Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019

ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ 25-50


ΟΔΟΔΕΙΚΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙΣ ΈΝΑΝ ΔΡΟΜΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ ΕΝΑΣ ΕΥΚΟΛΟΣ ΟΔΟΔΕΙΚΤΗΣ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΣΥΧΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΞΕΧΝΑΜΕ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ 25-50
25 Δεν γνωρίζω ποιος είναι ο σκοπός του κάθε πράγματος.

 26 Οι σκέψεις επίθεσης επιτίθενται στην ιδιότητά μου να είμαι άτρωτος.

27 Πάνω Απ’ Όλα Θέλω Να Δω

28  Πάνω Απ’ Όλα Θέλω Να Δω Τα Πράγματα Με Διαφορετικό Τρόπο.

 29 Ο Θεός Είναι Σε Όλα Όσα Βλέπω

30 Ο Θεός Είναι Σε Όλα Όσα Βλέπω, Επειδή Ο Θεός Είναι Μέσα Στο Νου Μου.

31  Δεν Είμαι Το Θύμα Του Κόσμου Που Βλέπω

32  Εγώ Έχω Επινοήσει Τον Κόσμο Που Βλέπω.

33 Υπάρχει ένας άλλος τρόπος να κοιτάζω τον   κόσμο.

34 Θα Μπορούσα Να Βλέπω την Ειρήνη Αντί Γι Αυτό.

35 Ο νους μου είναι μέρος του Θεού. Είμαι πολύ ιερός.

36 Η Ιερότητά Μου Περιλαμβάνει Όλα Όσα Βλέπω.

 37 Η Ιερότητά Μου Ευλογεί Τον Κόσμο.

38 Δεν Υπάρχει Κάτι Που η Ιερότητά Μου Να Μην Μπορεί Να Κάνει.

39 Η ιερότητά μου είναι η σωτηρία μου.

 40 Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού.

 41 Ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου και να πάω.

42  Ο Θεός είναι η δύναμή μου. Η Πραγματική Όραση είναι το δώρο Του.

43 Ο Θεός είναι η Πηγή μου. Δεν μπορώ να δω ξεχωριστά από Αυτόν.

44  το Φως με το Οποίο βλέπω είναι ο Θεός .

45   Θεός είναι  ο Νους με τον οποίο σκέπτομαι

46 Ο Θεός δεν συγχωρεί διότι ποτέ δεν έχει καταδικάσει

 47 Ο Θεός είναι η δύναμη στην οποία στηρίζομαι.

48 Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ.

49 Η Φωνή του Θεού  μου μιλά  όλη την ημέρα.


50 Η αγάπη του Θεού με στηρίζει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE