Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2019

ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ


Αποτέλεσμα εικόνας για PICTURES OF KEYS


ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ                                        

(ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ)
Προστίθενται συνέχεια επεξηγήσεις από τις ερωτήσεις που υποβάλονται

Τα μαθήματα θαυμάτων έχουν δοθεί από την ανάγκη να διαλυθεί η ατομική νοητική πλάνη και η συναισθηματική ψευδαίσθηση και κατ επέκταση η παγκόσμια πλάνη .
Ο άνθρωπος μπλεγμένος μέσα στην ομίχλη της συναισθηματικής του ψευδαίσθησης δεν μπορεί να διακρίνει τον αληθινό του Εαυτό από το εγώ με το οποίο ταυτίζεται .
Το εγώ δεν είναι οντότητα για να διασωθεί .Μόνο ο Εαυτός, Νους –Πνεύμα Είναι αιώνιο Τα υπόλοιπα δεν επιβιώνουν του σωματικού θανάτου. Αν ενδιαφέρεσαι για αυτή την εξέλιξη άρχισε τα μαθήματα από το ένα και σιγά σιγά θα δεις να ξεδιαλύνονται μέσα σου οι νοητικές πλάνες καθώς και το συναισθηματικό σου μπέρδεμα 


ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Το θεωρητικό υπόβαθρο που παρέχει το κείμενο είναι απαραίτητο σαν πλαίσιο εργασίας που δίνει νόημα στις ασκήσεις αυτού του βιβλίου. Όμως είναι η εκτέλεση των ασκήσεων που κάνει εφικτό το στόχο αυτών των μαθημάτων. Ο ανεκπαίδευτος νους δεν μπορεί να εκπληρώσει τίποτα. Σκοπός αυτού του βιβλίου είναι να εκπαιδεύσει το νου σου να σκέφτεσαι σύμφωνα με το πλαίσιο που έχει θέσει το κείμενο.
Οι ασκήσεις είναι πολύ απλές. Δεν απαιτούν πολύ χρόνο, και δεν έχει σημασία το που θα τις κάνεις. Δεν χρειάζονται προετοιμασία. Η εκπαιδευτική περίοδος διαρκεί ένα χρόνο. Οι ασκήσεις αριθμούνται από 1 ως 365. Μην κάνεις πάνω από ένα μάθημα την ημέρα.

Αυτό το βιβλίο εργασιών διαιρείται σε δύο κύρια μέρη, το πρώτο ασχολείται με την ακύρωση του τρόπου που βλέπεις τώρα, και το δεύτερο με την απόκτηση του ορθού τρόπου αντίληψης. 

Με εξαίρεση των επαναληπτικών περιόδων, οι ασκήσεις κάθε μέρας επικεντρώνονται σε μια κεντρική ιδέα, η οποία αναφέρεται πρώτη. Μετά ακολουθεί μια περιγραφή των συγκεκριμένων διαδικασιών με τις οποίες θα εφαρμοστεί η ιδέα της ημέρας.
Ο σκοπός του βιβλίου εργασιών είναι να εκπαιδεύσει το νου σου με συστηματικό τρόπο προς μια διαφορετική αντίληψη του κόσμου. Οι ασκήσεις είναι σχεδιασμένες για να σε βοηθήσουν να γενικεύσεις τα μαθήματα, έτσι ώστε να καταλάβεις ότι το κάθε ένα από αυτά είναι εξίσου εφαρμόσιμο σε όλους και όλα όσα βλέπεις.
Η μεταβίβαση της εκπαίδευσης σε σωστή αντίληψη δεν προχωρά όπως η μεταβίβαση της εκπαίδευσης του κόσμου. Αν έχει επιτευχθεί η σωστή αντίληψη σε σχέση με όλα τα πρόσωπα, τις καταστάσεις ή τα γεγονότα, η ολοκληρωτική μεταβίβαση σε όλους και όλα είναι βέβαιη. Από την
άλλη πλευρά, μια εξαίρεση από την ορθή αντίληψη καθιστά αδύνατες τις επιτεύξεις της παντού.
Επομένως οι μόνοι γενικοί κανόνες που μπορούμε να παρατηρήσουμε είναι: Πρώτον, οι ασκήσεις θα πρέπει να εκτελούνται πολύ εξειδικευμένα όπως υποδεικνύεται. Αυτό θα σε βοηθήσει να γενικεύεις τις ιδέες σχετικά με κάθε κατάσταση που βρίσκεσαι και σχετικά με όλους και όλα σε αυτή. Δεύτερον, βεβαιώσου ότι δεν αποφασίζεις από μόνος σου ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, καταστάσεις ή πράγματα στους οποίους αυτές οι ιδέες δεν είναι εφαρμόσιμες. Αυτό θα είναι παρέμβαση στη μεταφορά της εκπαίδευσης. Η πραγματική φύση της ορθής αντίληψης είναι ότι δεν έχει όρια. Είναι το αντίθετο από τον τρόπο που βλέπεις τώρα.
Ο συνολικός στόχος των ασκήσεων είναι να αυξήσει την ικανότητά σου να επεκτείνεις τις ιδέες που εξασκείς, ώστε να περιλαμβάνουν τα πάντα. Αυτό δεν θα απαιτήσει καμία προσπάθεια από μέρους σου. Οι ασκήσεις από μόνες τους ανταποκρίνονται στις συνθήκες που χρειάζονται για αυτού του είδους την μεταφορά.
Μερικές από τις ιδέες που παρουσιάζει το βιβλίο εργασιών θα είναι πολύ δύσκολο να τις πιστέψεις, και άλλες μπορεί να σε ξαφνιάσουν. Αυτό δεν έχει σημασία. Το μόνο που σου ζητείται είναι να εφαρμόζεις τις ιδέες όπως σου δίνονται. Δεν σου ζητείται να τις κρίνεις καθόλου. Σου ζητείται μόνο να τις χρησιμοποιήσεις. Η χρήση τους είναι αυτή που θα σου δώσει την σημασία τους, και θα σου δείξει ότι είναι αληθινές.
Να θυμάσαι μόνο αυτό: δεν χρειάζεται να πιστεύεις τις ιδέες, δεν χρειάζεται να τις αποδέχεσαι, ούτε καν να τις καλοδεχτείς. Σε μερικές μάλιστα από αυτές μπορεί να προβάλλεις και σθεναρή αντίσταση. Τίποτα από αυτά δεν πειράζει, ούτε θα μειώσει την αποτελεσματικότητά τους. Αλλά μην επιτρέψεις στον εαυτό σου να κάνει εξαιρέσεις στην εφαρμογή των ιδεών που περιλαμβάνει το βιβλίο εργασιών, και όποιες και να είναι οι αντιδράσεις σου προς τις ιδέες, χρησιμοποιείσαι τις. Τίποτα πάρα πάνω δεν είναι απαραίτητο. 
ΟΡΟΙ- ΟΡΟΛΟΓΙΑ
·         ΑΝΤΙΛΗΨΗ Αντιλαμβάνομαι τα πράγματα(σημαίνοντα) με προσδιορισμούς(σημαινόμενα) του παρελθόντος. Ο μέσος άνθρωπος δεν βλέπει τα πράγματα καθαρά αλλά μέσα από την ομίχλη των συναισθημάτων του.  (γοητεία-πλάνη -μάγια)
·         ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΑΡΑ -ΑΠΟΤΑΥΤΙΣΗ  βλέπω τα σημαίνοντα  σημαινόμενο. Καθαρός νους
·         ΕΣΦΑΛΜΈΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
·         ΙΕΡΟΣ ΕΑΥΤΟΣ  η ανώτερος Εαυτός με κεφαλαίο Ν σημαίνει τον Νου στο Θεϊκό επίπεδο στην ανεκδήλωτη δημιουργία τον συναντάμε και ως ανώτερο Νου
·         ΜΑΓΙΑ η πλάνη και η γοητεία μαζί συνθέτουν ένα σύστημα αντιλήψεων που κυβερνάει όλα τα άτομα ξεχωριστά αλλά και μαζικά και κάνουν έναν κόσμο όπως δεν το δημιούργησε ο θεός αλλά η πλάνη και  η γοητεία 
·         ΝΟΥΣ  Ανώτερος Νους
·         ΝΟΥΣ(νους)κατώτερος νους Όταν το συναντάμε με μικρό ν σημαίνει την εγκεφαλική λειτουργία που ασχολείται με την εκδηλωμένη στην ύλη δημιουργία.
·         ΠΛΑΝΗ Ο νους του μέσου ανθρώπου επηρεασμένος από τα κατώτερα συναισθήματα του δεν έχει νοητική καθαρότητα και επομένως έχει την τάση να διαστρεβλώνει τις Ιδέες
·         Πνεύμα –Ανώτερος Νους .Αγάπη    .
·         ΣΗΜΑΙΝΟΜΕΝΟ Ο προσδιορισμός που δίνουμε στα ουσιαστικά είναι τα σημαινόμενα. Π.χ το τραπέζι είναι το σημαίνον αλλά το τραπέζι( μου) περιέχει την λέξη ΜΟΥ που του δίνει την σημασία που έχει για εμένα.
·         ΣΗΜΑΙΝΟΝ Το κάθε αντικείμενο ,πρόσωπο ,κατάσταση έχει τον σκοπό του μέσα στην δημιουργία και είναι ουσιαστικό αυτό  στην σημειολογία που είναι παράρτημα της Γλωσσολογίας λέγεται σημαίνον.ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ (ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΠΑΤΗΣΤΕ ΜΕΤΑΒΑΣΗ
ΑΝΑΠΝΟΗ -ΖΩΗ
https://www.youtube.com/watch?v=t7WFq17NxWA&index=2&list=PLTtAjnldAaMI2rPmgOw7EItC8FLZPh0iR&t=0s

ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΑΘΛΗΣΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ


ΑΙΘΕΡΙΚΟ -ΦΥΣΙΚΟ ΣΩΜΑ

http://www.kosmos-zine.gr/index.php/thematikes-enotites/dytiki-esoteriki-paradosi/207-fysiko-aitheriko-soma

ΑΣΤΡΙΚΟ ΣΩΜΑ
http://www.kosmos-zine.gr/index.php/thematikes-enotites/dytiki-esoteriki-paradosi/221-to-astriko-soma
ΝΟΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑ
http://www.kosmos-zine.gr/index.php/thematikes-enotites/dytiki-esoteriki-paradosi/232-to-noitiko-soma

ΤΣΑΚΡΑΣ Η ΚΕΝΤΡΑ
https://enallaktikidrasi.com/2013/05/afieroma-energeiaka-kentra-i-chakra


ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ /

 ÃŽÂ‘ποτέλεσμα εικόνας για pictures of pranic healing
Ενεργειακός καθαρισμός είναι απαραίτητος για το δρόμο του μαθητή μπορείτε να τον κάνετε και μόνη σας είναι μέρος του εξαγνισμού ο οποίος αρχίζει κυρίως από τον νου και με τις ασκήσεις των μαθημάτων διατηρείτε καθαρό το νοητικό κέντρο και το συναισθηματικό........Συνεχίστε την ανάγνωση στην παρακάτω διεύθυνση
 https://jesousandmiracles.blogspot.com/2019/01/blog-post_13.html


ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΕΑΥΤΟΥ

ΟΓΔΟΟ ΤΣΑΚΡΑ

To 8o βρίσκεται περίπου 30 πόντους πάνω από την κορυφή του κεφαλιού μας και είναι συνήθως ανενεργό. Υπολογίζεται οτι το κέντρο αυτό έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται σε μαζική κλίμακα μόλις από τον προηγούμενο αιώνα.
Όταν το όγδοο Κέντρο ενεργοποιείται τότε απομακρύνεται από το κεφάλι μας και φτάνει σε απόσταση ενός μέτρου από το 7ο κέντρο.
Αυτό συμβαίνει διότι πλέον η αντίληψη του ατόμου έχει αρχίσει να διευρύνεται και είναι πλέον έτοιμος να αντιληφθεί ένα μεγαλύτερο εύρος πραγματικοτήτων, πέραν αυτής στην οποία ζει ο ίδιος.
Το όγδοο κέντρο είναι το κέντρο της Θείας Αγάπης. Για την ακρίβεια είναι το κατώτερο κέντρο που μπορεί να εκφραστεί η Θεία Αγάπη. Λέγεται οτι το 8ο κέντρο επικοινωνεί με το κέντρο της καρδιάς, (το 4ο κέντρο) και ότι το άνοιγμά του μπορεί να επιτευχθεί μόνο από την υπέρβαση της γήινης αγάπης, στην ουράνια αγάπη και απο κει στην Θεία Αγάπη.
Εδώ τα όρια της αγάπης σπάνε και διοχετεύονται προς κάθε ζωντανό ον, χωρίς όρους και χωρίς προϋποθέσεις.
Εδώ η αγάπη δεν είναι επιλογή, είναι ανάγκη. Δεν γνωρίζει σωστούς και λάθους αποδέκτες της απεραντοσύνης της. Απλά διαχέεται και μετουσιώνει το κάθε τι.
Είναι το κέντρο της πνευματικής συμπόνοιας και του αλτρουισμού, διότι τα όρια μεταξύ των έμβιων όντων χάνονται και είναι πλέον πεποίθηση του ατόμου οτι οτιδήποτε συμβαίνει σε οποιοδήποτε ον του κόσμου στην πραγματικότητα πλήττει τον ίδιο, άρα δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο παρά να προστατεύσει με κάθε τρόπο τον μεγάλο Εαυτό του.
Τέλος, το άνοιγμα του όγδοου κέντρου σημαίνει και το τέλος του προσωπικού κάρμα. Το άτομο, έχοντας χάσει τα όρια του μικρού του εαυτού, απελευθερώνεται από τα δεσμά του Κάρμα.

ΕΝΑΤΟ ΤΣΑΚΡΑ

Το 9ο κέντρο βρίσκεται 1 μέτρο πάνω από το κεφάλι μας καθώς είναι ανενεργό. Όταν όμως το όγδοο κέντρο ενεργοποιηθεί, τότε το 9ο αφήνει τη θέση του στο 8ο και εκείνο φτάνει έξω από τον πλανήτη μας. Γίνεται δορυφόρος της Γης.
Αυτό συμβαίνει γιατί πλέον το άτομο συμβιώνει με το πλανητικό πνεύμα και η εξέλιξή του ταυτίζεται με τον πλανητικό Λόγο.
Το 9ο κέντρο εμπεριέχει το αποτύπωμα της ψυχής του ατόμου. Εδώ η έννοια του χώρου και του χρόνου αλλάζει και γίνεται από γραμμική σε παράλληλη.
Έτσι, το ένατο κέντρο εμπεριέχει όλες τις πληροφορίες του ατόμου από όλες του τις ενσαρκώσεις. Τώρα πλέον το πριν και το μετά δεν υπάρχει. Μόνο το τώρα υφίσταται.
Το άτομο αφυπνίζει όλες του τις ικανότητες, τις γνώσεις και τις δυνατότητες που έχει αποκομίσει από όλες τις προηγούμενες ζωές του.

ΔΕΚΑΤΟ ΤΣΑΚΡΑ

Όσο προχωράμε με τα πνευματικά κέντρα, όλα τα μεγέθη και ιδιότητες γίνοντας όλο και πιο αφηρημένες.
Το 10ο κέντρο βρίσκεται στα πέρατα του ηλιακού συστήματος και υπόκειται πλέον στον ηλιακό Λόγο.
Η αντίληψη της ατομικότητας σε αυτό το επίπεδο περικλείει ολόκληρο το ηλιακό σύστημα σαν έναν μοναδικό οργανισμό. Το επίπεδο της συλλογικότητας εδώ διευρύνεται πολύ έντονα.
Το 10 κέντρο είναι το κέντρο της Θείας Δημιουργικότητας. Ο άνθρωπος εδώ για πρώτη φορά αισθάνεται συνδημιουργός του Κόσμου του. Κατανοεί πως ό,τι κάνει ή σκέφτεται επηρεάζει ολόκληρη την μικρή δημιουργία στην οποία βρίσκεται.
Στο 10ο κέντρο το θηλυκό και το αρσενικό καταρρέουν. Η διπολικότητα γίνεται πλέον πολύ αχνή. Το άτομο χάνει το γένος του. Το σκοτάδι και το φως, πλέον χάνουν την αίγλη τους και γίνεται κατανοητό οτι όλα εξυπηρετούν το Θείο Σχέδιο.
Τέλος, η ενεργοποίηση του 10ου κέντρου αφυπνίζει και κάνει διαθέσιμες όλες τις ικανότητες που προήλθαν από το 9ο κέντρο.

ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ  ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 1-24

1-24 ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)


 Î‘ποτέλεσμα εικόνας για PEOPLE EMBRACING
ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ  ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 1-24

ΟΔΟΔΕΙΚΤΕΣ

 ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΔΡΟΜΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ ΕΝΑΣ ΕΥΚΟΛΟΣ ΟΔΟΔΕΙΚΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΣΥΧΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΦΕΛΕΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ

ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ
*Να συγχωρούμε όλους και όλα γιατί είναι μέρος δικό μας είμαστε όλοι μέρος ενός συνόλου
*Να ευχαριστούμε που όλα είναι μια ευκαιρία να γνωρίσουμε τον εαυτό μας.
*Να ευγνωμονούμε που είμαστε μέρος του όλου  Να απελευθερώνουμε όλους και όλα από την φυλακή των προκαταλήψεων μας
*Και τέλος να ΑΓΑΠΩ .
Και να μάθουμε να αγκαλιάζουμε .

1Τίποτα απ’ αυτά που βλέπω μέσα στο  Δωμάτιο ή  στο δρόμο, από αυτό το παράθυρο, σε αυτό το μέρος .Δεν έχει οποιαδήποτε σημασία ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)
2 Έχω δώσει Σε ότι βλέπω* σε αυτό το Δωμάτιο Έξω στο δρόμο, από αυτό το παράθυρο, σε αυτό το μέρος. Την σημασία που έχουν για μένα. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

3Δεν κατανοώ1  τίποτα Από αυτά που βλέπω2 μέσα σε αυτό το δωμάτιο σε αυτό το δρόμο, από αυτό το παράθυρο, σε αυτό το μέρος. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

4 Αυτές οι σκέψεις δε σημαίνουν τίποτα.
Είναι όμοιες με τα πράγματα που βλέπω μέσα σε αυτό το δωμάτιο
Ή αυτά που βλέπω από αυτό το παράθυρο, έξω στο δρόμο , σε αυτό το μέρος( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

5 Ποτέ δεν Ενοχλούμαι για τον λόγο που νομίζω. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

6 Ενοχλούμαι επειδή βλέπω κάτι που δεν είναι εκεί. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

7 Βλέπω Μόνο Το Παρελθόν. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

8 Ο Νους Μου Είναι Απορροφημένος Από Σκέψεις Για Το Παρελθόν. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

9 Δεν Βλέπω Τίποτα Έτσι Όπως Είναι Τώρα. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

 10  Οι Σκέψεις Μου Δεν Σημαίνουν Τίποτα. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

11 Οι Χωρίς Νόημα Σκέψεις Μου, Μου Δείχνουν Ένα Κόσμο Χωρίς Νόημα. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

12 Είμαι Ταραγμένος Επειδή Βλέπω Ένα Κόσμο Χωρίς Νόημα. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

13  Ένας Κόσμος Χωρίς Νόημα Γεννά Φόβο. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

14  Ο Θεός Δεν Δημιούργησε Ένα Κόσμο Χωρίς Νόημα. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

15  Οι Σκέψεις Μου Είναι Εικόνες Που Εγώ Έχω Φτιάξει. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

16  Δεν Έχω Ουδέτερες Σκέψεις( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

17  Δεν Βλέπω Ουδέτερα Πράγματα( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

18  Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της όρασής μου. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

19 Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα των σκέψεών μου. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

20 Είμαι αποφασισμένος να δω ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

21  Είμαι Αποφασισμένος Να Δω Τα Πράγματα Διαφορετικά. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

22  Αυτό Που Βλέπω Είναι Μια Μορφή Εκδίκησης. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

23  Μπορώ Να ξεφύγω Από Τον Κόσμο Που Βλέπω Εγκαταλείποντας Τις Επιθετικές Σκέψεις( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)

24  Δεν Διακρίνω Ποια Είναι Τα Συμφέροντά Μου. ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ –ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ- ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ -ΑΓΑΠΩ.)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE