Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΣΚΗΣΗ 338







ΜΑΘΗΜΑ 338

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Επηρεάζομαι μόνο από τις σκέψεις μου.*1

Μόνο αυτό χρειάζεται για να αφήσεις την σωτηρία να έρθει σε όλο τον κόσμο. Γιατί μέσα σε αυτή την σκέψη και μόνο ο καθένας επιτέλους απελευθερώνεται από τον φόβο. Τώρα μαθαίνει ότι κανένας δεν τον τρομάζει, και τίποτα δεν μπορεί να τον θέσει σε κίνδυνο. Δεν έχει εχθρούς, και είναι ασφαλής από όλα τα εξωτερικά πράγματα. Οι σκέψεις του μπορούν να τον φοβίσουν, αλλά εφόσον αυτές οι σκέψεις ανήκουν σε αυτόν και μόνο, έχει την δύναμη να τις αλλάξει και να ανταλλάξει κάθε σκέψη φόβου με μια χαρούμενη σκέψη αγάπης. Αυτός σταύρωσε τον εαυτό του. Και όμως, ο Θεός έχει σχεδιάσει ο αγαπημένος Του Υιός να λυτρωθεί.

 Το σχέδιό Σου είναι σίγουρο, Πατέρα μου, - μόνο το δικό Σου. Όλα τα άλλα σχέδια θα αποτύχουν. Και θα έχω σκέψεις που θα με φοβίζουν, μέχρι να μάθω ότι Εσύ μου έχεις δώσει την μόνη Σκέψη που με οδηγεί στην σωτηρία. Η δική μου μόνη της θα αποτύχει, και με οδηγεί στο πουθενά. Αλλά η Σκέψη που μου έδωσες Εσύ υπόσχεται να με οδηγήσει στην εστία μου, διότι περιέχει την υπόσχεσή Σου προς τον Υιό Σου.
Μετ Χ Τσιντέα

ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΆ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΩΤΑ ΣΟΥΛΗ
Στην  πρώτη άσκηση των μαθημάτων λέει  Αυτές οι σκέψεις δεν σημαίνουν  τίποτα και συνεχίζει με την άσκηση 51,4
*1Οι σκέψεις που με απασχολούν  δεν σημαίνουν τίποτα επειδή προσπαθώ να σκεφτώ χωρίς τον Θεό.3 Αυτό που αποκαλώ «οι σκέψεις μου» δεν είναι οι πραγματικές μου σκέψεις. 4Οι πραγματικές μου σκέψεις είναι οι σκέψεις που σκέφτομαι με τον Θεό.5 Δεν είναι στην επίγνωση μου  επειδή τις έχω υποκαταστήσει με τις δικές μου σκέψεις.6 Είμαι πρόθυμος να αναγνωρίσω ότι οι σκέψεις μου είναι χωρίς έννοια  και να τις αφήσω να φύγουν.7Επιλέγω να αντικατασταθούν από αυτές που ήθελαν να αντικαταστήσουν .8 Οι δικές μου σκέψεις  είναι χωρίς ουσία, ωστόσο στις σκέψεις που σκέφτομαι με τον Θεό έγκειται όλη η δημιουργία.

Στον κατώτερο νου του ανθρώπου που λειτουργεί μόνο μέσω τον εγκεφαλικών γνώσεων στροβιλίζονται  χιλιάδες σκέψεις που έρχονται από το παρελθόν Αυτές είναι παλιές άλυτες απορίες που  εμφανίζονται σαν ξαφνικές σκέψεις όπως αναφέρονται στην κλασική ψυχολογία Αλλά δεν είναι  δημιουργικές σκέψεις, ως τόσο μπορεί να ταξινομηθούν και να απαντηθούν για να μην μας ενοχλούν Σε αυτή την προσπάθεια μας βοηθούν τα μαθήματα θαυμάτων.*2 Στην άσκηση 338 αναφέρεται σε σκέψεις δημιουργικές που μπορεί να γίνουν στο επίπεδο που έχει αποκατασταθεί ο αντιληπτικός νους με τον ορθό Νου.

*2 Οι ασκήσεις των μαθημάτων περιλαμβάνουν τρεις βασικές ενότητες
 α) Είναι ασκήσεις για να επανεξετάσουμε  τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο
β)  Να αποκατασταθεί η  λανθασμένη αντίληψη με ορθή αντίληψη
γ) Να αντικατασταθεί η αντίληψη με την γνώση και κατ επέκταση το συναισθηματικό μας με τν Αγάπη. Αυτό το κείμενο αναφέρεται σε αυτό το επίπεδο .

ΑΜΗΝ

 Η Ουράνια πόλη είναι νοητικό επίπεδο 

 Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1
yotasouli@gmail.com
The blogger giota souli
***********************************************************

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE