότι αυτό είναι που θέλεις
11. Αλλά ίσως δεν συνειδητοποιείς, ούτε και τώρα, ότι υπάρχει κάτι που θέλεις να μάθεις, και ότι μπορείς να το μάθεις επειδή είναι επιλογή σου να το κάνεις.



Η προσπάθεια του εγώ να μας κρατήσει μακριά από την σωστή διδασκαλία αποτυγχάνει γιατί είναι μια απόφαση που έχει παρθεί από τον πατέρα και θα γίνει

                                                        
8.........................................................................................................................................................
1 Εσύ που έχεις προσπαθήσει να μάθεις αυτό που δεν θέλεις, τώρα πάρε κουράγιο, διότι παρόλο που το μαθησιακό πρόγραμμα που έθεσες στον εαυτό σου είναι πραγματικά θλιβερό, είναι απλά γελοίο αν το κοιτάξεις.
2 Είναι δυνατόν ο τρόπος για να πετύχεις έναν στόχο να είναι να τον χάσεις;
3Παραιτήσου τώρα από την θέση του δασκάλου του εαυτού σου.
4 Αυτή η παραίτηση δεν θα οδηγήσει σε κατάθλιψη.
5Είναι απλά το αποτέλεσμα μιας έντιμης αξιολόγησης  όλων όσων έχεις διδάξει τον εαυτό σου, και των μαθησιακών αποτελεσμάτων που προέκυψαν. 
6Κάτω από τις κατάλληλες μαθησιακές συνθήκες, τις οποίες  δεν μπορείς ούτε να τις παρέχεις ούτε να τις καταλάβεις, θα γίνεις  ένας άριστος μαθητής και ένας άριστος δάσκαλος.
7Αλλά αυτό δεν συμβαίνει ακόμα, και ούτε θα συμβεί μέχρι να αντιστραφεί όλη η μαθησιακή διαδικασία  που έχεις  εδραιώσει.


9...............................................................................................................................................................
1Το μαθησιακό σου δυναμικό, αν γίνει σωστά κατανοητό, είναι απεριόριστο διότι θα σε οδηγήσει στον Θεό.
2 Μπορείς να διδάξεις τον δρόμο προς Αυτόν και να τον μάθεις και ο ίδιος, αν ακολουθήσεις τον Δάσκαλο που γνωρίζει τον δρόμο και καταλαβαίνει τα μαθήματα Του για να μπορέσει να τον μάθει.
3Αυτό το πρόγραμμα μαθημάτων είναι απόλυτα σαφές, διότι ο στόχος είναι αδιαίρετος και το μέσον και ο σκοπός βρίσκονται σε απόλυτη συμφωνία.
4 Εσύ χρειάζεται μόνο να δώσεις την αδιαίρετη προσοχή σου.
5 Όλα τα άλλα θα σου δοθούν. 
6Διότι αληθινά θέλεις να μάθεις σωστά, και τίποτα δεν μπορεί να αντιτεθεί στην απόφαση του Υιού του Θεού.
7Η μάθησή του είναι τόσο απεριόριστη όσο κι εκείνος.


ΜετΧ Τσιντέα


Ερμηνευτικά σχόλια με πλάγια γράμματα
γ σούλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE